Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2013

30-07-2013 12:15 715 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson wordt een volledig Nederlandse editie. De Belgen stappen uit het survival-programma. Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson wordt een volledig Nederlandse editie. De Belgen stappen uit het survival-programma.

De volledige line-up: Geza Weisz, Veronica van Hoogdalem, Jan Versteegh (ex-PowNews), Geraldine Kemper, Kees Boot, Everon Jackson Hooi, Zimra Geurts, Edith Bosch (ex-judoka), Anna Alicia Skilas (MTV), Sef, Valentijn de Hingh (model), Hans Ubbink (modeontwerper), Sanne Vogel en Nega.

De presentatie voor het nieuwe seizoen blijft in handen van Dennis Weening en de Belgische Evi Hansen.

Ik heb er weer zin in, wie gaat er nog meer kijken?
Goedenavond dames. Kijkt iemand nog mee?
Ja ik!!!

Oh die Zimra.....

Ze drijft naar boven.....goh gek....veel lucht in dr hoofd en 2 enorme drijvers...... :Imao:
Ahahahaha, lucht in haar hoofd. Zimra heeft wel gelijk dat Hans bijna arrogant is. Ik irriteer me wel aan Anna en Geraldine.
Ik vind het zooooooooooo sneu voor Zimra. Echt. Ze is gewoon echt helemaal alleen

Maar die mannen zijn wel heerlijk dom zeg :D
Ik heb helemaal geen medelijden met Zimra... Ze heeft zich veel te passief opgesteld, denk ik.

Van mij mag Edith winnen!
Hans overschat zichzelf. Die mag er nu wel een keer uit.

Zimra is een bikkel. Eerst twee weken alleen op een eiland zitten, wat echt niet leuk is. En vervolgens geen enkele aansluiting vinden in de groep. Maar ze vecht gewoon door. Ik kan haar wel waarderen.
Denk dat ik stop met kijken.

Zimra kan niks en doet niks.

Als zij in de finale komt is het echt een flutprogramma.

Vind er helemaal niks meer aan. Al die extra stemmen en gedoe enzo.
Zimra kan best wat. Ze heeft Geza eruit gekregen en nu Hans. Twee mannen die zichzelf net iets te veilig waanden.
Weet Zimra niet dat ze met 2 ogen kan kijken.
quote:Wittelelie143 schreef op donderdag 21 november 2013 21:46 Weet Zimra niet dat ze met 2 ogen kan kijken.
Leuk dat het plan gelukt is.

Hans, goeie vent maar niet al te snugger bezig.

Hij had nooit de tweede keer dat hij naar winaarseiland ging weer Edith en Kees moeten meenemen.

Ook heel goed dat ze Edith niet erin betrokken hebben.

Het zou zomaar kunnen dat Zimra in de finale staat.

Ik heb vaak genoeg gezien in de Amerikaanse versies dat ze graag dat soort mensen meenemen naar de finale omdat ze niet zo gevaarlijk zouden zijn.

Wat je ook ziet bij de Amerikaanse versie is dat vanaf een aantal afgevallen deelnemers deze de jury gaan vormen.

En dat die uiteindelijk door te stemmen beslissen welke van de drie in de finale de winaar wordt.

Dan moet je dus wel een beetje opletten hoe je elkaar behandelt want anders win je nooit.

Maar niet dat er minder door gekonkeld wordt..

Maar dan zijn het geen BekendeAmerikanen en is er een geld bedrag meegmoeit.

Verdienen deze deelnemers nog wat?

Is er een prijs?

Zouden ze een bedrag krijgen omdat ze meedoen?
Tsja wij zien zomers niet veel doen en de rest zei het ook maar toch had ik haar ook wel een overnachting op winnaarseiland gegund. Eerst die twee weken alleen en die proeven tegen de afvallers heeft ze wel mooi gewonnen niet te vergeten!

