Blaasontsteking?
maandag 2 december 2013 om 21:07
Hoi allemaal,
Een vraagje.. Ik heb de laatste dagen last van een drukkend gevoel op mijn blaas en constant het gevoel dat ik moet plassen. Het lijkt op een stekend gevoel in mijn 'baarmoeder'. Ik heb alleen geen pijn bij het plassen, plas normale hoeveelheden en de kleur is niet gek. Ook voel ik me verder ook prima! Kan dit toch een blaasontsteking zijn?
Liefs
Een vraagje.. Ik heb de laatste dagen last van een drukkend gevoel op mijn blaas en constant het gevoel dat ik moet plassen. Het lijkt op een stekend gevoel in mijn 'baarmoeder'. Ik heb alleen geen pijn bij het plassen, plas normale hoeveelheden en de kleur is niet gek. Ook voel ik me verder ook prima! Kan dit toch een blaasontsteking zijn?
Liefs

maandag 2 december 2013 om 21:16
maandag 2 december 2013 om 21:36
Zou het voor de zekerheid laten testen, ik dacht tijd terug ook dat ik geen blaasontsteking had, want tja ik voldeed niet aan de symptomen, moest vaak plassen, maar plaste ook veel uit, en geen pijn, toen ik om de 10min. op de wc zat en het uiteindelijk die avond wat gevoelig werd ben ik naar huisartsen post gegaan, en acute blaasontsteking, ze zagen er allemaal bloed in.
dus iedereen heeft andere symptomen blijkt wel weer
dus iedereen heeft andere symptomen blijkt wel weer
maandag 2 december 2013 om 21:48
Ja hoor hier al de 2de blaasontsteking in 1 week ben net 3 dagen met de kuur klaar. Maar plas weer bloed en echt wel pijn bij het plassen. Dus hier ook weer urine wegbrengen morgenochtend.
Maar een blaasontsteking hoeft geen pijn te doen, maar als je ermee blijft lopen dan loop je kans op nierbekken ontsteking en dan ben je verder van huis.
Maar een blaasontsteking hoeft geen pijn te doen, maar als je ermee blijft lopen dan loop je kans op nierbekken ontsteking en dan ben je verder van huis.

dinsdag 3 december 2013 om 07:21
Taralina als je plast en je urinebuis brand er zowat af zo een pijn, dan ga je wel naar de ha. Ik heb geen afspraak, bij ons kan je voor 10 uur urine inleveren als je denkt een blaasontsteking te hebben. Dan heb je na 2en de uitslag en medicijnen.
Ik moet wel zeggen dat ik ook echt nooit last had van een blaasontsteking, en nu 2x maar ik denk dat het eerste kuurtje niet afdoende was en het gewoon nog gesluimerd heeft.
Ik moet wel zeggen dat ik ook echt nooit last had van een blaasontsteking, en nu 2x maar ik denk dat het eerste kuurtje niet afdoende was en het gewoon nog gesluimerd heeft.
dinsdag 3 december 2013 om 11:17
Taralina, ben ooit een keer zelf gaan dokteren met cranberrysap en dergelijke, met als gevolg dat ik een nierbekkenontsteking heb opgelopen.
Sindsdien ga ik meteen naar de huisarts als ik maar het idee heb dat cranberrycapsules niet meteen helpen.
on topic: ik zou urine weg brengen bij de huisarts, dat is zo gedaan. Als het geen blaasontsteking is kun je je verder laten onderzoeken op iets anders. En de volgende keer een condoom gebruiken is ook een stuk verstandiger.
Sindsdien ga ik meteen naar de huisarts als ik maar het idee heb dat cranberrycapsules niet meteen helpen.
on topic: ik zou urine weg brengen bij de huisarts, dat is zo gedaan. Als het geen blaasontsteking is kun je je verder laten onderzoeken op iets anders. En de volgende keer een condoom gebruiken is ook een stuk verstandiger.
woensdag 4 december 2013 om 09:44