OP-keuring*******NIEUW!!!
dinsdag 19 november 2013 om 08:20
Wordt u vaak afgezeken?
Reageren mensen onvriendelijk?
Bent u het zat steeds aangevallen te worden bij het openen van een topic?
Laat dan uw OP keuren!
Het VIVA amateurs keuringsteam zeikt u tot op de laatste komma af zodat u de perfecte OP overhoudt.
Simpel, Snel en met een Sneer.
Reageren mensen onvriendelijk?
Bent u het zat steeds aangevallen te worden bij het openen van een topic?
Laat dan uw OP keuren!
Het VIVA amateurs keuringsteam zeikt u tot op de laatste komma af zodat u de perfecte OP overhoudt.
Simpel, Snel en met een Sneer.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
dinsdag 19 november 2013 om 09:31
Ik begin wel, er moet me iets van het hart:
Me buik is al een tijdje opgeswollen en me moeder zecht dat ik meschien zwanger ben wat niet uitkomt want ik ben noch bezig met me school ook is me vrientje niet zo lief en ik wilde het uitmaken maar hij wilt dat niet wnat op school wort hij dan me de nek aangekeken want ik ben een hele popluarire meid. HELP, ben ik meschien zwanger?!!!?!!!?!!!
Dank alvast voor de reactis, ik vint het egt heel spannent.
Me buik is al een tijdje opgeswollen en me moeder zecht dat ik meschien zwanger ben wat niet uitkomt want ik ben noch bezig met me school ook is me vrientje niet zo lief en ik wilde het uitmaken maar hij wilt dat niet wnat op school wort hij dan me de nek aangekeken want ik ben een hele popluarire meid. HELP, ben ik meschien zwanger?!!!?!!!?!!!
Dank alvast voor de reactis, ik vint het egt heel spannent.
dinsdag 19 november 2013 om 09:34
quote:lionlily schreef op 19 november 2013 @ 09:31:
Dank alvast voor de reactis, ik vint het egt heel spannent.Is er geneukt? Dat lees ik nl. niet terug uit je OP
Dank alvast voor de reactis, ik vint het egt heel spannent.Is er geneukt? Dat lees ik nl. niet terug uit je OP
dinsdag 19 november 2013 om 09:52
quote:lionlily schreef op 19 november 2013 @ 09:38:
nee natuullijk niet, hij hebt wel zijn hant afgeveegt na het komen, aan me hempt maar dat kan dan toch wel in me baarmoeder komen??!! Tuurlijk kan dat! Heb jij geen bio gehad op sch00l?!?!? Dat is de snelste manier om zwanger te worden, buiten het opvangen van zaad in je mond en in een bezemkast insemineren.
nee natuullijk niet, hij hebt wel zijn hant afgeveegt na het komen, aan me hempt maar dat kan dan toch wel in me baarmoeder komen??!! Tuurlijk kan dat! Heb jij geen bio gehad op sch00l?!?!? Dat is de snelste manier om zwanger te worden, buiten het opvangen van zaad in je mond en in een bezemkast insemineren.
dinsdag 19 november 2013 om 09:55