Ik heb een paar weken geleden bij de supermarkt een cheesecake gekocht. Uit de vriezer. Hij kostte 3 euro en was onverwacht zo gigantisch lekker dat ik het hele ding in mijn eentje heb opgegeten en mezelf toen de toegang tot de supermarkt heb ontzegd ter zelfbescherming.
En nu mocht ik hem weer van mezelf, dus stond ik helemaal blij bij de vriezer van de Lidl. En... hij was er niet. Dus, dacht ik, ik heb me zeker vergist en het was bij de Aldi. Ook daar geen taartje gevonden. En nu weet ik het niet meer...
Ik ben toch niet gigantisch verknocht geraakt aan iets wat nergens tot het vaste assortiment behoord he?!
Wie weet waar mijn cheesecake is?!
Anoniem_638470b707817
donderdag 21 november 2013 om 22:38
Ik heb de banaan en toffee taart al voorgeproefd, hij was heeel vies dus ik adviseer jullie stellig ze allemaal te laten liggen. Ik offer mij wel op en zal de rest voor jullie uit de schappen halen, zodra ik daar weer in de buurt ben.
Het is nu half een. Ik lig in bed. Dan ga ik slaapverwekkende topics lezen. En nu, nu heb ik verschrikkelijke zin in citroencheesecake, dat is écht mijn lievelings (ok, mét chocolate therapy van Ben & Jerry's). Morgen. Naar. De. Lidl.
Jongens bedankt, ik was net van mijn cheesecake verslaving af (ingeruild voor een bananenbroodverslaving, maar dat terzijde)...maar nu ga ik er toch eentje halen, for old times sake enzo. Het vleesch is zwak....
Ik heb vandaag de gele cheesecake gehad van de Lidl, maar ik vond het vrij zuur! Zelfs slagroom hielp niet. Ik ga volgens mij volgende keer maar voor de hazelnoot schuimtaart. De crème brûlée daar is trouwens wel goddelijk!