Surprise

02-12-2013 16:15 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand enig idee voor een leuke surprise? Ik ken de desbetreffende persoon niet heel goed en heb een hekel aan knutselen etc:) Iemand een idee?
https://www.pinterest.com/maarvdk/surprise-idee-sint/

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Mega-banaan beschrijving:Je neemt een lange ballon (zo'n langwerpige, niet een ronde), en die blaas je flink op. Dan ga je daar overheen met papier mache (in feite gewoon behanglijm en in stukken geknipte kranten). Als dat helemaal opgedroogd is, snij je 'm open, en vul je 'm op met snoep, en daarna maak je het met papier mache opnieuw dicht. Als het dan weer droog is, dan verf je 'm geel en laat je het drogen.op Internet zoeken naar een goed Chiquita logo, en die flink groot uitprinten.
http://www.knutselidee.nl/sint/overhemd.htm
http://surprisemaken.picobit.nl/nog-mee ... se-ideeen/
Die bloem van BGB is erg leuk, maar niet heel makkelijk/snel te maken. Heb er 1 voor dochters kamer gemaakt en er staan nog 2 stengels geverfd en al op zolder te wachten tot ik de moed heb om ze af te maken.
Pietenbloem

Nodig:

zwart karton

2Kleuren crepepapier

Groen rood en wit papier

Rechte stok

Doos en extra stevig karton.

2Circels uit t zwarte karton knippen.

2X 3 bloemblaadjes uit het crepepapier maken. Vastnieten aan 1 cirkel

Op de andere cirkel ogen en n mond maken met papier

De ronde stok inpakken in groen papier. Evt 2 blaaderen aan maken.

In het deksel van de doos een gat maken waar de stok strak in past. Kadootjes in de doos. En nog een stuk karton extra zodat de stok niet om zakt.

Doos inpakken / vermommen als bloempot.

Evt een klein kadootje vastplakken boven aan de stok samen met de schijf met blaadjes. Gezicht er voor en klaar.

Ik heb er ooit een gemaakt met vampiertandjes. Daar zaten vleesetende plantjes in.
Been there, done that, got the T-shirt.
Mijn dochter heeft een gereedschapskist gemaakt voor haar klasgenootje. Die jimgen heeft volgens mij straks spijt dat ie als hobby houtbewerking heeft opgegeven..... Het timmermans potlood zit nammelijk verstopt in een blok hout.... Van de kleurpotloden zijn verfkwasten gemaakt. De gum zit in een doos met schroeven verstopt. Verder van karton nog een zaag en een waterpomptang gemaakt en van een latje een duimstok. Heel simpel maar wel erg leuk geworden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven