Waar Nederlandse vlag kopen?
maandag 25 november 2013 om 07:37
Goedemorgen allemaal
Mijn vriend is net de deur uit naar z'n werk en we zoeken een winkel
waar je een Nederlandse vlag kunt kopen. Hij heeft hm nodig voor een presentatie van iets op het werk.
Ik heb heel internet doorgezocht maar niks gevonden. Ik heb vrij vandaag dus ik zou hem graag willen verassen door de vlag te komen brengen op zijn werk!
Wie o wie weet waar ik dat rotding kan kopen haha!
Mijn vriend is net de deur uit naar z'n werk en we zoeken een winkel
waar je een Nederlandse vlag kunt kopen. Hij heeft hm nodig voor een presentatie van iets op het werk.
Ik heb heel internet doorgezocht maar niks gevonden. Ik heb vrij vandaag dus ik zou hem graag willen verassen door de vlag te komen brengen op zijn werk!
Wie o wie weet waar ik dat rotding kan kopen haha!
maandag 25 november 2013 om 07:43
maandag 25 november 2013 om 07:54
maandag 25 november 2013 om 07:54
maandag 25 november 2013 om 08:57
quote:ceetie schreef op 25 november 2013 @ 07:54:
Blokker? Rond april iig wel.
Misschien dat ze er nog 1 in een magazijn hebben liggen?Ik had ook een keer "buiten het seizoen" een vlag nodig. Ben bij de Blokker gaan vragen en ze waren zo vriendelijk er een voor me uit het magazijn te plukken. Moest wel 's middags even terugkomen want ze lagen niet bij de hand. Goede service vond ik dat!
Blokker? Rond april iig wel.
Misschien dat ze er nog 1 in een magazijn hebben liggen?Ik had ook een keer "buiten het seizoen" een vlag nodig. Ben bij de Blokker gaan vragen en ze waren zo vriendelijk er een voor me uit het magazijn te plukken. Moest wel 's middags even terugkomen want ze lagen niet bij de hand. Goede service vond ik dat!