moviprep
dinsdag 3 december 2013 om 06:21
Vanmiddag om 2 uur staat het onderzoek
Ik en medicatie gaan al niet door de deur
Maar nu is het echt een ramp
Wat is dat een smerig chemische goedje
Heb het nu gemend met ranja
Maar bah bah
Wilde thee gaan zetten voor de liter erna maar hoe zal ik het uit gaan houden
Zul je net zien waterkoude kapot
Ik en medicatie gaan al niet door de deur
Maar nu is het echt een ramp
Wat is dat een smerig chemische goedje
Heb het nu gemend met ranja
Maar bah bah
Wilde thee gaan zetten voor de liter erna maar hoe zal ik het uit gaan houden
Zul je net zien waterkoude kapot

dinsdag 3 december 2013 om 13:49

dinsdag 3 december 2013 om 19:00
Ik heb geen buikpijn,diarree of bloed bij mijn ontlasting maar een soort kramp die af en toe de kop op steekt vooral na het eten. Eerst werd er gedacht aan galstenen maar niets te zien op de echo. Tot ik een paar weken geleden ineens 's nachts kolieken kreeg. De dag erna flink aan de race. Zou heel goed een prikkelbare darm kunnen zijn dus.
Wish me luck, ik ga beginnen met de Moviprep....
Wish me luck, ik ga beginnen met de Moviprep....

dinsdag 3 december 2013 om 19:56
Morgen om 9 uur ben ik aan de beurt. Ik heb al 2 grote glazen op maar er gebeurt nog niks !! Hoop niet dat het 2 uur duurt voordat het loskomt. Ik heb flink wat sinaasappelsiroop in mijn glas gedaan en het met een rietje gedronken, heb rond 6 uur de oplossing gemaakt dus hij is lekker koud. Als ik eerlijk ben vind ik het niet eens zo vies, smaakt wel wat bitter. Niet zo smerig als de Movicolon in ieder geval.
Jij ook succes Yasuko !
Jij ook succes Yasuko !

woensdag 4 december 2013 om 00:06
Moedergans,
Kan goed voorstellen dat je wilt weten wat er nou gaande is.
Ik zu denk ik best balen als er niets uit zou zijn gekomen, uiteraard ben je blij dat het wellicht niets ernstigs is.
Maar hier word je toch dol van.
Paperclip, al rennende naar de wc?
De ene keer werkt die move zooi bij mij binnen het half uur, en de andere keer na 2uur..
Kan goed voorstellen dat je wilt weten wat er nou gaande is.
Ik zu denk ik best balen als er niets uit zou zijn gekomen, uiteraard ben je blij dat het wellicht niets ernstigs is.
Maar hier word je toch dol van.
Paperclip, al rennende naar de wc?
De ene keer werkt die move zooi bij mij binnen het half uur, en de andere keer na 2uur..

woensdag 4 december 2013 om 08:28
Goedemorgen, gisteravond rond 10 uur ging de boel werken, ik heb een keer of 5 op de wc gezeten en vannacht wel aardig geslapen, hoefde er in elk geval niet uit naar de wc.
Vanmorgen tussen 6 en 7 de 2e liter op en die werkte aanzienlijk sneller. Ik heb tot 8 uur om de 10 minuten op de wc gezeten, het is nu bijna helder wat eruit komt. Ik heb geen buikkrampen gehad of misselijkheid dus dat is 100% meegevallen. Ik heb wel overal rode bultjes op mijn borst en rug, misschien een allergische reactie.
Ik ga zo naar het ziekenhuis, laat het vanmiddag weten hoe het gegaan is.
Vanmorgen tussen 6 en 7 de 2e liter op en die werkte aanzienlijk sneller. Ik heb tot 8 uur om de 10 minuten op de wc gezeten, het is nu bijna helder wat eruit komt. Ik heb geen buikkrampen gehad of misselijkheid dus dat is 100% meegevallen. Ik heb wel overal rode bultjes op mijn borst en rug, misschien een allergische reactie.
Ik ga zo naar het ziekenhuis, laat het vanmiddag weten hoe het gegaan is.

woensdag 4 december 2013 om 12:16
Ik ben weer thuis ! Het is me allemaal meegevallen, ik kreeg een infuus in mijn arm ipv in mijn hand en dat was niet pijnlijk. Na het toedienen van het slaapmiddel was ik direct even van de wereld, het eerste gedeelte van het onderzoek vond ik best pijnlijk maar na een minuut of 10 was het goed uit te houden. Nog een uurtje bijgekomen met een boterham en een bakkie koffie en toen mocht ik naar huis.
Ik ben nu nog wel duf en lig lekker op de bank en laat me door man verwennen
Dat klinkt niet goed moedergans, ik hoop dat je snel minder pijn hebt. Is het niet je blindedarm ?
Ik ben nu nog wel duf en lig lekker op de bank en laat me door man verwennen
Dat klinkt niet goed moedergans, ik hoop dat je snel minder pijn hebt. Is het niet je blindedarm ?

woensdag 4 december 2013 om 12:53
Niets te zien volgens de arts meis, maandag heb ik een afspraak om het te bespreken met de chirurg. Hij heeft het onderzoek niet zelf gedaan vandaag. Andere optie waar de pijn van zou kunnen komen is dat mijn onderste rib op de bovenkant van mijn bekken drukt. Hij had nog nooit zo'n zandloper gezien als ik, kweet niet of ik dat nu als een compliment moet opvatten