nieuw hier!

20-11-2013 09:36 29 berichten
Hallo allen,ik kom van een andere site,waar ik niet geheel gewaardeerd werd door mijn onuitgesproken meningen!..Ik weet niet precies hoe ver je hier mag gaan,is het normaal dat je ook daadwerkelijk hier je mening mag zeggen?(zonder schelden enzo hoor,maar simpelweg je eigen mening)..Ik moet ook even alles nog uitzoeken hier,want kom net binnen..haha..ben een moedertje op leeftijd..2 meiden,3 en 8 jaar en hopelijk is het hier gezellig..tot gauw..ik ga ff rondsnuffelen..
Alle reacties Link kopieren
Welkom hier. Je merkt vanzelf wel of je hier alles kan zeggen.
moet wel even wennen aan alles,er staat zoveel..maar dank je wel..
Kon ze op die andere site dan via je beeldscherm in je hoofd kijken ofzo?

Hoe zijn ze er achter gekomen wat jou onuitgesproken meningen zijn?

Veel plezier hier!
Je onuitgesproken meningen?
welkom, ook hier zijn veel onuitgesproken gedachten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Nee hier wordt over het algemeen ook best wel politiek correct gedrag gewaardeerd. Mijn mening valt daar nog weleens buiten....
Eh,zal eerlijk zijn,ik zeg wat ik denk..kwam soms wat hard over en gister had ik iets geplaatst over mevrouw oosterhuis,en toen ja..kreeg ik voor de 2e keer een definitieve ban..heb geen onvertogen woord gezegd...eh..carretjerockt,,ik draaide daar al een ruime poos mee..men mocht me niet zo..vonden me aandachtvraagster..ik stelde mn vragen,kreeg teveel reacties en tja..niet iedereen kon daar goed tegen..zo begon het eigenlijk allemaal..ja als er iets in me opkomt,schrijf ik vaak gelijk van me af..en als er zich een kliek vormt en deze express konstant tegen je in gaat,en het zijn ook nog eens moderators die samenspannen,dan heb je nog weinig te vertellen...helaas..ben niet altijd hard..maar reageer impulsief soms..omdat ik een verleden heb..een leven..en een rugzakje meedraag..
hahaahahaha ik lees terug en schreef iets verkeerd.,heb dus een uitgesproken mening..sorry..
Ben benieuwd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Welkom

Veel plezier hier op het VF!!! Reuze gezellig.

Even zeuren: Verklein woorden is het VF niet zo fan van, je noemt jezelf moedertje, mogen we er dan vanuit gaan dat je 1.30 m bent? anders ben je gewoon moeder.
quote:omi67 schreef op 20 november 2013 @ 09:49:

Eh,zal eerlijk zijn,ik zeg wat ik denk..kwam soms wat hard over en gister had ik iets geplaatst over mevrouw oosterhuis,en toen ja..kreeg ik voor de 2e keer een definitieve ban..heb geen onvertogen woord gezegd...eh..carretjerockt,,ik draaide daar al een ruime poos mee..men mocht me niet zo..vonden me aandachtvraagster..ik stelde mn vragen,kreeg teveel reacties en tja..niet iedereen kon daar goed tegen..zo begon het eigenlijk allemaal..ja als er iets in me opkomt,schrijf ik vaak gelijk van me af..en als er zich een kliek vormt en deze express konstant tegen je in gaat,en het zijn ook nog eens moderators die samenspannen,dan heb je nog weinig te vertellen...helaas..ben niet altijd hard..maar reageer impulsief soms..omdat ik een verleden heb..een leven..en een rugzakje meedraag..Sorry, ik geloof niet zo in samenzweringstheorieen.

Eh,zal eerlijk zijn,ik zeg wat ik denk..kwam soms wat hard over en gister had ik iets geplaatst over mevrouw oosterhuis,en toen ja..kreeg ik voor de 2e keer een definitieve ban..heb geen onvertogen woord gezegd...eh..carretjerockt,,ik draaide daar al een ruime poos mee..men mocht me niet zo..vonden me aandachtvraagster..ik stelde mn vragen,kreeg teveel reacties en tja..niet iedereen kon daar goed tegen..zo begon het eigenlijk allemaal..ja als er iets in me opkomt,schrijf ik vaak gelijk van me af..en als er zich een kliek vormt en deze express konstant tegen je in gaat,en het zijn ook nog eens moderators die samenspannen,dan heb je nog weinig te vertellen...helaas..ben niet altijd hard..maar reageer impulsief soms..omdat ik een verleden heb..een leven..en een rugzakje meedraag..Wat heb je gezegd dan? Als het geen onvertogen woord was maar je wel geband bent? Ik bedoel dan kunnen we het er over hebben, toch?
Oh, dat rugzakje. Dat vind ik wel zo jeukerig klinken. Iedereen heeft wel t een of ander meegemaakt.
Cum non tum age
quote:boerderijgeit028 schreef op 20 november 2013 @ 09:57:

Welkom

Veel plezier hier op het VF!!! Reuze gezellig.

Even zeuren: Verklein woorden is het VF niet zo fan van, je noemt jezelf moedertje, mogen we er dan vanuit gaan dat je 1.30 m bent? anders ben je gewoon moeder. whahaahahahaaa begint het nu al..oke oke..nee niks 1.30..grijnsssss gewoon 1.70..oke ben een moeder op leeftijd...1ste meid via icsi..2e meid,5 jaar later spontaan ..
Nou... sterkte dan maar hier
.

Eh,zal eerlijk zijn,ik zeg wat ik denk..kwam soms wat hard over en gister had ik iets geplaatst over mevrouw oosterhuis,en toen ja..kreeg ik voor de 2e keer een definitieve ban..heb geen onvertogen woord gezegd...eh..carretjerockt,,ik draaide daar al een ruime poos mee..men mocht me niet zo..vonden me aandachtvraagster..ik stelde mn vragen,kreeg teveel reacties en tja..niet iedereen kon daar goed tegen..zo begon het eigenlijk allemaal..ja als er iets in me opkomt,schrijf ik vaak gelijk van me af..en als er zich een kliek vormt en deze express konstant tegen je in gaat,en het zijn ook nog eens moderators die samenspannen,dan heb je nog weinig te vertellen...helaas..ben niet altijd hard..maar reageer impulsief soms..omdat ik een verleden heb..een leven..en een rugzakje meedraag..Tssss, op welk forum?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Anthonius schreef op 20 november 2013 @ 09:58:

[...]

Wat heb je gezegd dan? Als het geen onvertogen woord was maar je wel geband bent? Ik bedoel dan kunnen we het er over hebben, toch?oke dat wil ik best even uit de doeken doen,ik had geschreven,dat ik het schande vond..een foto plaatsen op fb,met erbij...elke like is een euro voor 555...Hier gingen velen in mee..op 2 na..die vonden dat ze het goed onder de aandacht had gebracht..prima..hun mening..totdat ze begonnen,van ja maar de niet storters van geld die zeiken altijd,en jij altijd met dit soort discussie vragen!!.Waarop ik alleen geantwoord heb,ik zeik niet..ik vind dat je beloftes na moet komen,had ze verwacht maar 100 likes te krijgen of zo...zo kan ik ook een foto plaatsen..als je iets beloofd dan heb je dat na te komen..dus bijna 200.000 likes,betekend 2 ton betalen..niet het bericht snel verwijderen en zeggen dit is niet de bedoeling..tja..kijk en dit is nu mijn mening..
quote:omi67 schreef op 20 november 2013 @ 10:01:

[...]

whahaahahahaaa begint het nu al..oke oke..nee niks 1.30..grijnsssss gewoon 1.70..oke ben een moeder op leeftijd...1ste meid via icsi..2e meid,5 jaar later spontaan ..Je bent tachtig?
quote:omi67 schreef op 20 november 2013 @ 10:05:

[...]

oke dat wil ik best even uit de doeken doen,ik had geschreven,dat ik het schande vond..een foto plaatsen op fb,met erbij...elke like is een euro voor 555...Hier gingen velen in mee..op 2 na..die vonden dat ze het goed onder de aandacht had gebracht..prima..hun mening..totdat ze begonnen,van ja maar de niet storters van geld die zeiken altijd,en jij altijd met dit soort discussie vragen!!.Waarop ik alleen geantwoord heb,ik zeik niet..ik vind dat je beloftes na moet komen,had ze verwacht maar 100 likes te krijgen of zo...zo kan ik ook een foto plaatsen..als je iets beloofd dan heb je dat na te komen..dus bijna 200.000 likes,betekend 2 ton betalen..niet het bericht snel verwijderen en zeggen dit is niet de bedoeling..tja..kijk en dit is nu mijn mening..Wat een gezeur om niks. Heb je niks beters te doen?
quote:Mylene_Valerie schreef op 20 november 2013 @ 10:04:

[...]

Tssss, op welk forum? hahaaha,nou lijkt me niet netjes om de naam te vermelden,ze zullen me hier wel vinden..dus dan word het zo bekend..en zoveel forums zijn er niet..voor moeders..;-)
Oh nou boeie, gister zat ik ook hier in het trijntje topic en was er een discussie en ik nam het voor trijntje op. De een vond haar een aandachttrekker en de ander niet. Nou ja dat mag en ik heb ook een uitgesproken mening die ik niet onder stoelen of banken steek, in het dagelijks leven en hier dus ook.
.
quote:markovic schreef op 20 november 2013 @ 10:05:

[...]

Je bent tachtig?gelukkig nog niet..hoop het wel te halen,dan zie ik mn kids nog opgroeien..ben 46..
klinkt als babybrabbel, maar die doen toch niet aan actualiteiten?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:omi67 schreef op 20 november 2013 @ 10:07:

[...]

hahaaha,nou lijkt me niet netjes om de naam te vermelden,ze zullen me hier wel vinden..dus dan word het zo bekend..en zoveel forums zijn er niet..voor moeders..;-)Yep, ze zijn naar je op zoek!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven