Phoebe's nutteloze problemen topic

01-12-2013 12:44 35 berichten
Let wel: alleen nutteloze problemen en gezeur .

Ik trap af: heb honger maar geen zin om iets te maken .

Ben wel klaar met mijn sintgedichten, joepie!!!

(heb wel flink vals gespeeld... Probleem 2: hopelijk heeft niemand dat door...)
Alle reacties Link kopieren
Eten bestellen Phoebeisback? Of iets makkelijks wat in de oven kan zoals idd een pizza? Ik zit nu die film te kijken en heb de fles cola en zak chips naast me, dus ik hoef voorlopig niet meer op te staan. Die bank zit zo lekker!!! Kaarsjes aan heel gezellig, ik vind het wel best zo
.
Ook mijn probleem is opgelost, heb zelf patatjes gemaakt,

salade erbij en een kaassoufflee.

Volgende probleem is wel dat ik het een beetje koud heb...
quote:phoebeisback schreef op zondag 01 december 2013 18:54 Ook mijn probleem is opgelost, heb zelf patatjes gemaakt,

salade erbij en een kaassoufflee.

Volgende probleem is wel dat ik het een beetje koud heb...

Warm douchen of lekker een joggingpak aan en op de bank met een dekentje.

Eet smakelijk!
.
Er zitten 103 stukjes in de doos met plus-plusjes! Het zouden er 100 moeten zijn! Ik durf niet eens te gaan tellen of er van elke kleur wel evenveel zijn, anders heb ik er nog een probleem bij.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Goedemiddag!

Een nieuwe dag, met nieuwe nutteloze problemen.

Zoals de volgende: ik ben vrij vandaag, wil straks ff koffie gaan drinken bij iemand. Had bedacht dat ik met de fiets kon.

Probleem: geen zin in .

M.a.w: schop onder billen nodig...

LET OP: KOMENDE TEKST IS SPOILER VOOR DE PENOZAFANS DIE GISTER NOG NIET GEZIEN HEBBEN!

Volgende probleem: ik weet dat het geacteerd is en niet echt, maar ben helemaal deprie van de afloop, hihihi

Ik heb een hekel aan van die open eindes...
Gisteren 1e zondag zonder Penoza, erg verschrikkelijk

dus maar vroeg naar bed gegaan.

Volgende nutteloze probleem: ik ben vrij vandaag... Weinig puf/zin om iets erg actiefs te doen, mjah, wat dan?

Aan toegeven en lekker laml*llen??
Hier ook iemand die vrij is maar erg lui! Oneerlijk, op mijn werk ben ik nooit lui en heb ik allerlei plannen voor mijn vrije dag, ben ik net deze dag lui en voer ik niets van mijn plannen uit!

Mijn grootste probleem is mijn nieuwsgierigheid!

Vanmorgen ging de bel (woon in de flat) en dag doei ik zit nog in mijn Pyama en ga echt niet opendoen. Maar het was denk ik de pakketdienst (die stond vlak daarna bij de flat naast ons). Maar ik heb niets besteld! Ben toch wel heel nieuwsgierig of er een briefje in de brievenbus ligt!

Nu kan ik 2 dingen doen:

1. Omkleden en naar beneden gaan

2. Wachten tot vriend thuiskomt en appen dat hij de brievenbus moet legen!
Waarom omkleden om 3 tellen naar brievenbus te gaan?

Gewoon schoenen aan, jas/vest over je pyama, klaar.

Wat kan jou het boeien als je iemand denkt die mogelijk denkt 'nou ja zeg, ze loopt nog in pyama'? Daar ga je niet dood van hoor, hihi....

Ik heb ook wel wat plannen, maar weet niet of ik zin heb.

Ben nu beetje moe dus eerst ff chillen...
Hier ook een luie dag, maar goed ik ben ziek. Bleh. Vorige week al de hele week ziek thuis geweest en dacht vandaag weer aan het werk te kunnen. Maar helaas dachten mijn bronchiën daar anders over. Vanmorgen een kuurtje gehad van de huisarts, maar die heb ik er binnen een uur alweer uitgespuugd. Nu net weer een nieuwe kuur opgehaald bij de apotheek, kijken of die wel binnen blijft.

Heb ook helemaal nergens puf in. Ben trouwens net naar de apotheek geweest in mijn pyjama, met spijkerbroek en jas eroverheen. Dus naar beneden kan best met jas erover.
He bah Josje, beterschap!

Ik heb op dit moment geen nutteloze problemen,

ja er moet gekookt worden. Vriend is thuis (hij is kok) maar geloof niet dat ie zin heeft... Gister ook al chinees gehaald dus moet er iets op verzinnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven