Snoep gezocht!
zaterdag 23 november 2013 om 14:14
Ik ben op zoek naar een bepaald snoepje. Mijn zwager heeft het op zijn lootje van Sinterklaas staan en ik kan het nergens vinden!
Het gaat om van die dunne plastic staafjes/buisjes met een soort roze/geel suiker erin. Het smaakte ook een beetje zurig. Vaak moest je er een stukje van het buisje afknippen, omdat het op den duur een plakkerige bende werd.
Weet iemand wat ik bedoel en hoe het heet? En nog beter, waar ik het kan kopen?
Alvast bedankt!
Het gaat om van die dunne plastic staafjes/buisjes met een soort roze/geel suiker erin. Het smaakte ook een beetje zurig. Vaak moest je er een stukje van het buisje afknippen, omdat het op den duur een plakkerige bende werd.
Weet iemand wat ik bedoel en hoe het heet? En nog beter, waar ik het kan kopen?
Alvast bedankt!
zaterdag 23 november 2013 om 14:27
quote:simoontje85 schreef op 23 november 2013 @ 14:26:
Ik heb de hele look o look site al uitgepluist zonder resultaat. Misschien zie ik ze over het hoofd?http://forum.fok.nl/topic/1181972/1/25#60477101
Volgens deze poster bestaan ze niet meer...
Ik heb de hele look o look site al uitgepluist zonder resultaat. Misschien zie ik ze over het hoofd?http://forum.fok.nl/topic/1181972/1/25#60477101
Volgens deze poster bestaan ze niet meer...
zaterdag 23 november 2013 om 14:29
zaterdag 23 november 2013 om 14:35
zaterdag 23 november 2013 om 16:12
quote:klop schreef op 23 november 2013 @ 15:43:
Dat zijn toch van die pixie sticks? Bij Toddlers and Tiaras worden die kinderen altijd volgegoten daarmee.Vind je het gek? Die kinderen moeten heel vrolijk zijn, en dat spul is een combinatie van kleurstof en suiker... daarvan gaan kindertjes lekker stuiteren, en dat levert zulke leuke beelden op. Ook als de sugarrush is uitgewerkt, worden ze van die kleine draakjes. Levert nog leukere beelden op
Dat zijn toch van die pixie sticks? Bij Toddlers and Tiaras worden die kinderen altijd volgegoten daarmee.Vind je het gek? Die kinderen moeten heel vrolijk zijn, en dat spul is een combinatie van kleurstof en suiker... daarvan gaan kindertjes lekker stuiteren, en dat levert zulke leuke beelden op. Ook als de sugarrush is uitgewerkt, worden ze van die kleine draakjes. Levert nog leukere beelden op
zaterdag 23 november 2013 om 16:16
quote:blueeyes*3 schreef op 23 november 2013 @ 16:12:
[...]
Vind je het gek? Die kinderen moeten heel vrolijk zijn, en dat spul is een combinatie van kleurstof en suiker... daarvan gaan kindertjes lekker stuiteren, en dat levert zulke leuke beelden op. Ook als de sugarrush is uitgewerkt, worden ze van die kleine draakjes. Levert nog leukere beelden op En dat levert idd leuk vermaak op voor ons
[...]
Vind je het gek? Die kinderen moeten heel vrolijk zijn, en dat spul is een combinatie van kleurstof en suiker... daarvan gaan kindertjes lekker stuiteren, en dat levert zulke leuke beelden op. Ook als de sugarrush is uitgewerkt, worden ze van die kleine draakjes. Levert nog leukere beelden op En dat levert idd leuk vermaak op voor ons
zaterdag 23 november 2013 om 16:21
zaterdag 23 november 2013 om 16:22
Leuk dat sommige "ouderwetse snoepwinkel" zeggen want waar vind je die nog? Vroegah kocht ik ze daar inderdaad altijd maar die winkel bestaat al zeker 20 jaar niet meer. En ik ben nooit meer zo'n gezellig snoepwinkeltje tegengekomen. Volgens mij verkopen ze die staafjes nog wel op de markt. Bij zo'n ouderwetse snoepkraam