Ik had om de een of andere reden niet verwacht dat Hans zo " verwaand" zou worden. Prima dat hij eruit is.

Ik was voor Kees maar ben nu voor Edith, die gun ik het nu het meest.
Ik denk dat het tactisch slim was van Geraldine om Zimra niet mee te nemen maar wel sneu voor haar.
Het is wel erg voorspelbaar aan het worden. Elk jaar worden de sterksten weggestemd. Is ook niet echt een verdienste ofzo, gewoon stemmen tellen en complotjes maken.

Vond Hans inderdaad wel wat zelfverzekerd worden. Maar vond hem er ook wel heel erg bovenuit steken op het laatst. Geraldine, Zimra en Anna zijn totaal nietszeggend. Edith en Kees zijn wel wat boeiender maar hadden vaak ook niet zo veel in te brengen tegen Hans in de proef.
Ik vind het vooral sneu voor mijzelf dat ik dacht dat het leuk zou zijn de FB-pagina van ER te liken. Helaas zijn er een aantal zwakzinnigen aan het posten wie deze editie ER gewonnen heeft. Als je dit niet wilt weten, like dan hun pagina niet!

Ik vond Hans ondanks dat hij sterk was, redelijk arrogant worden. En ik vind het nog steeds oerstom dat hij zo benadrukte da thij graag met Edith en Kees in de finale staat. Dat is tactisch gezien gewoon echt dom geweest.
Bedankt voor de tip toffifee, ik heb het unliked en zie nu de updates ook niet meer. Gisteren keken we later naar de uitzending en ik zat nog even op fb voor ik ging kijken en toen zag ik al wie de prijs gisteren gewonnen hadden.
Wat een aanfluiting van een proeven gister zeg. Een blokkentoren bouwen en op goed geluk in een cirkeltje stappen. Nou nou!
Als er iemand is uitgegaan kijk ik op expeditierobinson.nl naar het interview wat ze daarna hebben met Evie of Dennis. Maar waarom is er geen interview met Paulien. Iemand een idee?
quote:eefjewentelteefje schreef op 22 november 2013 @ 08:57:

Verdienen deze deelnemers nog wat?

Is er een prijs?

Zouden ze een bedrag krijgen omdat ze meedoen?Ik heb altijd begrepen dat 'wie is de mol' het enige programma is waarvoor bekende nederlanders niet betaald krijgen voor het meedoen.
De kandidaten moeten vaak nog maanden herstellen van hun deelname aan ER, dus ik vind het niet gek dat ze er ook voor betaald krijgen. Het is een behoorlijke aanslag op je gezondheid om zoveel weken op een eiland te zitten zonder eten en verzorging.
Werden de onbekende NL'ers destijds dan ook betaald?
Nee volgens mij niet.

Volgens mij krijgen ze hier best wat voor hoor.

Die bedragen voor het schaatsen/springen etc waren ook niet mis.

Voor mensen als Jodi Bernal etc is het gewoon werk. Kijk een Kees Boot en Hans Ubbink en Geraldine hebben gewoon werk maar doet Zimra nog iets anders? Of Edith?

Vond het trouwens raar dat Edith doet alsof dit het eerste is wat ze doet na de topsport zij heeft ook al meegedaan aan een nep Wie is de mol van net 5. Sabotage heette dat.
De winnaar krijgt 50.000 euro. Dat weet ik nog van vorig jaar want daar grapte Fatima nog over ivm de kansspel-belasting die hier nog vanaf ging. Houden ze netto nog ongeveer de helft over. De overige kandidaten krijgen een dagvergoeding, vergelijkbaar met hun huidige salaris.

Weet ik uit zeer betrouwbare bron
Dank @clementine, lijkt me ook best logisch..
Hmm ik vind het een beetje saai worden nu. Huidige spelers doen me allemaal niet zoveel. Maar ik vind het ook stom om nu te stoppen met kijken, dus blijf toch maar kijken.
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven