Het is de 20ste, het is de 20ste, het is de 20ste!!

20-11-2013 07:30 181 berichten
Goedemorgen ladies,

Jaja ladies, als een voetbalhooligan scandeer ik de titel. Het is weer zo ver, na de stoomboot, nu ons cruiseschip dat op het punt staat om aan te meren. En nee, voor ons geen chocolademunten, nee nee!!

Ik heb sterk het gevoel dat deze maand heel lang heeft geduurd, alsof deze uit 60 dagen heeft bestaan. Maar goed, het is dan eindelijk zover en de grote feestdag is aangevangen. Trek je galajurk aan, steek je haar op, schuif je pumps aan en vervoeg je hier, waar het allemaal staat te gebeuren.

Welkom, welkom.
Ik ook alles al binnen
Alle reacties Link kopieren
Allemaal nodige boodschappen gedaan, of heeft er iemand nog wat leuks gekocht?

@badmeester

(voor huurtoeslag geldt trouwens een veel lager maximaal gezamenlijk inkomen afhankelijk van je leeftijd uiteenlopend van 22.000 tot 29.900 )
Ok. Ja sinds ik weg ben bij mijn moeder uit huis hou ik me bewust allemaal niet met dat soort dingen bezig vandaar dat ik het moest navragen bij jullie.
quote:badmeester schreef op 21 november 2013 @ 10:47:

Ok. Ja sinds ik weg ben bij mijn moeder uit huis hou ik me bewust allemaal niet met dat soort dingen bezig vandaar dat ik het moest navragen bij jullie.

Ik ook niet echt, maar ik ben altijd de 'uitzoeker van de familie'

Ben ik voor een groot deel mee gestopt, daar is google voor. Maar vind het toch soms fijn om van dit soort dingen te weten.

Ik zou ook wel een budget coach willen zijn
Sorry Badmeester, maar ik vind het niet echt slim om niet te weten waar je al dan niet recht op hebt qua financiën.

Zoals mijn praktijkvoorbeeld, dat ik er bovenop moet zitten om mijn inkomen juist door te geven omdat ik anders flink moet terugbetalen. Als ik dacht 'och laat maar, het BD regelt het wel' dan had ik elk jaar gedoe.

Laats ook...kregen we een forse rekening van het CAK voor mijn zoon (iets met AWBZ-zorg en eigen bijdrage). We waren van mening dat dit niet kon kloppen en gebeld...bleek een fout te zijn.

Of de kosten die we maken voor het vervoer naar zijn therapie dat we deels kunnen declareren via de ZIN. Het is dat we er zelf achteraan zijn gegaan, anders kregen we gewoon niks (gaat toch om 600 km per maand die we extra rijden).

Natuurlijk hoef je niet van de hoed en de rand te weten als je zelf geen recht hebt op toeslagen oid, maar wat algemene kennis over hoe dat zit is toch nooit weg?
quote:Starshine schreef op 22 november 2013 @ 06:49:

Sorry Badmeester, maar ik vind het niet echt slim om niet te weten waar je al dan niet recht op hebt qua financiën.

Zoals mijn praktijkvoorbeeld, dat ik er bovenop moet zitten om mijn inkomen juist door te geven omdat ik anders flink moet terugbetalen. Als ik dacht 'och laat maar, het BD regelt het wel' dan had ik elk jaar gedoe.

Laats ook...kregen we een forse rekening van het CAK voor mijn zoon (iets met AWBZ-zorg en eigen bijdrage). We waren van mening dat dit niet kon kloppen en gebeld...bleek een fout te zijn.

Of de kosten die we maken voor het vervoer naar zijn therapie dat we deels kunnen declareren via de ZIN. Het is dat we er zelf achteraan zijn gegaan, anders kregen we gewoon niks (gaat toch om 600 km per maand die we extra rijden).

Natuurlijk hoef je niet van de hoed en de rand te weten als je zelf geen recht hebt op toeslagen oid, maar wat algemene kennis over hoe dat zit is toch nooit weg?

Het gaat niet om Badmeester zelf, maar op zijn moeder.

Badmeester heeft geen recht op regelingen, en zei dat hij niet hoeft te weten wat zijn moeder binnenkrijgt aan toeslagen o.i.d.

Hij zal zijn eigen belastingaangifte / hypotheekaftrek etc. wel goed geregeld hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven