Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster

Om je even op te vrolijken.
Thanks
Ik wil een frites met en een frikandel;-)
ikke heb toch lekker een kitkat chunky op ;)
Lekker dank je haha. Ik ga zo naar huis lasagne eten.
Hmm, ook lekker. Zelfgemaakt?
Ja ga ik dadelijk maken.
Lekker zeg. Woon je ver weg? Ow limburg...nee, dat word koude lasanga. Kookze en alvast eet smakelijk!
W
He dames, dit kan ik echt niet bijhouden hoor! Knetterveel geschreven als je een dagje niet kijkt! Ook veel offtopic trouwens (niet erg, maar wel lastig om relevante dingen bij te lezen) maar goed.

Mooi dat de boeken binnen zijn, hoe istie?

@Justline, lijkt me heel verstandig om even bij de HA langs te gaan ja, even de checkup!

Begreep ik het nou goed Aruba, dat je voorlopig hier meeschrijft? Ik vind het goed hoor, dan zet ik jou ook in het schema. Laat maar weten.

Sorry dat ik niet op de rest reageer, was zoooooo veel! Zijn er nog dingen die ik vergeten ben?
...
quote:pocahontas14 schreef op 18 juni 2008 @ 16:46:

Lekker dank je haha. Ik ga zo naar huis lasagne eten.

Hé, das leuk. Moman heeft net ook staan koken en onze lasagne staat nu in de oven

@Roadster, is zeker veel. Verplicht af en toe kijken op je werk dus

@JL, wat voor werk doe je ook al weer? Sorry, geheugen=zeefje!

@Lisa, ben je ver gekomen met lezen gisteren?

@T&G, nu echt FIJNE VAKANTIE!!!

@Aruba, in welke provincie woon jij dan? Of woon je op Aruba?
...
Haha, en zonder laptop ben je nergens!

Veel leesplezier alvast!

Ga eten.
ik ben ook om op te eten haha.

welteruste allemaal!
IW
@ Mogalie: Was de lasagne lekker? Die van ons was ook lekker.

@ JL: Ga je even naar de HA? Laat even weten hoe het afloopt dan.

@ T&G Fijne vakantie!

@ Kroket: Is ook lekker hoor!

@ Lisa: Misschien neemt Lisaman de laptop vandaag wel mee naar huis?

Wij gaan morgen even naar een kitten kijken, misschien dat we die in huis nemen. Zit in de opvang...Is toch een beetje een baby he? Kan ik alvast mijn moedergevoelens op los laten...
Mogalie: Ik woon in de provincie Zeeland.
W
Echt sneu voor Boulahrouz en zijn vrouw inderdaad. Las net het bericht op internet, jeetje...

Ik ben al hard aan t lezen gegaan in mijn boek. Vind wel dat je echt niks meer mag als ik het zo lees. Alles wat de man moet laten (drinken, roken, laptop op schoot, sauna enz) heb ik even hardop voorgelezen

Maar dat 10% eindigt in een miskraam vond ik wel even schrikken. Maar als ik het goed begrepen heb was dat vaak al voor de innesteling, of heb ik dat niet goed begrepen?

Volgens mij moet je over zulke dingen eigenlijk niet te lang nadenken...
W
Ja van Bouhlarouz is heel erg. Ik ga straks een kaarsje aan steken.

Ik wil mijn boek ook. Heb NCRV gebeld maar geen gehoor....
Raar zeg?? Maar het is natuurlijk woensdag vandaag bij de NCRV...dus die nemen niet op.

Ik kan de mijne wel even langsbrengen, Limburg toch?
ik zal me even afmelden bij deze, ben hier de aankomende tijd niet meer actief. moet even erachter zien te komen wat ik met me zelf aan moet.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven