Waar Nederlandse vlag kopen?

25-11-2013 07:37 26 berichten
Goedemorgen allemaal

Mijn vriend is net de deur uit naar z'n werk en we zoeken een winkel

waar je een Nederlandse vlag kunt kopen. Hij heeft hm nodig voor een presentatie van iets op het werk.

Ik heb heel internet doorgezocht maar niks gevonden. Ik heb vrij vandaag dus ik zou hem graag willen verassen door de vlag te komen brengen op zijn werk!

Wie o wie weet waar ik dat rotding kan kopen haha!
Alle reacties Link kopieren
Een botenwinkel.
Doe mij maar een bakkie pleur...!
http://www.vlaggen.nl/vlaggen/nederlandse-vlaggen.html
En ik zou hem verrassen. Verassen kun je doen als je hem zat bent
ik wil hm niet bestellen op internet want dat duurt te lang, hij heeft hm eigenlijk vandaag nodig
Ik zeg toch, een botenwinkel. Boten hebben bijna allemaal een vlag google even naar een jachthaven in je buurt, daar zit vast ook een botenwinkel. Dus een winkel waar je touw, reddingsboeien enz kunt kopen.
Heeft action zoiets? of hema..op de site staat niks
Bij een bouwmarkt? Of is dat alleen rond koninginnedag? Uhhhh ... Koningsdag bedoel ik natuurlijk.
Doet de e van je toetsenbord het niet?
Feestartikelenwinkel.
Vlaggen kun je rond april overal kopen nu wordt het lastig ben ik bang.
Heb je geen vaderlandslievende buurman van wie je een vlag kunt lenen?
Slim idee van die botenwinkel, dat gaat 'm wel worden. Moet je wel een botenwinkel in de buurt hebben.
Goede lady V bij mij in de straat heeft echt iedereen een vlag.
Hmm kan ik eens vragen maar ik denk het niet
Ik denk dat elke grote bouwmarkt die dingen wel ergens op voorraad heeft. Zo niet in de winkel, dan wel in het magazijn ofzo.
Mater, ik ben op het water groot gebracht Vandaar dat ik dat weet. Bijna elke plaats heeft wel een botenwinkel/watersportwinkel dus dat moet wel lukken.
quote:alcoholvrij schreef op 25 november 2013 @ 07:52:

Mater, ik ben op het water groot gebracht Vandaar dat ik dat weet. Bijna elke plaats heeft wel een botenwinkel/watersportwinkel dus dat moet wel lukken.Alleen plaatsen waar daadwerkelijk vaarwater in de buurt is.
Blokker? Rond april iig wel.

Misschien dat ze er nog 1 in een magazijn hebben liggen?
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
O ja, wat lady V zegt: de feestartikelenwinkel!
'Wie de werkelijkheid durft aan te kijken en het daarbij weet uit te houden, kan het overkomen dat er een andere kijk op de werkelijkheid komt.' Frans Vosman
Onze (grote) praxis heeft het hele jaar door vlaggen en toebehoren als vlaggenstokken etc liggen.
Ik ga de botenwinkel in de buurt eens proberen! En de gamma misscchien. Bedankt voor jullie reacties!
quote:ceetie schreef op 25 november 2013 @ 07:54:

Blokker? Rond april iig wel.

Misschien dat ze er nog 1 in een magazijn hebben liggen?Ik had ook een keer "buiten het seizoen" een vlag nodig. Ben bij de Blokker gaan vragen en ze waren zo vriendelijk er een voor me uit het magazijn te plukken. Moest wel 's middags even terugkomen want ze lagen niet bij de hand. Goede service vond ik dat!
Hebben ze op het werk van vriend ook geen vlag? Nog nooit gemerkt dat de/welke buren een vlag hadden hangen?

Feestartikelenwinkel lijkt mij ook een goede gok.
Doe het zelf winkel, als Gamma?

In ieder geval bij Praxis via internet te bestellen ¤ 3,99

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven