Mode & Beauty alle pijlers

Nep bontjasjes

28-11-2013 19:57 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie tegenwoordig veel van die korte bontachtige jasjes. Maar ik zie ze nergens. Alleen deze van Zalando, hoop dat de link te openen is via hier, maar helaas op de foto oogt ie mooi getailleerd maar kreeg em vandaag binnen en dan is ie niet zo getailleerd en zit ie te vierkant zeg maar en dan wordt t zo gorilla-achtig, dit soort jasjes moeten mooi aansluiten. Wie weet waar ze dit soort jasjes nog meer verkopen?

http://i2.ztat.net/large/NL/02/1G/00/2C ... 11@3.2.jpg
Mooi jasje hoor.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
http://www.zalando.nl/new ... -beige-nl021g002-c11.html

Het lukte eerste keer niet, dus nog even de paginalink bij deze.
quote:Nouschi schreef op 28 november 2013 @ 19:59:

Mooi jasje hoor.

[afbeelding]

Owwwwwwwwww...brings back memories.

Ik had vroeger zo'n jasje in het grijs, van O'Neill

Ooit gejat in een discotheek, weken ziek van geweest!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja Nouschi, dacht ik ook, maar hij is dus niet zo mooi getailleerd als ie lijkt en zit te wijd bij de taille.
ze zullen er voor de foto wel weer knijpertje achterop hebben gedaan zodat ie getailleerd lijkt
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ja deze zag ik ook elders, maar die is me net te teddybear Nouschi
Ja, valt me op dat het showmodel waar de foto mee is gemaakt heel anders toont dan het exemplaar wat je bestelt. Natuurlijk hebben die modellen een maat minder - 34 denk ik of zelfs nog kleiner - maar dat kan nooit het grote verschil verklaren.
Zoiets kan je makkelijk zelf maken - standaardpatroon is het. Maar daar moet je maar net zin in hebben. En dan komt echt bont (konijn of zo) in beeld.
Heb je al gekeken op Marktplaats?
H en m heeft een grijze in de opruiming:)
Hebben ze die ook niet bij cool cat en zulke winkels?
Unreal fur heeft mooie. En op de modellen zitten die jasje goed omdat ze vermaakt worden op hun lichaam.

De meeste bontjasjes zijn vierkant en niet echt getailleerd. Kunst is er een vinden die niet pompeus is vind ik.
quote:Groll schreef op 28 november 2013 @ 20:40:

Ja, valt me op dat het showmodel waar de foto mee is gemaakt heel anders toont dan het exemplaar wat je bestelt. Natuurlijk hebben die modellen een maat minder - 34 denk ik of zelfs nog kleiner - maar dat kan nooit het grote verschil verklaren.Ik ken iemand die vroeger fotografeerde voor de Wehkamp en hij zei dat de kleding aan de achterkant vol zat met wasknijpers, tape en andere 'bind'middelen om het plaatje mooier te doen lijken.
Kan helaas zelf niet aan de slag met de naaimchine heb daar geen feeling voor. Misschien kan ik wel deze die ik nu nog niet teruggestuurd heb laten tailleren bij de kleermaker. Ga daar morgen es voor op pad voordat ik em terugzend.

Inderdaad is een niet vierkante model vinden lastig.

Ga even koekeloeren op de site van Cool Cat enzv. Wie weet.

Zag bij Unreal Fur niet van die jasjes.
ps Marktplaats ook niet helaas
In deze tijd van het jaar hangen alle galawinkels er vol mee in alle kleuren en ook niet zo duur. Rond de 50 euro.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven