Irritatie forum

26-11-2013 10:02 324 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ten eerste is het viva forum top.

Maar ik irriteer me mateloos aan een aantal leden.

Als mensen in jou ogen een domme vraag stellen, reageer dan gewoon niet. Het lijkt me dat het forum bedoelt is voor alles dus ook voor in jou ogen domme vragen.

Ook lees ik wel eens discussies die helemaal niet gaan over de vraag maar of deze persoon niet liegt, of dat deze persoon niet echt is, of dat deze persoon iets zegt wat volgens jullie niet kan / klopt of een typfout maakt.

Net zoals dat iemand een nieuw topic aanmaakt, ik zeg eerlijk tussen de soms 1000 paginas ga ik ook niet helemaal zoeken om een nieuw topic aan te maken en typ ik het ook gewoon lekker van me af.

Dus!

LATEN WE HET GEZELLIG HOUDEN EN RESPECTVOL MET ELKAAR OMGAAN!

En ben je het ergens niet mee eens, prima maar geef dan op een normale manier antwoord ipv iemand te verklaren voor dom, gek enz.

Zo dat wou ik f kwijt.
quote:nicje300 schreef op 26 november 2013 @ 10:02:

Als mensen in jou ogen een domme vraag stellen, reageer dan gewoon niet. Het lijkt me dat het forum bedoelt is voor alles dus ook voor in jou ogen domme vragen.

Ook lees ik wel eens discussies die helemaal niet gaan over de vraag maar of deze persoon niet liegt, of dat deze persoon niet echt is, of dat deze persoon iets zegt wat volgens jullie niet kan / klopt of een typfout maakt.

Net zoals dat iemand een nieuw topic aanmaakt, ik zeg eerlijk tussen de soms 1000 paginas ga ik ook niet helemaal zoeken om een nieuw topic aan te maken en typ ik het ook gewoon lekker van me af.

Dus!

En ben je het ergens niet mee eens, prima maar geef dan op een normale manier antwoord ipv iemand te verklaren voor dom, gek enz.

Zo dat wou ik f kwijt.

IK ERGER ME HEEL ERG AAN SLECHT NEDERLANDS!

Hè, dat is eruit. Heeeeeerlijk. Heb niet in de andere pagina's gezocht, maar dat vind jij vast geen bezwaar.

Kom op, het is een forum. Lees bepaalde topics dan niet. Ik kom meestal maar op een paar pijlers waar ik de berichten lees die mij leuk lijken.

Ik verbaas me hier altijd weer over een select groepje dames (en we weten allemaal wie ik bedoel) die werkelijk waar in ELK topic reageren. En dan vaak ook nog op een van de eerste pagina's (serieus, zit je er dan echt de hele dag bovenop??!!)

Het zijn vaak weinig constructieve reacties en lekker stoer geredeneerd vanuit de luie stoel. Alsof ze de wijsheid in pacht hebben en hun leven perfect georganiseerd is. Meestal ook zwaar veroordelend, een middenweg is er niet.

Ik moet er altijd om lachen.....als je namelijk tijd hebt om de HELE f**king dag (IEDERE dag!) op het Viva forum rond te hangen om anderen uit te kafferen of te voorzien van jouw heerlijk doordachte zwart/wit adviezen, dan kan ik daar maar 1 conclusie aan verbinden: een ECHT leven hebben ze niet. Dus wat weten zij er eigenlijk van? Niet te serieus nemen dus
Ik las de OP en de eerste pagina 'n uur geleden op m'n pc en heb het dichtgeklikt. Waarom? Omdat ik in bad zou gaan en me er op verheugde die vijf pagina's (wat er vàst tien zouden zijn geworden in dat uur) in bad met een kopje koffie er bij op mijn gemak te lezen.

Nou, daar lig ik in mijn bad, me in mijn eentje te vervelen. Ik wou dat TO terugkwam, dan had ik nog iets te spelen...

Teleurstellend hoor. Het VF is inderdaad niet meer wat het geweest is
quote:americagirl schreef op 26 november 2013 @ 13:14:

Ik verbaas me hier altijd weer over een select groepje dames (en we weten allemaal wie ik bedoel) die werkelijk waar in ELK topic reageren. En dan vaak ook nog op een van de eerste pagina's (serieus, zit je er dan echt de hele dag bovenop??!!)

Het zijn vaak weinig constructieve reacties en lekker stoer geredeneerd vanuit de luie stoel. Alsof ze de wijsheid in pacht hebben en hun leven perfect georganiseerd is. Meestal ook zwaar veroordelend, een middenweg is er niet.

Ik moet er altijd om lachen.....als je namelijk tijd hebt om de HELE f**king dag (IEDERE dag!) op het Viva forum rond te hangen om anderen uit te kafferen of te voorzien van jouw heerlijk doordachte zwart/wit adviezen, dan kan ik daar maar 1 conclusie aan verbinden: een ECHT leven hebben ze niet. Dus wat weten zij er eigenlijk van? Niet te serieus nemen dusNee vertel!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
americagirl heeft duidelijk niet het hele topic gelezen..

Ik moet er altijd om lachen.....als je namelijk tijd hebt om de HELE f**king dag (IEDERE dag!) op het Viva forum rond te hangen om anderen uit te kafferen of te voorzien van jouw heerlijk doordachte zwart/wit adviezen, dan kan ik daar maar 1 conclusie aan verbinden: een ECHT leven hebben ze niet. Dus wat weten zij er eigenlijk van? Niet te serieus nemen dus

Namen en rugnummers graag.

Ohhhh wacht ik weet het al: je bedoelt BGB natuurlijk?!

Irritant mokkel is dat hè? En dan d'r vriendinnetje Meds, die zit ook altijd in datzelfde groepje.

Ik verbaas me hier altijd weer over een select groepje dames (en we weten allemaal wie ik bedoel) die werkelijk waar in ELK topic reageren.Namen wil ik.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Chartreuse schreef op 26 november 2013 @ 13:18:

americagirl heeft duidelijk niet het hele topic gelezen..Nee daar had ik namelijk geen tijd voor

Maar dan wel weer curieus hoeveel tijd je besteed aan het lezen van al die ergerlijke forummers en daar blijkbaar ook volop de tijd voor hebt.

Zo jammer, al dat gegriep, dan moet je inderdaad wel helemaal leeg zijn van binnen, of je nou een leven lijkt te hebben of niet.
quote:americagirl schreef op 26 november 2013 @ 13:24:

[...]

Nee daar had ik namelijk geen tijd voor Kun je je statistiekjes niet even posten?

JAAAAAHHHH!!!!!

quote:nicje300 schreef op 26 november 2013 @ 10:02:

Dus!

Zo dat wou ik f kwijt.Helemaal mee eens. En wat maakt het nou uit hoe lang je lid bent? ?!
Ahh wat zalig dit, mijn dag is weer goed. Een lach en een traan, allemaal dankzij TO!

Hulde!!!

Verder vind ik je wel overkomen als een ongeletterd zeikwijf. Maar dat terzijde.
quote:Jibba schreef op 26 november 2013 @ 10:12:

[...]

Zo lang loop jij hier nog niet rond anders opende je dit topic niet.

Echt, domste zet ever!

Dom? ik vind hier niets doms aan. Sterker nog, ik vind de tekst van nicje300 die beste die in tijden op dit forum geschreven is. Ik erger me ook al tijden wild aan het het onaardige gedrag van diverse lieden hier.

Wanneer kom je met een zinnig argument dat rechtvaardigt dat het (helaas) te vaak mores is om mensen af te kammen en allerlei meningen te geven op het ZEER botte af, t.o.v. mensen die vaak hulp, steun of advies vragen, ookal maken ze fouten?

Iets roepen en het niet zinnig onderbouwen, dat is dom.

@ de 'grappige taartenplaatsers: gaan jullie ook zo met je collega's, familie en vrienden om?

Diverse lieden hier moeten wat mij betreft hun ogen uit hun kop schamen. Ja, er bestaat vrije meningsuiting, maar er is ook nog zoiets als de regels van moraal en fatsoen. Die neem je in het dagelijks leven toch ook in acht?

Think about it.

En nogmaals TO: wat mij betreft ZEER terecht dat je er wat van gezegd hebt!!! Je was met net voor, want ik wilde gisteren een soortgelijk topic openen (uhhmm... wel even kijken of ik dat wel mag, hoor, hoe lang ik al lid ben enzo......)
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
quote:Argentovivo schreef op 26 november 2013 @ 14:20:

[...]

Dom? ik vind hier niets doms aan. Sterker nog, ik vind de tekst van nicje300 die beste die in tijden op dit forum geschreven is. Ik erger me ook al tijden wild aan het het onaardige gedrag van diverse lieden hier.

Wanneer kom je met een zinnig argument dat rechtvaardigt dat het (helaas) te vaak mores is om mensen af te kammen en allerlei meningen te geven op het ZEER botte af, t.o.v. mensen die vaak hulp, steun of advies vragen, ookal maken ze fouten?

Iets roepen en het niet zinnig onderbouwen, dat is dom.

@ de 'grappige taartenplaatsers: gaan jullie ook zo met je collega's, familie en vrienden om?

Diverse lieden hier moeten wat mij betreft hun ogen uit hun kop schamen. Ja, er bestaat vrije meningsuiting, maar er is ook nog zoiets als de regels van moraal en fatsoen. Die neem je in het dagelijks leven toch ook in acht?

Think about it.

En nogmaals TO: wat mij betreft ZEER terecht dat je er wat van gezegd hebt!!! Je was met net voor, want ik wilde gisteren een soortgelijk topic openen (uhhmm... wel even kijken of ik dat wel mag, hoor, hoe lang ik al lid ben enzo......)

[...]

Ik maak in het dagelijks leven inderdaad wel eens een grapje ja. Krijg ik nu de roe?
quote:lola81 schreef op 26 november 2013 @ 14:10:

Ahh wat zalig dit, mijn dag is weer goed. Een lach en een traan, allemaal dankzij TO!

Hulde!!!

Verder vind ik je wel overkomen als een ongeletterd zeikwijf. Maar dat terzijde.Het is weer eens iets anders dan een "ben ik zwanger" topic.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

[...]

Als dat zo is, zou ik ergens anders gaan forummen. Echt. Doe ik ook wel eens. Blijf ik een paar weken of zelfs maanden weg. Waarom jezelf kwellen?

Dit is een forum. Behalve vervelende dingen gebeuren hier ook prachtige dingen: zomaar een vakantie weggegeven aan een forummer met weinig geld, omdat iemand hem te laat annuleerde en een ander graag een plezier wilde doen, mensen die voor die iemand dan weer een prachtig cadeau bij elkaar collecteren, talloze goede, goedbedoelde, fijne adviezen, een weggeeftopic, een hart onder de riem voor mensen die het 's nachts moeilijk hebben, of overdag - samen oudjaarsavond forummen omdat je alleen zit, een kappersbehandeling voor een moeder met weinig geld en een doodziek kindje - en zijn er zoooo veel dingen. Kijk daar ook eens naar.
quote:Lady-Voldemort schreef op 26 november 2013 @ 14:29:

[...]

Ik maak in het dagelijks leven inderdaad wel eens een grapje ja. Krijg ik nu de roe?

Nou, voor jou dan.

quote:Jibba schreef op 26 november 2013 @ 13:21:

[...]

Namen en rugnummers graag.

Ohhhh wacht ik weet het al: je bedoelt BGB natuurlijk?!

Irritant mokkel is dat hè? En dan d'r vriendinnetje Meds, die zit ook altijd in datzelfde groepje.

Hoi !!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Melpomene schreef op 26 november 2013 @ 15:22:

[...]

Nou, voor jou dan.

[afbeelding]En alweer zo'n prachtig, ontroerend vivamomentje. Een forummer die een haar totaal onbekende medeforummer uit de goedheid haars harten een cadeautje geeft. Snif.
quote:Lady-Voldemort schreef op 26 november 2013 @ 15:47:

[...]

En alweer zo'n prachtig, ontroerend vivamomentje. Een forummer die een haar totaal onbekende medeforummer uit de goedheid haars harten een cadeautje geeft. Snif.

Graag gedaan hoor.

quote:lola81 schreef op 26 november 2013 @ 14:10:

Hulde!!!

Verder vind ik je wel overkomen als een ongeletterd zeikwijf. Maar dat terzijde.

Ik vind het meer een beetje 'Yes-forum'-achtig. Allemaal LIEF zijn! NU!
Wat een stelletje k** wijfen toch op het grootste vrouwenforum van Nederland waar niemand meer hoeft te vertellen hoe ze het hier moeten doen.

Het is dit of je moet gewoon opzouten.

Het allerergste aan mijn stukje hier boven: HET GROOTSTE WIJFEN FORUM VAN NEDERLAND! ( kortom zo zijn we nu eenmaal?!)
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
quote:MrsStanleyWalker schreef op 26 november 2013 @ 13:22:

[...]

Namen wil ik.Is het raar als ik me aangesproken voel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven