Gezondheid alle pijlers

misselijk als ik niet eet

29-11-2013 23:15 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een paar dagen ben ik misselijk als ik niet eet. Als ik bijvoorbeeld om 07.00 uur ontbijt dan ben ik rond 8 uur weer misselijk en ik blijf dan misselijk tot ik weer eet. Wanneer ik gegeten heb ben ik dus ongeveer een uur niet misselijk.

Heeft iemand hier ervaring mee? Meer dan misselijkheid is het niet maar het is toch irritant.
Eet je dan te weinig? Want ik heb ook wel de ervaring gehad om van "te weinig" te eten misselijk te worden/blijven. Alleen is het nadeel dan weer dat je eetlust vergaat op het moment dat je misselijk bent. Ook als ik gespannen ben, ben ik misselijk. Dan heb ik wel eetlust/honger, maar geen trek.

Probeer zo voedzaam en calorierijk mogelijk te eten.
Zwanger?
I am surrounded by morons
Kan door een teveel aan Cortisol (stresshormoon) in je lichaam komen. Heb je veel spanning?
quote:Sjors007 schreef op 30 november 2013 @ 00:03:

Kan door een teveel aan Cortisol (stresshormoon) in je lichaam komen. Heb je veel spanning???????
Kortom, ga es naar je huisarts
Voor mij was dit echt een typisch zwangerschapskwaaltje werd zelfs 's nachts wakker en moest dan snel wat eten. Los daarvan heb ik er geen ervaring mee.
quote:sabbaticalmeds schreef op zaterdag 30 november 2013 00:04 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Sjors007 in "misselijk als ik niet eet"" class="messagelink">Sjors007 schreef op 30 november 2013 @ 00:03</a>:</b>

Kan door een teveel aan Cortisol (stresshormoon) in je lichaam komen. Heb je veel spanning?</div></blockquote>??????

Inderdaad: ??????? De eerste tekenen van cortisol-TEKORT zijn misselijkheid en braken.

Verder dacht ik in eerste instantie ook aan zwangerschap.
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis
Brandend maagzuur?
Ga naar je ha kan evt wijzen op een zweer of infectie aan twaalfvingerige darm.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Heb dit ook weleens gehad voor een tijdje. Toen getest op mn suiker, of ik soms teveel schommelde na en voor een maaltijd. Kwam niks uit. Ging uiteindelijk weer over. Daarna nog wel eens gehad. Maar t gaat bij mij steeds weer over na een poosje. Kleine porties eten helpt, maar inderdaad maar kort. Heb je er al lang last van?
If we don't get lost, we'll never find a new route

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven