Phoebe's nutteloze problemen topic
zondag 1 december 2013 om 13:23
Ik heb net gesport en moet nu gaan douchen maar heb zo geen zin... Probeer mezelf de leuke dingen voor te houden na het douchen: lekker warme kleren aan, lekker lunchen en iets leuks kijken. Maar ik wil gewoon niet douchen
Zo toch maar eens gaan, dan kan ik daarna lekker relaxen. Maar heb zo geen zin!!
Zo toch maar eens gaan, dan kan ik daarna lekker relaxen. Maar heb zo geen zin!!
zondag 1 december 2013 om 13:39
Ach wat een drama's allemaal...
Bubblyblonde: ik heb ieder jaar (nu ook) last van kriebelhoest.
Ik gebruik altijd Darolan, helpt als een tiet.
Ze verkopen het helaas sinds kort niet meer bij de drogist,
alleen bij de apotheek. (zonder recept)
Ik heb overigens nog helemaal niks nuttigs gedaan behalve wat dingetjes in huis.
En dat ga ik lekker zo houden .
Vriend is naar zijn werk, wat een rust...
Bubblyblonde: ik heb ieder jaar (nu ook) last van kriebelhoest.
Ik gebruik altijd Darolan, helpt als een tiet.
Ze verkopen het helaas sinds kort niet meer bij de drogist,
alleen bij de apotheek. (zonder recept)
Ik heb overigens nog helemaal niks nuttigs gedaan behalve wat dingetjes in huis.
En dat ga ik lekker zo houden .
Vriend is naar zijn werk, wat een rust...
zondag 1 december 2013 om 13:39
zondag 1 december 2013 om 13:43
quote:Wittelelie143 schreef op zondag 01 december 2013 13:39 Ik ben inmiddels wel verplaatst van bed naar bank. Toch lekker relaxen als je eenmaal gedaan hebt wat je moet doen. Ik zou zeggen: dames, tel tot 3 en gelijk opstaan om te doen wat je moet doen. Isa-88 alleen dat schoonmaken weet ik niet. Bij mij doe ik daar gerust 3 uur over, dan is de middag om.Ja daarom naja het gaat meer om even stofzuigen en dweilen (klein appartement) maar dan moet ik zoveel bewegen en dat wil ik niet want lag om half 7 in bed vanmorgen en was om 11u al klaar wakker.
.
zondag 1 december 2013 om 13:46
quote:phoebeisback schreef op 01 december 2013 @ 13:44:
Oef weer een probleem erbij: ben nu geinspireerd om ook ff naar de winkel te rennen voor wat dingetjes zodat ik dat morgen niet hoef te doen.
Alleen daar heb ik dus echt geen zin in.
Oww k*k, ik wilde ook nog stofzuigen...
Zucht, ik heb een zwaar leven...Komt wel goed schatje
Oef weer een probleem erbij: ben nu geinspireerd om ook ff naar de winkel te rennen voor wat dingetjes zodat ik dat morgen niet hoef te doen.
Alleen daar heb ik dus echt geen zin in.
Oww k*k, ik wilde ook nog stofzuigen...
Zucht, ik heb een zwaar leven...Komt wel goed schatje
zondag 1 december 2013 om 14:18
zondag 1 december 2013 om 14:41
zondag 1 december 2013 om 16:52
Ik heb uitgeslapen tot 10:30, toen een uur nog in bed liggen lummelen. Ben eruit gegaan en heb me dan wel weer aangekleed om een boodschap te doen, een was erin te doen en om even de stofzuiger door huis te halen.
Maar. Nu zit ik de heleeee middag al op de bank, heb zelfs een dutje gedaan van een uur en heb nu geen reet zin om de was die ondertussen klaar is, op te hangen. Ook stat er een afwas en ik moet nog eten. Allemaal geen zin in...
Heb ook geen zin om morgen weer te moeten werken. Ben gedemotiveerd en helemaal klaar met mijn leidinggevende.
En zie er nu al tegenop want heb veel te lang en teveel geslapen vandaag dus ik slaap vanavond nooit op tijd en dan ben ik morgen weer moe als de wekker gaat en kan ik , zoals altijd, weeer niet mijn bed uit komen.
Zo he, heeerlijk om ff te zeuren
Maar. Nu zit ik de heleeee middag al op de bank, heb zelfs een dutje gedaan van een uur en heb nu geen reet zin om de was die ondertussen klaar is, op te hangen. Ook stat er een afwas en ik moet nog eten. Allemaal geen zin in...
Heb ook geen zin om morgen weer te moeten werken. Ben gedemotiveerd en helemaal klaar met mijn leidinggevende.
En zie er nu al tegenop want heb veel te lang en teveel geslapen vandaag dus ik slaap vanavond nooit op tijd en dan ben ik morgen weer moe als de wekker gaat en kan ik , zoals altijd, weeer niet mijn bed uit komen.
Zo he, heeerlijk om ff te zeuren