Gratis Hiv-test
dinsdag 19 november 2013 om 12:02
dinsdag 19 november 2013 om 12:07
dinsdag 19 november 2013 om 12:09
dinsdag 19 november 2013 om 12:09
dinsdag 19 november 2013 om 12:45
De test week wordt toch uitgevoerd door de GGD. Zij hebben richtlijnen waar ze zich aan moeten houden en zullen dus ook een betrouwbare sneltest gebruiken. Daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Het enige is: "een hiv-test is pas zinvol drie maanden na een onveilg contact. Anti-stoffen tegen het hiv-virus zijn pas na een langere tijd aantoonbaar. Omdat de antistoffen na drie maanden bij iedereen aantoonbaar zijn, wordt deze periode geadviseerd."
Maar als je denkt dat je risico hebt gelopen, gewoon laten testen, dan weet je het tenminste.
Het enige is: "een hiv-test is pas zinvol drie maanden na een onveilg contact. Anti-stoffen tegen het hiv-virus zijn pas na een langere tijd aantoonbaar. Omdat de antistoffen na drie maanden bij iedereen aantoonbaar zijn, wordt deze periode geadviseerd."
Maar als je denkt dat je risico hebt gelopen, gewoon laten testen, dan weet je het tenminste.
dinsdag 19 november 2013 om 13:58
quote:alysha00 schreef op 19 november 2013 @ 12:39:
Misschien is Bootje al sinds haar geboorte celibatair?
Of ze is bloeddonor en wordt al gratis getest. Wie weet....
Ik ga ook niet. Heb een vaste relatie en vertrouw hem volledig.
Als mijn relatie uit gaat zou ik mij wel laten testen voordat ik aan een nieuwe begin, maar dat is meer voor het idee dan dat ik denk dat er echt iets aan de hand is.
Misschien is Bootje al sinds haar geboorte celibatair?
Of ze is bloeddonor en wordt al gratis getest. Wie weet....
Ik ga ook niet. Heb een vaste relatie en vertrouw hem volledig.
Als mijn relatie uit gaat zou ik mij wel laten testen voordat ik aan een nieuwe begin, maar dat is meer voor het idee dan dat ik denk dat er echt iets aan de hand is.

dinsdag 19 november 2013 om 14:38
Ik heb vijf kinderen en ben elke zwangerschap gecontroleerd
Dus nee en stel dat mijn man buiten de pot zou pissen dat weet ik zeker dat hij dat met een regenjas aan zou doen.

De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
dinsdag 19 november 2013 om 14:40

dinsdag 19 november 2013 om 21:03