Het Grote weggeeftopic

20-02-2013 12:05 1803 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Geen wijd model
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ik heb iets geks dat ik weg kan geven, mail maar als je interesse hebt. Het gaat om Sur Plus 40% lip grow serum. sur plus dinges

Ik heb het 2 keer gebruikt, maar ik ben te laks om het elke dag te doen. Het is niet in aanraking geweest met mijn lippen of vingers, heb steeds een kleine afstand op mijn vinger gespoten en dan op mijn lippen.

yavannaviva apenstaartje gmail punt com
oeh yavanna! Ik zou dat best graag willen proberen. ik ga je even mailen.
quote:zomerfreak schreef op 23 oktober 2013 @ 23:39:

oeh yavanna! Ik zou dat best graag willen proberen. ik ga je even mailen.Lippen dinges gaat richting Zomerfreak!
Ik wil graag een wandkleed weggeven.

Het gaat om een wandkleed in gobelin stijl (geborduurd) met een afbeelding van 2 vrouwen en een man uit lang vervlogen tijden die in een tuin zijn. Met een rand van rozen etc. Beetje ouderwets/klassiek tafereel. Afmeting: 98 bij 120 cm.

Als je interesse hebt aub even een mail via mijn profiel, dan stuur ik een foto.
Door omstandigheden is het lipserum weer beschikbaar? Mail me als je belangstelling hebt.
Shenandoah, is het pakketje aangekomen?
Ik heb een stofzuiger in de aanbieding. De Bestron A1800S, zonder stofzuigerzak. Ik denk vooral geschikt voor studenten.

Het is deze:

stofzuiger

yavannaviva@gmail.com
quote:wollenstonecraft schreef op 25 oktober 2013 @ 08:19:

Ik wil graag een wandkleed weggeven.

Het gaat om een wandkleed in gobelin stijl (geborduurd) met een afbeelding van 2 vrouwen en een man uit lang vervlogen tijden die in een tuin zijn. Met een rand van rozen etc. Beetje ouderwets/klassiek tafereel. Afmeting: 98 bij 120 cm.

Als je interesse hebt aub even een mail via mijn profiel, dan stuur ik een foto.Volgens mij vind ik dat wel heel mooi.
Bij een prijsvraag heb ik twee kaartjes gewonnen voor de show van Tineke Schouten. Maar helaas kan ik dan niet. Kan ik er iemand anders blij mee maken? Het gaat om twee kaartjes 21 december in Den Haag.

Ik hoop echt dat ik hier iemand een groot plezier mee kan doen!
Ik wil mijn bank weggeven.

Het gaat om een 2,5 zits in groene stof, een soort brede corduroy.

Hij is nog in goede staat.

als je interesse hebt stuur dan even een privebericht met je email adres, dan stuur ik een foto
Klinkt gaaf wollenstonecraft, ik kan je geen pb sturen alleen.

@draakje75, wat super lief van je! Een heel mooi gebaar. Tineke Schouten is super grappig
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:draakje1975 schreef op 21 november 2013 @ 17:09:

Bij een prijsvraag heb ik twee kaartjes gewonnen voor de show van Tineke Schouten. Maar helaas kan ik dan niet. Kan ik er iemand anders blij mee maken? Het gaat om twee kaartjes 21 december in Den Haag.

Ik hoop echt dat ik hier iemand een groot plezier mee kan doen!l

oh draakje, dat zou ik echt heel leuk vinden!
quote:oh draakje, dat zou ik echt heel leuk vinden! Hoi Hill Billy, ik heb je een persoonlijk berichtje gestuurd!
quote:@draakje75, wat super lief van je! Een heel mooi gebaar. Tineke Schouten is super grappig Dank je voor je compliment, Mali! Voelt fijn om ook es iets voor een ander te kunnen doen.
quote:draakje1975 schreef op 22 november 2013 @ 19:34:

[...]

Hoi Hill Billy, ik heb je een persoonlijk berichtje gestuurd!

Oh echt? Ik ga gelijk even kijken! Dank je wel! :-D

*EDIT: Ik kan geen bericht vinden? Ik heb een lege inbox.

EDIT 2: Gevonden en beantwoord! Wat ontzettend lief en gul van je.
Heb je mijn berichtje ontvangen Draakje? :-)
Wollenstonecraft ik heb je een pb gestuurd :-)
Heeft iemand zegels voor het boodschappenpakket van de Plus liggen, die er niks mee doet of de kaart toch niet vol krijgt? Je zou me er ontzettend blij mee maken! Mijn e-mail is mijn gebruikersnaam hier apenstaart live punt nl.

Heb zelf op het moment helaas niks weg te geven wat de moeite van het verzenden waard is. Net vanmiddag een heleboel naar de weggeefwinkel hier in de stad gebracht, prachtinitiatief vind ik dat!
quote:mali30 schreef op 27 november 2013 @ 09:08:

Wollenstonecraft ik heb je een pb gestuurd :-)

Hoi Mali,

Ik heb je berichtje niet ontvangen, is blijkbaar iets verkeerd gegaan.

Inmiddels is mijn bank ook al vergeven, sorry!
Dat geeft niks Wollenstonecraft
Heeft er iemand nog belangstelling voor een oudere, maar weinig gebruikte tv? Ik wil hem van de slaapkamer afhebben.

Het is een beeldbuis met toeter erachter, geen flatscreen of zo. Beeld is diagonaal 52 cm. Er zit een dvd speler in, maar die is wat onbetrouwbaar en weigert alle zelf gebrande dvd's en soms ook gewone dvd's. De tv zelf is echter prima en niet veel gebruikt.

Alleen af te halen, omgeving Groningen.
Ik heb een stapeltje dagje-uit kortingsvouchers van de c1000. Stuk of 20 heb ik er. Iemand daar interesse in?
Up
*schop*

Als iemand van lezen houdt: geef me even een herinnering dat ik mijn uitgelezen boeken op een rijtje moet zetten voor aanbod hier. Het meeste is detective/thriller Nederlandstalig.

Marels mag me ook nog schoppen voor de frutsels voor haar werk..

watervrouw2 atgmailpuntcom

Enkele tijdschriften die van ... naar Bankje naar mij gingen hebben weer een nieuwe eigenaresse

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven