Snoep gezocht!

23-11-2013 14:14 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een bepaald snoepje. Mijn zwager heeft het op zijn lootje van Sinterklaas staan en ik kan het nergens vinden!

Het gaat om van die dunne plastic staafjes/buisjes met een soort roze/geel suiker erin. Het smaakte ook een beetje zurig. Vaak moest je er een stukje van het buisje afknippen, omdat het op den duur een plakkerige bende werd.

Weet iemand wat ik bedoel en hoe het heet? En nog beter, waar ik het kan kopen?

Alvast bedankt!
Hebben ze dat niet gewoon bij Jamin?
Nee, niet bij degene waar ik ben geweest in ieder geval
Die zijn/waren volgens mij van Look o Look.

Supermarkt, drogist, ouderwetse snoepwinkel, braderie, kermis.
woon je in de buurt van Tilburg? Daar zit een ouderwetse snoepwinkel waar ze het vast zullen verkopen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik heb de hele look o look site al uitgepluist zonder resultaat. Misschien zie ik ze over het hoofd?
Nee helaas Rosanna, ik woon in 050
quote:simoontje85 schreef op 23 november 2013 @ 14:26:

Ik heb de hele look o look site al uitgepluist zonder resultaat. Misschien zie ik ze over het hoofd?http://forum.fok.nl/topic/1181972/1/25#60477101

Volgens deze poster bestaan ze niet meer...
Jamin, ouderwetse snoepwinkel, kermis.
Www.hetzoethoudertje.nl

Het heet poederrietje of poedersnoep ofzo
Ja, die poederrietjes zijn het! Ik zocht steeds op suikerstaafjes...
snoep rietje http://www.feestensnoep.nl/Webwinkel-Pr ... 3044/.html
Ik heb hier nog een zakje liggen met 15 van die sticks.

Ze zijn licht transparant oranje, groen, roze paars en geel.

Als je ze niet kan vinden kan je me een pm sturen met je adres en stuur ik ze je wel toe
Dat zijn toch van die pixie sticks? Bij Toddlers and Tiaras worden die kinderen altijd volgegoten daarmee.
quote:klop schreef op 23 november 2013 @ 15:43:

Dat zijn toch van die pixie sticks? Bij Toddlers and Tiaras worden die kinderen altijd volgegoten daarmee.Vind je het gek? Die kinderen moeten heel vrolijk zijn, en dat spul is een combinatie van kleurstof en suiker... daarvan gaan kindertjes lekker stuiteren, en dat levert zulke leuke beelden op. Ook als de sugarrush is uitgewerkt, worden ze van die kleine draakjes. Levert nog leukere beelden op
quote:blueeyes*3 schreef op 23 november 2013 @ 16:12:

[...]

Vind je het gek? Die kinderen moeten heel vrolijk zijn, en dat spul is een combinatie van kleurstof en suiker... daarvan gaan kindertjes lekker stuiteren, en dat levert zulke leuke beelden op. Ook als de sugarrush is uitgewerkt, worden ze van die kleine draakjes. Levert nog leukere beelden op En dat levert idd leuk vermaak op voor ons ;)
Ik dacht dat je deze bedoelde;

http://www.kleine-wensen. ... r-rietje-snoeppoeder.html
Leuk dat sommige "ouderwetse snoepwinkel" zeggen want waar vind je die nog? Vroegah kocht ik ze daar inderdaad altijd maar die winkel bestaat al zeker 20 jaar niet meer. En ik ben nooit meer zo'n gezellig snoepwinkeltje tegengekomen. Volgens mij verkopen ze die staafjes nog wel op de markt. Bij zo'n ouderwetse snoepkraam
Verkoopt Droppie in de A-straat deze niet?
Ik weet er in Utrecht sowieso eentje, in dat straatje van de Oude Gracht naar het Neude.

Op Texel weet ik er ook 1 . Meestal vindt je dat soort zaakjes als je net even iets verder durft te lopen of een andere route neemt dan de grote mensenmassa.
quote:sophiax schreef op 23 november 2013 @ 16:23:

Verkoopt Droppie in de A-straat deze niet?Ik denk dat je ze daar sowieso kunt bestellen en anders bij de Makro ofzo?
Lief Christiane, ik zal aan je denken als het niet lukt.

Heb al wel op de site van Droppie gekeken, maar die verkoopt vooral drop (goh) en echt oud-hollands snoep.
haha slim van die zwager van je. Waarschijnlijk heeft hij zich ook rot gezocht ernaar en nu ben jij de pineut
Simoontje staakt het zoeken.

Als je me een prive berichtje kan sturen dan zal ik ze morgen op de post doen.
Ik ben ze weleens tegengekomen bij de Tuinen (al wel weer een paar jaar geleden).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven