Mode & Beauty alle pijlers

De Fashionista's #80!

14-07-2013 12:08 3082 berichten
Deel 80 alweer, dat moet gevierd worden!

Ook in dit deel praten we weer over uiteenlopende dingen, van nagellak tot andijvie, van auto's tot mosterd!

Deel #79
Haha, subtiel. Maar wel fijn dat hij niet uit zichzelf met iets wanstaltigs aan wil komen.
Aiden...
quote:GeorgieBrown schreef op 28 november 2013 @ 15:07:

Aiden...

Ik moest daar serieus ook aan denken!! Hahahaha geweldig. Pear-shaped diamond

En dat Miranda ook nog had meegeholpen met uitkiezen Oepsss
Alle reacties Link kopieren
Haha ja die aflevering herinner ik me ook nog! Nou zijn van die enorme 'rocks' sowieso niet echt mijn smaak, maar ik zie dat hier in Nederlands ook echt nooit. Jullie wel? Van die grote verlovingsringen a la SATC?
Ik zou sowieso niet weten hoe ik een verlovingsring moet herkennen. Voor mij is een ring een ring. Ik onthoud ook nooit aan welke hand de verlovingsring hoort, en aan welke de trouwring. Niet dat dat helpt, ik kan links toch niet van rechts onderscheiden.
zelfde hier hoor. Ik draag mijn 'verlovingsring' nu om de middelvinger van mijn linkerhand, hij past nergens anders meer want mijn vingers zijn blijkbaar dunner geworden. Trouwring wel rechts om ringvinger.

En we hebben natuurlijk lak aan wat hoort
En daarbij: aan welke kant hoort een trouwring eigenlijk? Daar zijn de meningen ook over verdeeld

Ik zie ook nooit van die joekels maar let er ook niet zo op
Hell Fucking Yeah!
Kan hier nu geen wishlist neerzetten, eerst maar eens die huge bestelling afwachten
Hell Fucking Yeah!
quote:alfea schreef op 28 november 2013 @ 14:17:

Op mijn wishlist stond voornamelijk een nieuwe winterjas, en die heb ik toevallig vorige week gescoord! Super blij mee, met veel korting. Dit is 'm:

Hell Fucking Yeah!
Mijn bestelling bevat oa.: *knip*
Hell Fucking Yeah!
Pix

Toffe bestelling, vooral de twee laatste!
Die 2e...
Roz, je zoekt volgens mij hoge laarzen, toch? Anders vind ik deze echt ontzettend tof. (geen idee van de prijs)

Ben ook echt benieuwd hoe alles past en staat.

Ow en er is er nog eentje aan de bestelling toegevoegd dankzij Roz!
Hell Fucking Yeah!
quote:GeorgieBrown schreef op 28 november 2013 @ 16:26:

[afbeelding]Heel stoer idd.
Hell Fucking Yeah!
Zo lilluk dat ie zelfs niet plakt
Hell Fucking Yeah!
quote:Pixxxx schreef op 28 november 2013 @ 17:10:

Zo lilluk dat ie zelfs niet plaktZou 'm nooit kopen, maar heel lelijk...mwah. Heb erger gezien. Dat soort van badpak met lange mouwen. Volgens mij uit die Versace collectie. Dat was echt een tragisch dieptepunt.
Dat badpak was erg lelijk ja. Die met die kleurtjes.

En kennen jullie dat beige/oranje achtige gedrocht nog? Dat was hét gedrocht dat onze gedrochtenverkiezing de wereld in heeft geholpen. Was een blouse ofzo
Voor de liefhebber nog te vinden op Ebay.

quote:GeorgieBrown schreef op 28 november 2013 @ 17:26:

[...]

Zou 'm nooit kopen, maar heel lelijk...mwahHet ging om de complete styling
Hell Fucking Yeah!
Ze staan nog op mijn netvlies

Dat oranje ding sloeg echt alles.
Hell Fucking Yeah!
De lelijkheid was wel tot in het kleinste detail doorgevoerd, met die goudkleurige rits.

Afgezien van het feit dat ik het echt een spuuglelijk ding vond begreep ik ook het hele concept van een badpak met lange mouwen niet. Bizar.
quote:Pixxxx schreef op 28 november 2013 @ 17:07:

[...]

Heel stoer idd.Zie jou er ook wel mee.

Personal shopper voor Pix hiero

Over trouwringen: ik meende altijd dat ie om de linker ringvinger moest omdat die vinger in directe verbinding staat met het hart? (Of iemand haalde een grap met me uit, kan ook hoor)

Undie, wel appen dan he! Dan ga ik gillen en blij zijn enzo en dan zegt Vriend: Watdoejuuuuudoenormaaallllll

Nu ik Mr.Kof een keer in het echt gezien heb zie ik hem al helemaal staan, voor het raam, naast jou.. Horloges kijken.. en dan BAM! de vraag: welke dingen vind jij mooi?

Ik denk dat Vriend mij ook zelf een ring uit laat zoeken, ik heb ook geen flauw idee waar hij mee thuis zou komen als hij zelf iets uit zou zoeken. Ik denk iets heel simpels normaal (zo'n standaard setje trouwringen ofzo) of juist iets wat ik foeilelijk vind omdat ik we graag iets wil hebben wat niet iedereen om z'n hand heeft.
Wauw, wat spannend Kof! Ik ken maar een iemand die een verlovingsring had. Wij deden er zelf niet aan. Maar ik ben ook niet gevraagd, het ging in spontaan overleg

Leuke jassen zie ik voorbij komen. En Pixxx, leuke spullen, ben benieuwd hoe het bevalt.

Wishlist, goed plan! Ik heb echt zo weinig nu wat goed past. Maar ik wil ook niet teveel kopen omdat ik niet weet of het zo blijft. Dus een poging tot een gematigde wishlist:

- bootcut spijkerbroek

- zwarte broek (evt spijkerbroek)

- zwarte jurk

- jurk print, warme kleuren

- print top lange mouwen

- platte lage cognac laarzen

- hoge sneakers

- klein zwart tasje met lang hengsel

- gebreide muts

- chunks groen/blauw/rood (voor Noosa armband)

- horloge

- portemonnee

- leren tas cognac (kleine cowboysbag?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven