Uitgerekend augustus 2014!!

20-11-2013 23:32 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Een gloednieuwe groep met nieuwe kansen voor mensen die in Augustus een kindje verwachten!

UserLeeftijdKindBezig vanafUitgerekendtoendra27&291 Oktober 2013 eind Jul/ begin Aug dromer 05728/321ejuli 20123/8/2014Elky8726 & 26 6/8/2014happinesss4/8/2014Nienna841/8/2014rverbaas84Maart 20136/8/2014River79September 20134/8/2014 sus7439/3720104/8/2014 Angela1001e kind September 20133/8/2014IceroseAugustus 20136/8/2014Bloemetje86September 20147/8/2014
@bloemetje: En, vanochtend weer last van de ochtendmisselijkheid?

Heel vervelend voor je als het wel zo is! Al heb ik geen symptomen meer, zo nu en dan een beetje kramp/steekjes. En borsten nog gevoelig maar dat is alles...zo onzeker!

@icerose: Mooi dat jij je echo al hebt gehad! En zelfs 2 dagen verder dan jij dacht..Misschien groeit je kleine spruit heel goed!

Ik heb dinsdag een echo, bij 5 weken en 5 dagen. Nu weet ik dat ik mij en me vriend er op kan voorbereiden dat het niet erg is als we nog geen hartje zien! zolang het er maar zwanger uit ziet
Het bleek dat de helft van de mensen waarmee ik Sint had gevierd hetzelfde had gekregen, dus een buikvirus! Ben heel blij dat het dus niet door de zwangerschap kwam, maar ik maak me wel een beetje zorgen omdat ik 24 uur niks binnen heb kunnen houden. Ook geen water..

@winniedepooh waarom heb jij zo vroeg al een echo? Leuk zeg!! Ik 'mag' hem pas bij 10 weken en heb het idee dat de meesten op dit forum hem veel eerder krijgen! Zit te denken om bij 7 weken een betaalde echo te laten doen zodat ik toch wat meer zekerheid heb.
@bloemetje: Ik heb in de MM gezeten bij de gynaecoloog. Omdat ik zelf geen eisprong kan krijgen. Dus met behulp van medicatie. Dus cd 12 en 14 een vag. echo gehad om te kijken of er een eitje groeide. 2, op dag 14 al 23 mm( tussen 18-20mm kunnen ze al springen)! En dus mocht ik een week later op progesteron prikken, of ik een eisprong heb gehad. Paar dagen er na belde de gynaecoloog en ik had een eisprong gehad! En toen heb ik gevraagd hoe nu verder en hij zei, mocht het deze ronde gelukt zijn kan je over 2 weken een afspraak maken. Dus zo gezegd zo gedaan
Zoals jullie weten had ik een week flink bloedverlies, afgelopen week was dat gestopt maar helaas afgelopen zaterdagochtend begon het ineens weer en heb ik een groot stuk weefsel verloren, was wel 6 cm bij 5 cm dus ik denk de gehele vruchtzak inclusief placenta. Morgen heb ik afspraak voor echo om te kijken of alles echt weg is. Helaas…..
Oh sus74, nee toch..wat klote zeg. Vreselijk, eerst die blijdschap en nu dit...

Gaat het een beetje met je?

Hele dikke knuffel voor jou (en je partner), sterkte en hou je taai

X
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt
Sus74: potver! sterkte en een dikke knuffel!
Sus...... Heel veel sterkte gewenst!
-
Even iets anders tussendoor...ik zie dat er drie topics zijn voor meiden die uitgerekend zijn in augustus. Volgens mij schrijven sommigen in meerdere topics. Is het een idee om ze te bundelen? Zo groot zijn ze -nog- niet toch?
-
-
@icerose: Het kan oud bloed zijn, vruchtje graaft zich dieper. Ik heb zelf ook , behalve me borsten en moeheid, geen symptomen dus dat zegt niks. Ik hoop dat het bloeden snel ophoud!

Ik ben er ook voor om met een grote groep te schrijven. Daarom schrijf ik op meerdere.

Morgen ochtend komt Moeders voor Moeders bij me, intakegesprek. Gaan jullie daar ook aan mee doen? En morgenmiddag een echo. Spannend!
@sus74: dat is schrikken zeg!!! Vreselijk..!! Heel erg veel sterkte en laat ons weten als er nieuws is...we leven met je mee!
Goed nieuws!!! ben nog steeds zwanger en heb zelfs hartslagje gezien. Vandaag 6 wk dus w hadden geluk. Wat blijkt nadat we hadden gevreeën had zich bloed opgehoopt en dat is er 2 dagen later uitgevallen nadat het gestold was. Dus het was echt even bijkomen vandaag want dit nieuws hadden we niet gedacht. Het feit dat ik niet bloedde na het verlies van het stolsel was een aanwijzing dat het geen miskraam was. Dus ik schrijf weer vrolijk verder mee, volgende week woe weer echo.
Wauw! Wat een goed nieuws Sus!
-
Oh Suze wat goed nieuws! En in wat een emotionele rollercoaster zit je. Fijn dat je volgende week weer een echo mag.
@icerose ik heb utrogestan gekregen door ivf wisten ze al dat ik die nodig zou hebben.Ik heb niet genoeg progesteron. Ik gebruik er nu nog 1 per dag. Mijn dokter bevestigdde gister weer dat ik me om bruin bloedverlies echt geen zorgen hoef te maken.
-
@sus74

Heftig hoor allemaal wat je moet doorstaan. Maar wel ontzettend fijn dat je een hartje hebtgezien en dat toch alles goed blijkt!!!

@IceRose

Mag je nu eerder terug komen voor nog een echo ivm het bloedverlies? Vervelend hoor!! Ze zeggen dat bloedverlies er bij kan horen de eerste weken maar toch...

Ik ben voor het bundelen hoor...

Hier vooralsnog alles goed. Geen klachten, niks. Brengt toch wat onzekerheid met zich mee, maar mn gevoel zegt nog steeds dat alles wel ok is.

Zaterdag nog wel een keer een cb digitaal gedaan en had nu eindelijk een 3+
@winniedepooh

Hoe is je echo geweest?? Ben heel nieuwsgierig :-)
Sus!!!!! GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!! Sjee, dat had ik echt niet meer verwacht, wat ontzettend goed zeg!!! En super dat je zelfs al een hartslagje hebt gezien. Dat dat lieve kleine hartje nog maar heel veel en heeeeeel lang mag rikketikken!

Ben blij voor je!
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt
ik schrijf nu ook mee in het andere augustus topic, omdat je daar de tabel nog kunt aanpassen. Ik schreef eerder al dat we wellicht de topics kunnen bundelen, omdat we nog niet met zoveel zijn. Wat jullie om daar ook mee te schrijven?
@sus: Wat geweldig, super! Wat geweldig dat je gelijk een hartslagje zag.

@rverbaas: Ja mijn echo...Ik ben inderdaad 5.5 weken zwanger, maar het vruchtje kan wat kleiner zijn omdat ik een late eisprong had. ik ben zwanger, er zat wat maar heel erg klein. Dus niks te meten en te zien. Verdorie! gedrag en antwoorden van de gynaecoloog maakte mij onzeker, hij hoopte dat het goed zou komen. Er zit wat. Ja, daar heb ik weinig aan meneer!

Gisterochtend wel Moeders voor Moeders bij mij gehad, vanaf morgen mag ik urine opvangen! Een dikke knal test..Ze verbaasde zich er over, dat het zo'n knal test was voor iemand die zo kort zwanger is. Dus dat leek goed en dan die echo..
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven