Bezorgen binnen het uur?!

02-12-2013 11:27 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las vandaag dit op Nu.nl:

"Amazon ontwikkelt drones voor bezorging

Internetwinkel Amazon heeft zondag aangekondigd dat het bedrijf ergens in de komende jaren gaat starten met het per drone bezorgen van pakketjes door autonome voertuigen.

Amazon zou werken aan een nieuwe methode, genaamd Prime Air, om pakketjes binnen dertig minuten bij de klant te bezorgen, zo laat het bedrijf weten in een verklaring. De ontwikkeling van de drones zal nog wel enkele jaren kosten.

Topman Jeff Bezos liet weten in het Amerikaanse tv-programma 60 Minutes dat Amazon deze nieuwe bezorgmogelijkheid al aan het testen is."

Ik zag het al helemaal voor me =>

Bezorgd

Dat zal vooral druk in de lucht worden rond Sinterkerst en Moederdag?! :-)
Lijkt me echt geweldig!!
fantastische ontwikkeling, ik ben voor, nu Albert Heijn nog, of liever: de Lidl
Zou die drone ook aanbellen om het af te geven?
Hahaha, ik zie nu opeens in mijn fantasie allemaal boodschappen tassen van AH en Liddl door de lucht vliegen die elkaar proberen te versperren; boodschappen oorlog!
Lijkt me een behoorlijke chaos worden als allerlei bedrijven dat gaan doen.
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:silviaapje schreef op 02 december 2013 @ 11:36:

Zou die drone ook aanbellen om het af te geven?nee hij dropt het vanaf bepaalde hoogte in je tuin. Als een soort voedselpakket. Het kan wat rotzooi geven met breekbare spullen overigens
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Lijkt me helemaal niets, sorry.

Ik zie zo voor me dat ze massaal uit de lucht worden geschoten, zodat je kan fluiten naar je pakket.....
Help iedereen een handje
Mij lijkt het wel wat.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
't Word steeds gekker..
Wauw! Ik zie al voor me dat er rond kerst een nieuw soort 'jachtseizoen' geopend wordt, haha.
quote:adorabull schreef op 02 december 2013 @ 12:51:

[...]

nee hij dropt het vanaf bepaalde hoogte in je tuin. Als een soort voedselpakket. Het kan wat rotzooi geven met breekbare spullen overigens Hmz, ik heb geen tuin. Als zo'n drone m'n pakje van elf hoog naar beneden laat flikkeren dan geeft dat wel rotzooi ja.
Zal wel wat kosten...
quote:matroesjka_ schreef op 02 december 2013 @ 16:38:

Zal wel wat kosten...Party pooper
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mijn hemel, ik lees steeds uitgebreidere berichten erover en inderdaad, het wordt gewoon echt in je tuin gelegd. Mensen zonder tuin kunnen dus niet zo bediend worden. Ik blijf het vaag vinden...
Leuk als je een wijnpakket bestelt, gooi maar op het balkon.
verba volant, scripta manent.
Ik blijf toch voorstander van buiten winkeken. Wat is dat nou allemaal met online, damn.
Het is dat het nog lang geen april is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven