Expeditie Robinson 2013
dinsdag 30 juli 2013 om 12:15
Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson wordt een volledig Nederlandse editie. De Belgen stappen uit het survival-programma. Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson wordt een volledig Nederlandse editie. De Belgen stappen uit het survival-programma.
De volledige line-up: Geza Weisz, Veronica van Hoogdalem, Jan Versteegh (ex-PowNews), Geraldine Kemper, Kees Boot, Everon Jackson Hooi, Zimra Geurts, Edith Bosch (ex-judoka), Anna Alicia Skilas (MTV), Sef, Valentijn de Hingh (model), Hans Ubbink (modeontwerper), Sanne Vogel en Nega.
De presentatie voor het nieuwe seizoen blijft in handen van Dennis Weening en de Belgische Evi Hansen.
Ik heb er weer zin in, wie gaat er nog meer kijken?
De volledige line-up: Geza Weisz, Veronica van Hoogdalem, Jan Versteegh (ex-PowNews), Geraldine Kemper, Kees Boot, Everon Jackson Hooi, Zimra Geurts, Edith Bosch (ex-judoka), Anna Alicia Skilas (MTV), Sef, Valentijn de Hingh (model), Hans Ubbink (modeontwerper), Sanne Vogel en Nega.
De presentatie voor het nieuwe seizoen blijft in handen van Dennis Weening en de Belgische Evi Hansen.
Ik heb er weer zin in, wie gaat er nog meer kijken?
donderdag 21 november 2013 om 21:24
vrijdag 22 november 2013 om 08:57
Leuk dat het plan gelukt is.
Hans, goeie vent maar niet al te snugger bezig.
Hij had nooit de tweede keer dat hij naar winaarseiland ging weer Edith en Kees moeten meenemen.
Ook heel goed dat ze Edith niet erin betrokken hebben.
Het zou zomaar kunnen dat Zimra in de finale staat.
Ik heb vaak genoeg gezien in de Amerikaanse versies dat ze graag dat soort mensen meenemen naar de finale omdat ze niet zo gevaarlijk zouden zijn.
Wat je ook ziet bij de Amerikaanse versie is dat vanaf een aantal afgevallen deelnemers deze de jury gaan vormen.
En dat die uiteindelijk door te stemmen beslissen welke van de drie in de finale de winaar wordt.
Dan moet je dus wel een beetje opletten hoe je elkaar behandelt want anders win je nooit.
Maar niet dat er minder door gekonkeld wordt..
Maar dan zijn het geen BekendeAmerikanen en is er een geld bedrag meegmoeit.
Verdienen deze deelnemers nog wat?
Is er een prijs?
Zouden ze een bedrag krijgen omdat ze meedoen?
Hans, goeie vent maar niet al te snugger bezig.
Hij had nooit de tweede keer dat hij naar winaarseiland ging weer Edith en Kees moeten meenemen.
Ook heel goed dat ze Edith niet erin betrokken hebben.
Het zou zomaar kunnen dat Zimra in de finale staat.
Ik heb vaak genoeg gezien in de Amerikaanse versies dat ze graag dat soort mensen meenemen naar de finale omdat ze niet zo gevaarlijk zouden zijn.
Wat je ook ziet bij de Amerikaanse versie is dat vanaf een aantal afgevallen deelnemers deze de jury gaan vormen.
En dat die uiteindelijk door te stemmen beslissen welke van de drie in de finale de winaar wordt.
Dan moet je dus wel een beetje opletten hoe je elkaar behandelt want anders win je nooit.
Maar niet dat er minder door gekonkeld wordt..
Maar dan zijn het geen BekendeAmerikanen en is er een geld bedrag meegmoeit.
Verdienen deze deelnemers nog wat?
Is er een prijs?
Zouden ze een bedrag krijgen omdat ze meedoen?
vrijdag 22 november 2013 om 09:02
Tsja wij zien zomers niet veel doen en de rest zei het ook maar toch had ik haar ook wel een overnachting op winnaarseiland gegund. Eerst die twee weken alleen en die proeven tegen de afvallers heeft ze wel mooi gewonnen niet te vergeten!
Ik had om de een of andere reden niet verwacht dat Hans zo " verwaand" zou worden. Prima dat hij eruit is.
Ik was voor Kees maar ben nu voor Edith, die gun ik het nu het meest.
Ik had om de een of andere reden niet verwacht dat Hans zo " verwaand" zou worden. Prima dat hij eruit is.
Ik was voor Kees maar ben nu voor Edith, die gun ik het nu het meest.
vrijdag 22 november 2013 om 12:51
Het is wel erg voorspelbaar aan het worden. Elk jaar worden de sterksten weggestemd. Is ook niet echt een verdienste ofzo, gewoon stemmen tellen en complotjes maken.
Vond Hans inderdaad wel wat zelfverzekerd worden. Maar vond hem er ook wel heel erg bovenuit steken op het laatst. Geraldine, Zimra en Anna zijn totaal nietszeggend. Edith en Kees zijn wel wat boeiender maar hadden vaak ook niet zo veel in te brengen tegen Hans in de proef.
Vond Hans inderdaad wel wat zelfverzekerd worden. Maar vond hem er ook wel heel erg bovenuit steken op het laatst. Geraldine, Zimra en Anna zijn totaal nietszeggend. Edith en Kees zijn wel wat boeiender maar hadden vaak ook niet zo veel in te brengen tegen Hans in de proef.
vrijdag 22 november 2013 om 13:22
Ik vind het vooral sneu voor mijzelf dat ik dacht dat het leuk zou zijn de FB-pagina van ER te liken. Helaas zijn er een aantal zwakzinnigen aan het posten wie deze editie ER gewonnen heeft. Als je dit niet wilt weten, like dan hun pagina niet!
Ik vond Hans ondanks dat hij sterk was, redelijk arrogant worden. En ik vind het nog steeds oerstom dat hij zo benadrukte da thij graag met Edith en Kees in de finale staat. Dat is tactisch gezien gewoon echt dom geweest.
Ik vond Hans ondanks dat hij sterk was, redelijk arrogant worden. En ik vind het nog steeds oerstom dat hij zo benadrukte da thij graag met Edith en Kees in de finale staat. Dat is tactisch gezien gewoon echt dom geweest.
vrijdag 22 november 2013 om 21:28
vrijdag 22 november 2013 om 21:57
zaterdag 23 november 2013 om 09:19
Nee volgens mij niet.
Volgens mij krijgen ze hier best wat voor hoor.
Die bedragen voor het schaatsen/springen etc waren ook niet mis.
Voor mensen als Jodi Bernal etc is het gewoon werk. Kijk een Kees Boot en Hans Ubbink en Geraldine hebben gewoon werk maar doet Zimra nog iets anders? Of Edith?
Vond het trouwens raar dat Edith doet alsof dit het eerste is wat ze doet na de topsport zij heeft ook al meegedaan aan een nep Wie is de mol van net 5. Sabotage heette dat.
Volgens mij krijgen ze hier best wat voor hoor.
Die bedragen voor het schaatsen/springen etc waren ook niet mis.
Voor mensen als Jodi Bernal etc is het gewoon werk. Kijk een Kees Boot en Hans Ubbink en Geraldine hebben gewoon werk maar doet Zimra nog iets anders? Of Edith?
Vond het trouwens raar dat Edith doet alsof dit het eerste is wat ze doet na de topsport zij heeft ook al meegedaan aan een nep Wie is de mol van net 5. Sabotage heette dat.
zaterdag 23 november 2013 om 09:53
De winnaar krijgt 50.000 euro. Dat weet ik nog van vorig jaar want daar grapte Fatima nog over ivm de kansspel-belasting die hier nog vanaf ging. Houden ze netto nog ongeveer de helft over. De overige kandidaten krijgen een dagvergoeding, vergelijkbaar met hun huidige salaris.
Weet ik uit zeer betrouwbare bron
Weet ik uit zeer betrouwbare bron
zaterdag 23 november 2013 om 11:48