Entertainment alle pijlers

Sinterklaasjournaal - Mw. Smit

26-11-2013 19:31 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft het ook net gezien, ik moest zo lachen om schoonmaakster Mw Smit. Hier sinterklaasjournaal Op 9:15 begint het fragment.
Vorige week de vraag van een jongetje: 'Scheert Sinterklaas zijn baard weleens af?' Het antwoord van Zwarte Piet: 'Nee, want dan zou Sinterklaas niet echt Sinterklaas zijn, dan zou het net zo goed de buurman kunnen zijn.' Moest ik ook zo om lachen.
Ik ziet hier heel hard te lachen. Ik vatte het grapje ook niet tot de uitleg.. haha....man vroeg wat er was. Ik zei dus de schoonmaakster mevrouw Smit zie: alles is weg...ooh de moeder van Jan Smit? Dus....ik voel me nu wel heel dom.
Ik heb het hardst gelachen tot nog toe, toen Bram v.d. Vlugt langs kwam lopen en een staf meenam. Voor een verkleedpartijtje zei hij.
En om de veelzeggende blik van Sinterklaas toen Dieuwertje zei dat ze een beetje stout was geweest:-P
quote:Gravinnetje schreef op 26 november 2013 @ 22:24:

Ik heb het hardst gelachen tot nog toe, toen Bram v.d. Vlugt langs kwam lopen en een staf meenam. Voor een verkleedpartijtje zei hij.Het was wél Bram hè? Mijn vent geloofde me niet!
quote:Gravinnetje schreef op 26 november 2013 @ 22:10:

Toen Yolanthe weg ging bij Jantje Smit, heeft ze ALLES meegenomen uit het huis van Jantje. Aldus zijn moeder, mw, Smit. Alles, gastendoekjes, zeepjes, borden, kleedjes, alles echt alles heeft ze meegenomen.10 gastendoekjes he. 10.
Ik moest ook zo hard lachen, mijn kinderen snapten er niets van
quote:Gravinnetje schreef op 26 november 2013 @ 22:24:

Ik heb het hardst gelachen tot nog toe, toen Bram v.d. Vlugt langs kwam lopen en een staf meenam. Voor een verkleedpartijtje zei hij.Ja die was ook erg goed En niet uit te leggen aan de kinderen
En Martine Bijl vorig jaar als burgemeester Wellicht- Ten Overvloede, en haar ambtenaar dhr. L. Rozenwater
Oh...dat van Bram van der Vlugt heb ik niet gezien, wanneer was dat?

En ik snapte al niet waarom Dieuwertje met Mw Smit ging bellen, aangezien ze die Amsterdamse dames steeds aansprak.
quote:bubbelwijn schreef op 26 november 2013 @ 21:35:

En Freek de Jonge is meneer ZanikHij doet het wel heel leuk!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:Gravinnetje schreef op 26 november 2013 @ 22:14:

Kijk het origineel nog even terug. Hilarisch:

http://www.youtube.com/watch?v=bRLyNp2u6N0
quote:bubbelwijn schreef op 26 november 2013 @ 21:33:

Er zitten vaak van die volwassen grappen in. Dat maakt het voor ons leuk om te kijken.

Sommige heb ik ook niet gelijk door en daar moet ik echt even over nadenken. Zoals het plaatsje :"Schuddenmaarweer" vond het zo'n rare naam. Totdat ik doorhad dat het in Groningen was waar ze regelmatig bevingen hebben.Oh, dat kwartje valt nu pas bij mij
Ik vond de pakjes in de kluis bij de cito toets ook erg leuk.

Dat het de vraag was hoe ze daar binnen waren gekomen, dat kon eigenlijk alleen via het dak zijn geweest.
Ik vind het Sinterklaasjournaal echt briljant!

Vorige week met de verstopte cadeautjes...

Meneer Spijkers uit Laag-water ging zijn cadeautjes zoeken. Heerlijke humor!!
Vandaag is de mooiste dag.
Ik moest echt keihard lachen gisteren om mevrouw Smit, maar niet alleen gisteren. Ik vind het gewoon leuk om te kijken met al die grappen er in die wij wel begrijpen en de kinderen niet.

De aflevering met Bram heb ik gemist!
Schuddenmaarweer had ik ook gemist
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Briljant!
Ik denk er anders over.
Hier ook een fan!

Tijdens de intocht terwijl de boot Groningen binnen vaart, stoot Sint Piet even aan en zegt: "Even wuiven misschien..."

En het verschrikte gezicht van de verslaggeefster ontdekte dat "we worden afgeluisterd"! (Door de luisterpiet)
Ik vind hier dingen van.
Het is inderdaad erg grappig. Die van die gestolen pakjes naast de cito toetsen in de kluis... Ook enorm gelachen.... De naam van de school leek in uitspraak ook nog eens op de beruchte school.

Bram heb ik gemist... Toch nog even terugkijken...

En mevr. Smit is natuurlijk hilarisch....
quote:Sabeltandcavia schreef op 27 november 2013 @ 12:40:

Hier ook een fan!

Tijdens de intocht terwijl de boot Groningen binnen vaart, stoot Sint Piet even aan en zegt: "Even wuiven misschien..."

En het verschrikte gezicht van de verslaggeefster ontdekte dat "we worden afgeluisterd"! (Door de luisterpiet)

Ja Ja! Die hoorde ik ook. Dat is toch van Beatrix tijdens de kroonswisseling.

En Bram ook zo leuk!
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1380498 - vanaf 5 minuten ongeveer. Maar dat is toch niet Bram van de Vlugt??
Ik herken hem daar ook niet in hoor! Kan het ook nergens terugvinden.

Was een van de kookpieten gisteren Pierre Wind? Heb me de hele avond het hoofd zitten breken hierover :-)
mevrouw Smit: wat een vondst! Ik lag helemaal in een deuk.

Dochter zich afvragen wat er nou zo leuk was!

En inderdaad die verwijzingen naar Beatrix.

Vind het echt leuk dat ze steeds weer van die dubbele bodems hebben voor de volwassenen.
Ik zag net een heel klein stukje over een bakker. Was dat iemand die meegedaan heeft aan Heel Holland bakt ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven