Irritatie forum
dinsdag 26 november 2013 om 10:02
Hallo, ten eerste is het viva forum top.
Maar ik irriteer me mateloos aan een aantal leden.
Als mensen in jou ogen een domme vraag stellen, reageer dan gewoon niet. Het lijkt me dat het forum bedoelt is voor alles dus ook voor in jou ogen domme vragen.
Ook lees ik wel eens discussies die helemaal niet gaan over de vraag maar of deze persoon niet liegt, of dat deze persoon niet echt is, of dat deze persoon iets zegt wat volgens jullie niet kan / klopt of een typfout maakt.
Net zoals dat iemand een nieuw topic aanmaakt, ik zeg eerlijk tussen de soms 1000 paginas ga ik ook niet helemaal zoeken om een nieuw topic aan te maken en typ ik het ook gewoon lekker van me af.
Dus!
LATEN WE HET GEZELLIG HOUDEN EN RESPECTVOL MET ELKAAR OMGAAN!
En ben je het ergens niet mee eens, prima maar geef dan op een normale manier antwoord ipv iemand te verklaren voor dom, gek enz.
Zo dat wou ik f kwijt.
Maar ik irriteer me mateloos aan een aantal leden.
Als mensen in jou ogen een domme vraag stellen, reageer dan gewoon niet. Het lijkt me dat het forum bedoelt is voor alles dus ook voor in jou ogen domme vragen.
Ook lees ik wel eens discussies die helemaal niet gaan over de vraag maar of deze persoon niet liegt, of dat deze persoon niet echt is, of dat deze persoon iets zegt wat volgens jullie niet kan / klopt of een typfout maakt.
Net zoals dat iemand een nieuw topic aanmaakt, ik zeg eerlijk tussen de soms 1000 paginas ga ik ook niet helemaal zoeken om een nieuw topic aan te maken en typ ik het ook gewoon lekker van me af.
Dus!
LATEN WE HET GEZELLIG HOUDEN EN RESPECTVOL MET ELKAAR OMGAAN!
En ben je het ergens niet mee eens, prima maar geef dan op een normale manier antwoord ipv iemand te verklaren voor dom, gek enz.
Zo dat wou ik f kwijt.
dinsdag 26 november 2013 om 19:27
quote:Mylene_Valerie schreef op dinsdag 26 november 2013 19:22 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Nouschi in "Irritatie forum"" class="messagelink">Nouschi schreef op 26 november 2013 @ 19:20</a>:</b>
Wat vind je van de antwoorden tot nu toe TO? Kun je er wat mee?</div></blockquote>
TO is met de Noorderzon vertrokken, die heeft alleen een bommetje gedropt.
oh waarom reageer ik ook als je dit van te voren weet
Of ze heeft ook meer dan 50 stafjes gekregen en heeft nu een tijdelijke ban!
Ik mis meds trouwens ... Of is dit geen bewijstopic?
Wat vind je van de antwoorden tot nu toe TO? Kun je er wat mee?</div></blockquote>
TO is met de Noorderzon vertrokken, die heeft alleen een bommetje gedropt.
oh waarom reageer ik ook als je dit van te voren weet
Of ze heeft ook meer dan 50 stafjes gekregen en heeft nu een tijdelijke ban!
Ik mis meds trouwens ... Of is dit geen bewijstopic?
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
dinsdag 26 november 2013 om 19:29
quote:Lady-Voldemort schreef op dinsdag 26 november 2013 19:25 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="blijfgewoonbianca in "Irritatie forum"" class="messagelink">blijfgewoonbianca schreef op 26 november 2013 @ 19:10</a>:</b>
[...]
" Ik heb een héél apart gevoel van binnen " ?
" Huilen is voor jou te laat " ?</div></blockquote>Hoeren neuken nooit meer werken.
[...]
" Ik heb een héél apart gevoel van binnen " ?
" Huilen is voor jou te laat " ?</div></blockquote>Hoeren neuken nooit meer werken.
dinsdag 26 november 2013 om 19:37
dinsdag 26 november 2013 om 19:38
quote:Murdoch schreef op 26 november 2013 @ 19:00:
Hey hey, no-lifers is wat anders dan no-brainers.
Het bedoelt overduidelijk Leo en MV, die bipolaire energetische vampiers.Zijn de niets gunners al langsgekomen?
Hey hey, no-lifers is wat anders dan no-brainers.
Het bedoelt overduidelijk Leo en MV, die bipolaire energetische vampiers.Zijn de niets gunners al langsgekomen?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-
dinsdag 26 november 2013 om 19:41
dinsdag 26 november 2013 om 19:43
quote:djchick schreef op 26 november 2013 @ 11:15:
Er zijn altijd mensen/meningen/adviezen waar jij je niet in kunt vinden.
Laat iedereen reageren zoals ze willen het is aan jouw of je er iets mee doet.Eens.
Er zijn altijd mensen/meningen/adviezen waar jij je niet in kunt vinden.
Laat iedereen reageren zoals ze willen het is aan jouw of je er iets mee doet.Eens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 26 november 2013 om 19:45
quote:shahla, 8 minuten geleden
Ja dat is heel duidelijk. Gewoon even kijken of je je schoenen aan hebt of er naast loopt.Ik loop altijd naast mijn schoenen. Tenminste dat hoor ik mensen vaak zeggen dat ik dat niet hoef te doen. Dat zouden ze niet zeggen als ik niet naast mijn schoenen zou lopen. Toch?
Ja dat is heel duidelijk. Gewoon even kijken of je je schoenen aan hebt of er naast loopt.Ik loop altijd naast mijn schoenen. Tenminste dat hoor ik mensen vaak zeggen dat ik dat niet hoef te doen. Dat zouden ze niet zeggen als ik niet naast mijn schoenen zou lopen. Toch?
You know how I know? Because I reeaally think so!
dinsdag 26 november 2013 om 19:46
quote:Lady-Voldemort schreef op 26 november 2013 @ 19:35:
[...]
Nee, niet echt. Wel weten we nu dat ze met zijn vijftigen zijn en dat ze allemaal chillies gestaft hebben.Oké. Met zijn vijftigen dus. Zitten er zoveel mensen nog op dit forum? Ik dacht dat iedereen bij Yas zat.
[...]
Nee, niet echt. Wel weten we nu dat ze met zijn vijftigen zijn en dat ze allemaal chillies gestaft hebben.Oké. Met zijn vijftigen dus. Zitten er zoveel mensen nog op dit forum? Ik dacht dat iedereen bij Yas zat.
You know how I know? Because I reeaally think so!
dinsdag 26 november 2013 om 19:49
quote:MrsStanleyWalker schreef op 26 november 2013 @ 19:45:
[...]
Ik loop altijd naast mijn schoenen. Tenminste dat hoor ik mensen vaak zeggen dat ik dat niet hoef te doen. Dat zouden ze niet zeggen als ik niet naast mijn schoenen zou lopen. Toch?
Waar bemoeien die lui zich mee. Als jij nou graag op sokken of op blote voeten loopt, moet jij toch weten!
Oh, en dat we hier nog met meer dan vijftig zijn, komt gewoon omdat we van twee walletjes vreten.
[...]
Ik loop altijd naast mijn schoenen. Tenminste dat hoor ik mensen vaak zeggen dat ik dat niet hoef te doen. Dat zouden ze niet zeggen als ik niet naast mijn schoenen zou lopen. Toch?
Waar bemoeien die lui zich mee. Als jij nou graag op sokken of op blote voeten loopt, moet jij toch weten!
Oh, en dat we hier nog met meer dan vijftig zijn, komt gewoon omdat we van twee walletjes vreten.
Het is mij: shaHla
(Iranian version)
dinsdag 26 november 2013 om 19:55
quote:Lady-Voldemort schreef op dinsdag 26 november 2013 19:35 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="MrsStanleyWalker in "Irritatie forum"" class="messagelink">MrsStanleyWalker schreef op 26 november 2013 @ 19:33</a>:</b>
Is het al duidelijk wie sommigen zijn?</div></blockquote>Nee, niet echt. Wel weten we nu dat ze met zijn vijftigen zijn en dat ze allemaal chillies gestaft hebben. Meer dan 50 stond er in de mail...
Is het al duidelijk wie sommigen zijn?</div></blockquote>Nee, niet echt. Wel weten we nu dat ze met zijn vijftigen zijn en dat ze allemaal chillies gestaft hebben. Meer dan 50 stond er in de mail...
dinsdag 26 november 2013 om 20:00
quote:shahla schreef op dinsdag 26 november 2013 19:57 Ik ben nog niet afgeschoten dus dat verzin je nu ter plekke, Mrs 
Chillies, ik vind het een prestatie. Draag het met trots. Heb nog geen medaille of lintje gehad! Kun jij mij aandragen bij de koning?
Chillies, ik vind het een prestatie. Draag het met trots. Heb nog geen medaille of lintje gehad! Kun jij mij aandragen bij de koning?
dinsdag 26 november 2013 om 20:02
quote:MrsStanleyWalker schreef op dinsdag 26 november 2013 19:46 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div">Lady-Voldemort schreef op 26 november 2013 @ 19:35:
[...]
Nee, niet echt. Wel weten we nu dat ze met zijn vijftigen zijn en dat ze allemaal chillies gestaft hebben.</div></blockquote>Oké. Met zijn vijftigen dus. Zitten er zoveel mensen nog op dit forum? Ik dacht dat iedereen bij Yas zat. Yas of Yes?
[...]
Nee, niet echt. Wel weten we nu dat ze met zijn vijftigen zijn en dat ze allemaal chillies gestaft hebben.</div></blockquote>Oké. Met zijn vijftigen dus. Zitten er zoveel mensen nog op dit forum? Ik dacht dat iedereen bij Yas zat. Yas of Yes?