wie heeft er tips voor ons!!

06-12-2013 14:09 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn vriend en ik gaan over een paar maanden trouwen. Nu is het zo dat we al om 10 uur in het gemeentehuis trouwen. Dus zijn we al rond half 11 weer klaar daar. Daarna gaan we fotos maken en lunchen. alleen weten we niet goed hoe we de tijd moeten opvullen vanaf ong half 2 na de lunch tot half 6 tot we uit eten gaan . We hebben geen groot budget . Maar willen de gasten wel een leuke dag bezorgen Wie heeft er tips om die paar uur op te vullen? Groetjes!
Stadswandeling, kroegje in.
Hoe groot is de groep daggasten?
Nope
Over een paar maanden, als in winter? Ik zou misschien eerst gaan koffietafelen/lunchen. Zeker omdat je al om half zes gaat avondeten, zou ik niet eerst foto's maken dan lunchen en een paar uur later weer eten..

Misschien een idee om na de uitgebreide koffietafel naar een museum/dierentuin/stadswandeling (mits niet te koud)/schaatsen en daar dan ook de foto's maken.

het is maar een idee
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Hangt even af waar in NL en welke maand ongeveer. Hoeveel mensen, welke leeftijd ongeveer en hoeveel budget. Dan kan je kijken wat je kan doen in die tijd. Verder niet onbelangrijk waar jullie van houden. We kunnen bijv. allemaal musea`s hier gaan aandragen maar als je er niet van houdt dan houdt dat ook op.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Komen er bij het diner nog andere mensen dan alleen de daggasten?
Wie heeft er tips om die paar uur op te vullen? Groetjes!

Ligt er maar net aan waar je die lunch hebt en waar je trouwt, hoeveel mensen het zijn, zijn ze oud of jong, allemaal goed ter been of zitten er rolstoelers of rollators bij etc. En wat doen jullie gasten terwijl jullie de foto's maken?
midget-golfen
Heb je niet wat meer informatie? Zoals welke omgeving en hoeveel mensen en welke maand?

Dat denkt wat makkelijker mee.
Nou TO, kom er maar in dan helpen we gericht zoeken!

Regio, groepsgrootte, trouwmaand, liefhebberijen, budget, soort gasten.
Waar trouwen jullie? Er is vast in de buurt wel wat leuks te doen toch? HOud bij je planning ook rekening met eventuele kinderen
quote:MilaDila schreef op 06 december 2013 @ 15:05:

Nou TO, kom er maar in dan helpen we gericht zoeken!

Regio, groepsgrootte, trouwmaand, liefhebberijen, budget, soort gasten. Volgens mij ziet TO van het hele trouwgebeuren af.
Misschien een fotospeurtocht door de stad? (Alle groepen een vel papier met detailfoto van een gebouw of bezienswaardigheid, zoeken maar. Je kunt er een boekje omheen maken met info over de stad, waarom jullie daar trouwen etc.)

Regel thermosflessen met koffie en warme chocolademelk, pakken speculaas en gaan!
4 uur opvullen en je weet het nog niet?

Blimey, ben ik blij dat ik er niet bij hoef te zijn.
Niet om tien uur trouwen maar eerst foto's maken om drie uur, dan om vier uur trouwen end dan met zijn allen eten.

Om vier uur trouwen is misschien duurder maar je bespaart lunch en opvulprogramma en het is ook niet fijn als je van ver komt om tien uur ergens te moeten zijn,
We zijn met 30 daggasten komen er niet meer bij budget voor die paar uur is ong 400 euro . In februari trouwen we in NB uhh leeftijd van 0 tot 80 gewoon broers zussen opas omas ouders en beste vrienden
Kun je niet later trouwen?

Wij zijn afgelopen zomer getrouwd en hebben bewust gekozen voor een ceremonie aan het eind van de middag, zodat we daarna meteen konden eten en feesten. Daardoor bleven we binnen budget en de dag was er zeker niet minder om.

Sterker nog, ik heb zelf iets tegen van die ellenlange bruiloften... Van de ene naar de andere locatie, hapje hier, drankje daar, en tegen dat het echte feest begint ben je bekaf en zit je haar niet meer.
quote:absor schreef op 06 december 2013 @ 15:47:

Niet om tien uur trouwen maar eerst foto's maken om drie uur, dan om vier uur trouwen end dan met zijn allen eten.

Om vier uur trouwen is misschien duurder maar je bespaart lunch en opvulprogramma en het is ook niet fijn als je van ver komt om tien uur ergens te moeten zijn,Las nu pas jouw post. Wij hebben het exact zo gedaan, eerst foto's, dan hoeft dat ook niet tussendoor terwijl de gasten zich op jouw kosten volgieten, daarna een 'late' bruiloft. En bij ons was het niet duurder, maar misschien verschilt dat per gemeente? En idd, dan bespaar je weer dat hele 'opvulstuk'.
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven