Mode & Beauty alle pijlers

SOS Coleur remover

26-11-2013 21:16 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag mijn jarenlange geverfde haar wat lichter maken.

Ik verf ze al ruim 20 jaar donkerbruin of iets met een roodtint. Ik doe dit altijd zelf, is altijd goed gelukt. Nu ben ik inmiddels van mezelf al bijna helemaal grijs, dat zie ik dus aan de uitgroei. Ik wil mijn haar nu wat lichter hebben, licht tot middenbruin. Ik houd niet van highlights (of andere lichtere plukken)in mijn haar. Nu wil ik SOS coleur remover proberen. Ik heb al veel recenties gelezen op internet. Alleen het is mij niet duidelijk of ik na gebruik met dat spul mijn haar meteen opnieuw kan verven (met een permanent produkt) zodat ik dadelijk niet als een grijze duif rondloop.

Heeft iemand hier een antwoord op?
Hoe snel kan ik mijn haar opnieuw kleuren nadat ik SOS COLOUR REMOVER heb gebruikt?

Onmiddellijk! dankzij de verzorging pH-balance (flacon C) heeft het haar immers een gepaste pH-waarde zodat u veilig opnieuw kunt kleuren. Als een eerdere kleuring uw haren poreus heeft gemaakt, zal dat duidelijk worden nadat u SOS COLOUR REMOVER heeft gebruikt. Als u poreus haar opnieuw wil kleuren, moet u altijd een semipermanente kleuring kiezen, deze aanbrengen op nat haar en de evolutie van de kleur om de paar minuten controleren. Poreus haar zal de kleur sneller opnemen.

Om de beste resultaten te verkrijgen, nadat u SOS COLOUR REMOVER heeft gebruikt, kan u uw haar best opnieuw kleuren met een tijdelijke kleurshampoo (niveau 1 ) in de door u gewenste tint. Laat uw haar enkele weken rusten voordat u de permanente kleuring aanbrengt.

En ik kan uit ervaring vertellen dat t idd meteen kan.
Bedoel je dat ik het meteen met een permanente kleuring kan verven?

Met een kleurshampoo uit groep 1 krijg ik mijn grijze haren er niet onder.
Ik heb die Sos color remover nu een paar keer gebruikt en ben er helemaal lyrisch over. Het werkt fantastisch ( het stinkt wel heel erg ).

Ik heb alle keren mijn haar daarna geverfd met permanente verf, ging prima.
Ik ben benieuwd of ik na gebruik helemaal grijs zal zijn
O, ja over die stank heb ik gelezen. Ik heb helaas geen raam in de badkamer, dus ik moet nog kijken waar ik het ga doen
Hoi To,

Ik heb er totaal geen ervaring mee maar zag afgelopen week wel dit filmpje op een blog, misschien heb je er wat aan. Succes!

http://www.kittehscupcake ... w-kruidvat-color-remover/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven