Vibratorhulp gezocht!

01-12-2013 18:47 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen,

Ik heb een vraagje over vibrators.

Ik wil mijn vrouw verassen met een nieuwe vibrator. ik ben namelijk een lange tijd van huis en wil haar hiermee verassen.

Het probleem is dat mijn vrouw moeilijk klaarkomt. het lukt eigenlijk alleen met een vibrator en ook alleen als deze heeeeeeel erg, zeg maar mega hard trilt. nou ben ik wel eens in de winkel van cld geweest en die adviseerden mij iets wat uiteindelijk toch niet echt iets was. en nu dacht ik laat ik het aan de experts vragen ;)

Dus wie kan mij vertellen welke vibrator ik moet kopen als ik ene zoek die gewoon mega hard trilt? welk verschillende standen natuurlijk.

Groetjes undercover
Mega hard trilt?

Misschien anders bij Boels kijken voor iets?
Wat voor schoenmaat heeft ze?

*is handig voor de Sint om te weten*
Zo'n trilapparaat waarmee te dikke vrouwen dat vet eraf proberen te trillen? Met zo'n band?
ehm ik ben niet iemand die graag onzin antwoorden krijgt. het is gewoon een serieuze vraag. en dat heel hard en mega hard is meer voor de beeldvorming. dus even serieus aub....
Jammer dat er inderdaad gelijk zo wordt gereageerd. Ik hoop dat je nog reacties krijgt waar je wat aan hebt.
De Fairy!

*plaatje plakken lukt niet*
Je zoekt waarschijnlijk deze.
De Lelo Siri trilt erg hard. Deze is oplaadbaar, kan handig zijn. Ook de fairy massage wand trilt erg hard, staat daar ook om bekend en is iets goedkoper dan de Lelo. De fairy heeft een stekker, dat kan een nadeel zijn maar ook een voordeel (vibrator zal er nooit mee kappen op het moment supreme, tenzij de stroom uitvalt ). Succes ermee!
Ik heb ooit gelezen dat als je steeds heel hard doet, het steeds moeilijker wordt om klaar te komen. Op een gegeven moment reageert de clitoris nergens meer op. Ik weet niet of het waar is, ik heb niet zo'n harde hand nodig zeg maar
kijk zo kan het ook. alvast bedankt! en keep on coming with the tips!

lelo siri ziet er idd goed uit. staat tot nu toe bovenaan het lijstje. de fairy massage heeft de vrouw nu. althans een goedkope versie (zal het probleem wel zijn) maar die bevalt niet echt omdat die zo groot is. vandaar de lelo nog op 1
check www.climaximaal.nl voor recenties
Als je je vrouw graag wilt verassen kun je die vibrator wel laten zitten daar heeft ze dan weinig meer aan...
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-03-2014 18:06
Reden: spam
% gewijzigd
Hitachi wand massager? Google maar eens. Ik heb hem op aanraden van hier besteld op ebay.

Succes!
Wat Barbarella zegt dus!!
http://www.easytoys.nl/sp ... onic_drei_roze_10943.html

Deze!
Let it Bee
Wat al eerder is gezegd, de Hitachi Magic Wand (niet voor softies).

5000 en 6000 rpm. Weinig wat dáár tegenop kan.
Ziet er goed uit ja,doet die zijn werk goed?

Dan ga ik bestellen!

quote:maja_de_bij schreef op 01 december 2013 @ 20:34:

http://www.easytoys.nl/sp ... onic_drei_roze_10943.html

Deze!
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar volgens de omschrijving is het een leukerdje. Vooral dat echte stoten wat de tekst beloofd lijkt me heel bijzonder.

Laat je weten hoe het bevalt?
Let it Bee
Beste undercover,

Ik heb onlangs de we vibe 4 voor mijn vrouw gekocht.

Het fijne is dat we er samen plezier aan beleven!

Zo geniet ze van de we vibe maar ook van jouw aanwezigheid..

Hier heb je een linkje naar de [spam]
www.climaximaal.nl!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven