Kriegel word ik ervan!

19-11-2013 22:03 146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Echt, ik krijg gewoon kippenvel op m'n armen van dat liedje van de Becel reclame.

Waar gruwel jij van?
Oooooh die, die ken ik toch. Is me eigenlijk nooit echt opgevallen die reclame, wist niet eens dat 'ie van Becel was.
O en nat brood.. Brrr
Zoals mijn broertje een bladzijde omslaat. Kriegel wordt ik ervan, hij doet het op een rare manier dat het altijd een naar geknisper veroorzaakt.

Gapende mensen die hun hand niet voor hun mond doen

En droge handen
Smakken staat echt met stip op 1! Daar kan ik echt agressief van worden.

En (vooral oude) mensen die om de zoveel ademhalingen een kreuntje doen, brrr. Of een kreun na een, slurpende, slok koffie.

Watten zijn ook vreselijk inderdaad, droge dan.

Zonnebrand crème op het strand, dat al het zand blijft plakken.
Vieze (slurpende/smakkende) eetgeluiden.

En....nagels over het schoolbord. Brrrrr....bij beiden ril ik al alleen bij de gedachten, brrrrr.
Als mensen hun mond open doen en je ziet zo'n goor wit uitgeslagen tong...ga schrapen of poetsen wil ik dan altijd schreeuwen.
Voeten en terra cotta
Ballonnen.

O, en kinderen met wiebeltanden (en die dan ook nog roepen 'kijk mam, hij kan helemaal draaien!').
Mensen die met hun botten kraken/knakken.
Ja Zozozebra, terracotta brrrrrrrr voelt echt afschuwelijk!

En zonnebrandcreme vond ik vroeger ook de hel. Nu vind ik het ok, maar echt aangenaam zal ik het wel nooit vinden..
Een haar in me eten. Vooral van die dikke zwarte opvallende. Eetlust per direct weg.

En als ik bv vla eet met een lepel en ik merk dat de lepel nog vies is... Bleh zo'n vies gevoel.
Droge watten, karnemelk en yoghurt, witte leggings onder rokjes, pyamadag (alleen fijn als ik gedoucht en wel in een schone pyama kan kruipen)
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Bijten op Houten ijslolliestokjes

Droge handen en dan zo'n stofje als microvezel aanraken (vooral als ik de boxers van man opvouw en m'n handen zijn droog brr)

Droge voeten/hielen en dan sokken aantrekken en ze blijven haken

Droge handdoeken en dan erop bijten idd!
Mn nieuwe trui van de H&M, daar zit wol in!! Niet op gelet bij aankoop! Brrrrrr, je voelt het nog als je er een t-shirt onder draagt.

Mensen die uit hun mond stinken (of die sowieso een penetrante lucht bij zich dragen).

Mensen die aan de velletjes van hun nagels pulken.

Oude mensen die 'mee praten' met hun lippen als ik of iemand anders een verhaal vertelt. Soort van playbacken.
Piepschuim
Je bent zelf een theepot
Mensen die hun mes aflikken en daarna gewoon in het boterkuipje/jampot/pindakaas steken.
Bestek dat over een bord schraapt en dan piept.

Als je per ongeluk tijdens het eten "uitschiet" met je tanden en dat die dan over elkaar knarsen.

Mensen in de bus die hoorbaar kauwgum kauwen, vooral als ze achter je zitten.

Snurkende partner, mensen die hun neus ophalen zodat je al het snot hoort rochelen achter in de neus.
quote:heenenweer schreef op 19 november 2013 @ 23:02:

Mensen die hun mes aflikken en daarna gewoon in het boterkuipje/jampot/pindakaas steken.Jaa! Sowieso het aflikken van een mes alleen al....
Als iemand praat of lacht en je ziet dan een speeksel draadje van onder naar boven . bah.
Mensen met hun telefoon ( beltoon) aan, áán, in het openbaar en uitgebreid gaan bellen

Ze weten niet dat ik dit soort gesprekken geregeld noteer en doorbrief aan een blogger en schrijver
Je bent zelf een theepot
quote:heenenweer schreef op 19 november 2013 @ 23:02:

Mensen die hun mes aflikken en daarna gewoon in het boterkuipje/jampot/pindakaas steken.

Dit is echt ranzig

Net als doodleuk lepel uit de oude pot in de nieuwe steken.
Stoepkrijt aan mijn handen. Brr
Some flies are too awesome for the wall
quote:himalaya schreef op 19 november 2013 @ 22:12:

Van die harde pepermunt. Zo'n ontzettend kippenvel-en-niet-op-de-lekkere-manier mondgevoel. Brr.Heerlijk juist, heb meteen de zak uit de kast gehaald
Natte sokken! Dat HAAT ik echt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven