Ja een lekker mini-panini topic!
zaterdag 30 november 2013 om 13:23
Laat ik beginnen dat we een geweldig topic hebben met de heerlijkste tosti`s.
Toch een mini-panini topic? Ach waarom niet.
Donderdag heb ik een contactgrill gehad waar je echt panini`s in kan maken. Ik had al een kleine grill voor tosti`s maar wil vanaf nu lekkere pistoletjes of stokbrood omtoveren in een panini.
Hebben jullie nog lekkere ideeën?
(mijn eerste poging was iig niet `foto-waardig`, die van mij is 2000W en blijkbaar moet je er gewoon bij blijven want ik draaide mij even om en gaf een paar schreeuwende kattenmondjes iets te eten en POEF, kaas eruit en het leek alsof het al een keer was opgegeten. Ik moet dus nog even oefenen)
Toch een mini-panini topic? Ach waarom niet.
Donderdag heb ik een contactgrill gehad waar je echt panini`s in kan maken. Ik had al een kleine grill voor tosti`s maar wil vanaf nu lekkere pistoletjes of stokbrood omtoveren in een panini.
Hebben jullie nog lekkere ideeën?
(mijn eerste poging was iig niet `foto-waardig`, die van mij is 2000W en blijkbaar moet je er gewoon bij blijven want ik draaide mij even om en gaf een paar schreeuwende kattenmondjes iets te eten en POEF, kaas eruit en het leek alsof het al een keer was opgegeten. Ik moet dus nog even oefenen)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 30 november 2013 om 13:30
quote:Nemesis. schreef op 30 november 2013 @ 13:25:
Oh jum, ik hou van panini's!
Favoriet hier:
brie, spek en honing
Mozzarella-pesto
Salami-kaas
Lekker origineel dus
Ik moet zo nog even naar de supermarkt en ik heb geitenkaas nog in de koelkast. Weet nog niet wat erbij te doen dus wacht net zolang tot ik wat lekkers zie wat ik erbij kan kopen .
Mozzarella komt op mijn lijstje. Heb nog cherrie tomaatjes in de koelkast.
Brie, spek en honing klinkt ook lekker, even zo kijken of ik nog brie heb.
Oh jum, ik hou van panini's!
Favoriet hier:
brie, spek en honing
Mozzarella-pesto
Salami-kaas
Lekker origineel dus
Ik moet zo nog even naar de supermarkt en ik heb geitenkaas nog in de koelkast. Weet nog niet wat erbij te doen dus wacht net zolang tot ik wat lekkers zie wat ik erbij kan kopen .
Mozzarella komt op mijn lijstje. Heb nog cherrie tomaatjes in de koelkast.
Brie, spek en honing klinkt ook lekker, even zo kijken of ik nog brie heb.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 30 november 2013 om 13:33
zaterdag 30 november 2013 om 13:35
quote:pindakaasmethagelslag schreef op 30 november 2013 @ 13:29:
Ooooo heerlijk ik eet die dingen altijd bij de bakkerbart! Zoo lekker!
Ik wil al heel lang een contactgrill kopen maar het blijft er steeds bij. Welk merk heb jij?Er is nu een aktie bij het Kruidvat. Ik heb die gekregen. Zit een temp.regelaar bij, een bakje om het vet op te vangen. Je kan hem op sandwich of grill zetten. 2000 W. Bovenkant kan je kantelen. Echt geweldig is die. En nu voor 25 euro. (heb niets met Kruidvat te maken hoor dus geen spam)
Ooooo heerlijk ik eet die dingen altijd bij de bakkerbart! Zoo lekker!
Ik wil al heel lang een contactgrill kopen maar het blijft er steeds bij. Welk merk heb jij?Er is nu een aktie bij het Kruidvat. Ik heb die gekregen. Zit een temp.regelaar bij, een bakje om het vet op te vangen. Je kan hem op sandwich of grill zetten. 2000 W. Bovenkant kan je kantelen. Echt geweldig is die. En nu voor 25 euro. (heb niets met Kruidvat te maken hoor dus geen spam)
zaterdag 30 november 2013 om 13:56
zaterdag 30 november 2013 om 13:58
quote:pindakaasmethagelslag schreef op 30 november 2013 @ 13:53:
Wat voor brood gebruiken jullie voor de panini?Op vrijdag krijg ik vers stokbrood dus dan die. Maar ik ga zo van die ovenpistoletjes kopen, moet nog even bedenken of dat gaat werken. Of dat ik ze eerst even in de oven doe en daarna in de grill.
Wat voor brood gebruiken jullie voor de panini?Op vrijdag krijg ik vers stokbrood dus dan die. Maar ik ga zo van die ovenpistoletjes kopen, moet nog even bedenken of dat gaat werken. Of dat ik ze eerst even in de oven doe en daarna in de grill.
zaterdag 30 november 2013 om 13:59
quote:reisa1978 schreef op 30 november 2013 @ 13:55:
Hoe doe je zo'n stokbrood er in? Snij je dan de bovenkant eraf?
Vroeger had ik een tosti app. en dan was het duwen, duwen duwen.
Deze die ik nu heb daar is de bovenkant gewoon kantelbaar.
Daar past een heel stokbrood onder. Vlees, vis en groente ook trouwens.
Hoe doe je zo'n stokbrood er in? Snij je dan de bovenkant eraf?
Vroeger had ik een tosti app. en dan was het duwen, duwen duwen.
Deze die ik nu heb daar is de bovenkant gewoon kantelbaar.
Daar past een heel stokbrood onder. Vlees, vis en groente ook trouwens.
zaterdag 30 november 2013 om 14:03