hete tips!
donderdag 28 november 2013 om 19:15
En overigens, het is nogal melig maar was ook te verwachten met zo'n spelfout welke uitnodigde tot enkele melige reacties (verassen in plaats van verrassen). Had TO zich er met humor tegenaan gegooid dan was er helemaal niets aan de hand. Nu krijgen we een verbouwereerde reactie waarmee ze meteen de handdoek in de ring gooit, tjah. Overigens is humor een van de meest sexy kwaliteiten die een persoon kan hebben. . Indirect is iedereen wel serieus geweest in die zin.
donderdag 28 november 2013 om 19:20
donderdag 28 november 2013 om 19:22
quote:lisje85 schreef op 28 november 2013 @ 19:20:
Niet meteen hoor, ik had na de allereerste reactie al meteen aangegeven dat het een stomme spelfout fout was.
En een aantal reacties later ook waarom ik het zo spannend vind
@kerol dank je! Dat ga ik zeker doen, dan komt het vast allemaal goed Kijk heb je toch wat gehad aan dit topic ondanks onze meligheid . Maak er gewoon wat leuks van, vergeet de humor niet!
Niet meteen hoor, ik had na de allereerste reactie al meteen aangegeven dat het een stomme spelfout fout was.
En een aantal reacties later ook waarom ik het zo spannend vind
@kerol dank je! Dat ga ik zeker doen, dan komt het vast allemaal goed Kijk heb je toch wat gehad aan dit topic ondanks onze meligheid . Maak er gewoon wat leuks van, vergeet de humor niet!
donderdag 28 november 2013 om 21:08
quote:fru1t3lla schreef op 28 november 2013 @ 19:02:
Wat voor ons werkt is met een laag gebrom rond de partner te paraderen met brede passen, neus tegen de oren aanduwen en "prrrrrrrrrrrrr" te zeggen. Vervolgens er vliegensvlug vanachter opspringen voor 3 seconden glorie, 5 minuten slapen en dan weer van voor af aan. Dit gedurende 24-48 uur.
Of is dit niet het cavia forum?
Spannend, hoor .......
Jezelf vergelijken met een cavia vind ik overigens wel een belediging voor de cavia.
Wat voor ons werkt is met een laag gebrom rond de partner te paraderen met brede passen, neus tegen de oren aanduwen en "prrrrrrrrrrrrr" te zeggen. Vervolgens er vliegensvlug vanachter opspringen voor 3 seconden glorie, 5 minuten slapen en dan weer van voor af aan. Dit gedurende 24-48 uur.
Of is dit niet het cavia forum?
Spannend, hoor .......
Jezelf vergelijken met een cavia vind ik overigens wel een belediging voor de cavia.
donderdag 28 november 2013 om 23:06
quote:poppetje2610 schreef op 28 november 2013 @ 19:08:
Zeer kinderachige reacties van vele... En dat noemt men volwassen?Geen enkele garantie dat we met volwassen te maken hebben op dit forum. Gezien de vele uiteenlopende reacties op diverse topics, moeten we de meeste mensen maar niet serieus nemen
Zeer kinderachige reacties van vele... En dat noemt men volwassen?Geen enkele garantie dat we met volwassen te maken hebben op dit forum. Gezien de vele uiteenlopende reacties op diverse topics, moeten we de meeste mensen maar niet serieus nemen
vrijdag 29 november 2013 om 09:22
Wat bij ons altijd werkt, is ruim van te voren laten een spiekbeurt te geven van wat je aan hebt, laat bv de randen van de kousen voelen.. Dan tijdens het eten van die sexy blikken werpen, als je langs elkaar loopt lichte aanrakingen op de juiste plekken etc.. Maak hem de hele avond gek van verlangen, dan word het heel erg leuk na het etentje
Dan is je outfit waarschijnlijk snel uit 
Veel plezier!
Veel plezier!
vrijdag 29 november 2013 om 22:09
Leuk en lief dat je zoiets voor je vriend wil doen. Bedenk wel, als dit in het prille begin is, je de verwachtingen niet te hoog moet leggen.
Je kunt evt. na het eten samen op de bank of op bed (wat dan van toepasing is, zorg wel voor n beetje beweeg ruimte) hem laten zitten en op zijn schoot gaan zitten met je gezicht naar hem toe. Doe n soort van striptease, maar kleed hem ook uit. Zorg er wel voor dat je altijd 1 stap verder bent dan hem. Je zou van te voren muziek kunnen opzetten die bij het moment past.
Laat hem naar je kijken en jou ook verwennen door op plaatsen te kussen (hals, borst). En daarna kun je heerlijk genieten van elkaar.
Het is n voorbeeld van iets wat je evt kan doen.
Succes verder, en geniet van de avond samen
Je kunt evt. na het eten samen op de bank of op bed (wat dan van toepasing is, zorg wel voor n beetje beweeg ruimte) hem laten zitten en op zijn schoot gaan zitten met je gezicht naar hem toe. Doe n soort van striptease, maar kleed hem ook uit. Zorg er wel voor dat je altijd 1 stap verder bent dan hem. Je zou van te voren muziek kunnen opzetten die bij het moment past.
Laat hem naar je kijken en jou ook verwennen door op plaatsen te kussen (hals, borst). En daarna kun je heerlijk genieten van elkaar.
Het is n voorbeeld van iets wat je evt kan doen.
Succes verder, en geniet van de avond samen
vrijdag 29 november 2013 om 22:15
quote:poppetje2610 schreef op 28 november 2013 @ 19:08:
Zeer kinderachige reacties van vele... En dat noemt men volwassen?Wat een zure zeikerige reactie zeg!
Zeer kinderachige reacties van vele... En dat noemt men volwassen?Wat een zure zeikerige reactie zeg!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.