The Never Ending Question Deel 87
zondag 13 januari 2013 om 19:33
maandag 25 november 2013 om 21:39
Ja, ook niet specifiek 1 iemand en heel veel mensen vind ik soms om te gieren van het lachen en soms rete irritant (cateautje, meds, BGB).
Yvetje vind ik altijd wel geinig, lekker nuchter en LadyV en Murdoch omdat ze grappig zijn.
Maar er is zeker niet een forummer die ik volg of zo. En hoe langer ik er over nadenk hoe meer leuke forummers en zijn.
Kun jij de negeer knop gebruiken? of ben jij zo iemand die dan altijd toch gaat kijken wat de gewraakte forummer geschreven heeft?
Yvetje vind ik altijd wel geinig, lekker nuchter en LadyV en Murdoch omdat ze grappig zijn.
Maar er is zeker niet een forummer die ik volg of zo. En hoe langer ik er over nadenk hoe meer leuke forummers en zijn.
Kun jij de negeer knop gebruiken? of ben jij zo iemand die dan altijd toch gaat kijken wat de gewraakte forummer geschreven heeft?
maandag 9 december 2013 om 21:11
phoe, moeilijke vraag. Ik ben niet zo'n waaghals. dus in de categorie 'bungee jumpen' heb ik niet zo veel te melden.
Ik weet wel wat het engste is wat ik waarschijnlijk echt nog wel een keer moet doen tijdens mijn carrière (hoort bij het vak helaas) maar dat was de vraag niet.
Ik denk duiken, maar dat voelt eigenlijk heel relaxed. Het is pas eng als je erover na gaat denken.
wat is het belangrijkste voor je identiteit (geslacht, beroep, ouderschap of iets anders)?
Ik weet wel wat het engste is wat ik waarschijnlijk echt nog wel een keer moet doen tijdens mijn carrière (hoort bij het vak helaas) maar dat was de vraag niet.
Ik denk duiken, maar dat voelt eigenlijk heel relaxed. Het is pas eng als je erover na gaat denken.
wat is het belangrijkste voor je identiteit (geslacht, beroep, ouderschap of iets anders)?
woensdag 11 december 2013 om 10:31
1. taal is essentieel voor mijn vak. Het gaat al bijna mis als ik Engels moet praten of een Fries niet goed genoeg begrijp '(ik ben sa raar' en dan niet kunnen zeggen wat 'raar' dan is) En ik wil niet iets anders doen
2. familie en vrienden (mogen niet te ver weg zijn)
Denemarken zou een optie zijn maar dan is 1 een probleem.
Curacao zou ook een optie zijn, papaiaments is echt niet moeilijk, ik ben wel zo arrogant dat ik denk dat ik dat onder de knie zou krijgen goed genoeg om mijn werk te doen, maar dan is 2 een heel groot probleem.
Maar ik heb er wel eens over na gedacht.
En jij?
2. familie en vrienden (mogen niet te ver weg zijn)
Denemarken zou een optie zijn maar dan is 1 een probleem.
Curacao zou ook een optie zijn, papaiaments is echt niet moeilijk, ik ben wel zo arrogant dat ik denk dat ik dat onder de knie zou krijgen goed genoeg om mijn werk te doen, maar dan is 2 een heel groot probleem.
Maar ik heb er wel eens over na gedacht.
En jij?