Het is de 20ste, het is de 20ste, het is de 20ste!!

20-11-2013 07:30 181 berichten
Goedemorgen ladies,

Jaja ladies, als een voetbalhooligan scandeer ik de titel. Het is weer zo ver, na de stoomboot, nu ons cruiseschip dat op het punt staat om aan te meren. En nee, voor ons geen chocolademunten, nee nee!!

Ik heb sterk het gevoel dat deze maand heel lang heeft geduurd, alsof deze uit 60 dagen heeft bestaan. Maar goed, het is dan eindelijk zover en de grote feestdag is aangevangen. Trek je galajurk aan, steek je haar op, schuif je pumps aan en vervoeg je hier, waar het allemaal staat te gebeuren.

Welkom, welkom.
Mijn laatste toeslagen feest dat ik mee kan vieren,

Hopelijk voor altijd, hoe wel het wel altijd gezellig is hier!
Alle reacties Link kopieren
Briljant dat de eerste reactie is van iemand die echt op cruise gaat

Het is hier ook weer meer dan welkom! Voor alle dure liflafjes die ik aan wil schaffen. Oh, en natuurlijk ook voor de zak hondenvoer waarvan de bodem bijna in zicht is (jaja toeslagen en nog dure huisdieren houden ook, schande is het).

Ik moet ook echt zorgverzekeringen gaan vergelijken en overstappen regelen, maar ik heb er ZO geen zin in dit jaar!
Zeg maar Spijker.
Ballys, je kan ook meevieren zonder dat je toeslag krijgt

Gefeliciteerd trouwens!
quote:LillyFeeee schreef op 20 november 2013 @ 08:22:

Cateau, vind je topic altijd zo gezellig

Hier nog een weekendje wachten op de centen. Volgens mij komt het maandag of dinsdag pas.Dat je maar met een surplus de maand mag eindigen.
quote:hobbelpaardje schreef op 20 november 2013 @ 08:23:

Eindelijk dat ik een keer kan zeggen yes ik had het nodig. Woningbouw betalen om ingeschreven te kunnen blijven en boodschappen doen eindelijk!Woningbouw betalen? Dat is onbeschoft zeg.
Dat gaat hem helaas niet worden. Was een dure maand Heb nog maar een paar tientjes in kas. Maar wel een redelijk volle koelkast
quote:Spijk-er schreef op 20 november 2013 @ 08:25:

Het is hier ook weer meer dan welkom! Voor alle dure liflafjes die ik aan wil schaffen. Oh, en natuurlijk ook voor de zak hondenvoer waarvan de bodem bijna in zicht is (jaja toeslagen en nog dure huisdieren houden ook, schande is het).

Ik moet ook echt zorgverzekeringen gaan vergelijken en overstappen regelen, maar ik heb er ZO geen zin in dit jaar!

Ja belachelijk! Dit had je jaren geleden al moeten hebben voorzien, of op z'n minst had je voor een buffer van 10 zakken voer moeten zorgen. Hond wegdoen kan niet, dat is nog notter done dan die hond onderhouden van onze belastingcenten

(ik moet ook hondenvoer kopen hoor)
quote:LillyFeeee schreef op 20 november 2013 @ 08:26:

Ballys, je kan ook meevieren zonder dat je toeslag krijgt

Gefeliciteerd trouwens!

Bedankt, het is altijd leuk om te lezen wat iedereen ervan gaat doen!

Ik zelf moet mij laten BIG registreren, a ¤85. Hopelijk staat het er vanmiddag op!
quote:Spijk-er schreef op 20 november 2013 @ 08:25:

Dat is de ergste bodem, maar het komt goed.

Dat overstappen is mij heel goed bevallen. Ik zit er dit jaar op als een tijger.
Valt toch wel mee Cateau? Betalen om ingeschreven te staan en op woningen te kunnen reageren is redelijk normaal.
quote:LillyFeeee schreef op 20 november 2013 @ 08:29:

Dat gaat hem helaas niet worden. Was een dure maand Heb nog maar een paar tientjes in kas. Maar wel een redelijk volle koelkast Moet lukken, vast.
quote:LillyFeeee schreef op 20 november 2013 @ 08:30:

Valt toch wel mee Cateau? Betalen om ingeschreven te staan en op woningen te kunnen reageren is redelijk normaal.Ik ben er niet mee bekend.
Ik krijg net de eindafrekening van de jaarnota van het energiebedrijf gestort. Tja, wat zal ik zeggen..............................
Huh, is het al de twintigste? Dat ging snel!

Dan zet ik maar een bosje rozen naast mijn spuugbak

Blij dat het geld er is, de duurste maand van het jaar komt eraan!
Gaat meestal ook maar om 1 of 2 tientjes.

Ah, teruggave van de energie, wat fijn
quote:Cateautje schreef op 20 november 2013 @ 08:00:

[...]

Iedereen is welkom. In Hollywood noemen ze dat the comic relief. Hohohoho, Comic relief is een Britse uitvinding. Niet op mijn Britse hart stampen jij!
Tis maar 12,50 nu voor een jaar dus niet veel maar moest binnen 30 dagen en de datum van de brief was 2 weken eerder eer ik hem kreeg..

Snel overmaken is dat ook weer opgelost.
quote:lilalinda schreef op 20 november 2013 @ 08:45:

[...]

Hohohoho, Comic relief is een Britse uitvinding. Niet op mijn Britse hart stampen jij! Solly.
Ik kreeg nog een betaalalert! Ik blij, helemaal enthousiast kijk ik.

Gaat het om iets dat ik net zelf heb overgeboekt.
quote:Cateautje schreef op 20 november 2013 @ 08:50:

[...]

Solly.

you are forgiven

quote:Cateautje schreef op 20 november 2013 @ 08:32:

Ik krijg net de eindafrekening van de jaarnota van het energiebedrijf gestort. Tja, wat zal ik zeggen..............................

Wat fijn Cateau! Koop je er iets leuks/moois/lekkers voor?

Ballys, als je een werkgever hebt kun je wellicht een vergoeding vragen voor je BIG-registratie.
quote:Cateautje schreef op 20 november 2013 @ 08:30:

Dat overstappen is mij heel goed bevallen. Ik zit er dit jaar op als een tijger.

Oh vertel jij mij dan even wat de goedkoopste is, dan hoef ik dat niet meer uit te zoeken

Hema spreekt me tot nu toe wel aan: 10% korting op alles van de Hema!
Zeg maar Spijker.
quote:roodpaars schreef op 20 november 2013 @ 08:53:

[...]

Wat fijn Cateau! Koop je er iets leuks/moois/lekkers voor?

Ballys, als je een werkgever hebt kun je wellicht een vergoeding vragen voor je BIG-registratie.

Ik kan er een heleboel leuks/moois en lekkers voor kopen. Ik heb in ieder geval al een tas besteld en die wordt tussen 11 en 1 gebracht.

Deze:

http://www.vanharen.nl/NL ... -dames-accessoires-tassen
quote:Spijk-er schreef op 20 november 2013 @ 08:54:

[...]

Oh vertel jij mij dan even wat de goedkoopste is, dan hoef ik dat niet meer uit te zoeken

Hema spreekt me tot nu toe wel aan: 10% korting op alles van de Hema!Daar wil ik best een topic over openen hoor.
Ik moet ook maar overstappen, maar waarheen? Alles wat ik aanvullend verzekerd had (anticonceptie, bril, fysio) is gewoon verwijderd of geminimaliseerd.

Ik moet me er eens goed in verdiepen, maar ik denk dat ik mijn aanvullende pakket gewoon opzeg en het geld opzij zet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven