ik vraag mij af...P

19-11-2013 18:41 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of bijvoorbeeld Beyoncé naar haar eigen muziek luistert?

En waarom over het algemeen vrouwen vaak koken, en restaurant koks vaak mannen zijn.

Wat vraag jij je af?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Waar al dat water voor je tranen vandaan komt.
Ik vraag me af waarom we wél op controle gaan bij de tandarts (terwijl tanden zo ongeveer het meest vervangbare onderdeel van je lichaam zijn) en we nooit op controle gaan bij de huisarts (bloeddruk, cholesterol e.d. lijkt me veel essentiëler voor je gezondheid).
vrouwen willen niet de hele dag koken.
Ik vraag me af waarom de wolken niet verwaaien, ook niet als het heel hard waait.
O ik zie een spook P in de topic titel staan. Die hoort daar natuurlijk niet. maar dat vrouwen niet de hele dag willen koken klinkt best wel goed eigenlijk.
Wolken verwaaien toch wel cateautje? Langzaamaan...
quote:norma_jeane schreef op 19 november 2013 @ 18:52:

Wolken verwaaien toch wel cateautje? Langzaamaan...Nee, ook al stormt het, ze behouden gewoon hun vorm, tenzij ze leegregenen volgens mij of de zon ze wegbrand.
Fascinerend vind ik dat.
O vaag, ik zie ze wel altijd vervormen. Maar ik woon in een zonnig land, misschien dat dat er wat mee te maken heeft.
Jawel, een ronde wolk kan wel een andere vorm aannemen, maar het blijven wolken, ze waaien niet uit elkaar, zoals dat gebeurt met rook.
Topkoks zijn meestal mannen omdat veel vrouwen geen trek hebben in elke avond werken in een erg competitieve omgeving.

Maar vreemd is ht ergens wel...net als al die mannen die echt niet gewoon een gehaktbal braden maar met kerst ineens de hele dag in de keuekn staan te prutsen ( of s zomers achter de bbq).

Ik verbaas me ook over veel van mijn vrouwelijke collega's die s middags het avondeten al voorbereiden zodat manlief het alleen maar hoeft op te warmen. Echt WTF?? dat doet hij ook niet voor hun en die vent kan toch zelf wel een aardappel koken?
Waarom ligt de A20 bij Rotterdam en de A10 bij Amsterdam?
quote:Starshine schreef op 19 november 2013 @ 19:00:

net als al die mannen die echt niet gewoon een gehaktbal braden maar met kerst ineens de hele dag in de keuekn staan te prutsen ( of s zomers achter de bbq).Dit soort mannen kookt vooral als ze in de schijnwerpers staan. Net als die koks. Gewoon 4 gehaktballen voor je gezin maken is niet Groots genoeg.
Waarom er altijd zo'n heisa gemaakt wordt om sinterklaas intochten en of de ouders het allemaal niet veel leuker vinden dan de kinderen zelf..
Ik vind de 4 jaargetijden heel bijzonder, en hoe watervallen blijven stromen bijv.
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
quote:kaneelkoekje schreef op 19 november 2013 @ 18:42:

Waar al dat water voor je tranen vandaan komt.Van de traanklieren.
Cum non tum age
Ik vraag mij wel eens af of een blind iemand kleuren 'snapt'. Ik vind het lastig uit te leggen. Of je automatisch al aangeboren gevoel voor kleur hebt zeg maar, zonder te zien. Maar meer op gevoel.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Waarom André Hazes jarenlang bleef zingen:

Mijn zoon was gisteren jarig, hij werd 8 jaar oud de schat

....

En toen op zekere morgen, vroeg hij 'vader ga je mee'

En niemand ooit tegen hem heeft gezegd dat het een beetje gekke tekst is.
quote:Djin schreef op 19 november 2013 @ 19:13:

Ik vraag mij wel eens af of een blind iemand kleuren 'snapt'. Ik vind het lastig uit te leggen. Of je automatisch al aangeboren gevoel voor kleur hebt zeg maar, zonder te zien. Maar meer op gevoel.natuurlijk niet, je kan immers niet zien dus je hebt geen concept van kleur
quote:azile schreef op 19 november 2013 @ 19:13:

Waarom André Hazes jarenlang bleef zingen:

Mijn zoon was gisteren jarig, hij werd 8 jaar oud de schat

....

En toen op zekere morgen, vroeg hij 'vader ga je mee'

En niemand ooit tegen hem heeft gezegd dat het een beetje gekke tekst is.

"Het was er heel erg druk"

"Naast me stond een lege kruk"
Een wat ingewikkelder vraag:

Ik keek laatst een docu over WO1 en zag daarin beelden vanuit de lucht van de enorme verwoestingen in Belgie. Ineens bedacht ik me...Belgie had geen ruk met die oorlog te maken. Een uit de hand gelopen conflict tussen Servie en Oostenrijk werd door bondgenoten stom toevallig daar uitgevochten... De geeiste herstelbetalingen zijn ook nooit volledig voldaan door Duitsland....maar ik weet eigenlijk niet hoe de Belgen daar tegenwoordig over denken? Is er een uitgesproken Duitslandhaat in Belgie? Ik heb er nog nooit van gehoord eigenlijk.

Het land en vele cultuurschatten zijn echt onherstelbaar beschadigd geraakt....ik ben zelfs van mening dat Belgie achterloopt op landen die een dergelijke verwoesting niet gekend hebben.

Dus: wat vinden de Belgen hiervan?
quote:Captain_Obvious schreef op 19 november 2013 @ 19:03:

Waarom ligt de A20 bij Rotterdam en de A10 bij Amsterdam?

waarschijnlijk bedacht door een of andere lolbroek.

Ik vraag mij af waarom er best wel veel nederlanders zeuren dat het zo'n drama is hier terwijl ik stil in mijn hoofd dat wel mee vind vallen in de zin van dak boven je hoofd, geen honger lijden, kunnen zeggen wat je wilt enz.

En waarom gebeurt er dan zoiets als op de Filipijnen? Dat vind ik best wel zielig ...

Oww ja en als ik toch bezig ben: waarom ben ik toch altijd zo heerlijk eigenwijs en tegendraads, ook als ik dat eigenlijk niet wil ??
Ik vraag me altijd af hoe het kan dat sommige mensen zo onverschillig zijn over politieke kwesties terwijl het wel een grote invloed heeft op hun leven.

Ook wil ik nog altijd weten hoe de streepjes of kleuren in tandpasta zo mooi gescheiden blijven of hoe de kleuren niet mengen in dubbel vla. Er is geloof ik wel ooit een klokhuis aflevering over geweest.

Ik ben ook altijd benieuwd of "motivatie" of "ambitie" iets aangeboren of aangeleerds is. Je kan volgens mij extreem gemotiveerd zijn door dat je iets hebt meegemaakt maar sommige mensen zijn dat ook zonder dat soort gebeurtenissen.
Waar blijft de crème die je op de huid smeert? Hoe/waar wordt het opgenomen? Blijft het daar? Gaat het verder je lichaam in?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven