Centraal Moderatortopic

13-10-2013 10:56 3246 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
quote:vlieg_op schreef op 09 december 2013 @ 13:01:

Bij mij werkt alles weer!Bij mij echt niet. Constant witte schermen.
Er zijn alleen nog blogs van Monique van Loon. Ik wilde graag een andere lezen.
Van mij mag het forum wel een paar dagen op wit staan, kan ik weer wat doen aan mijn huis
Zouden jullie op het bannerklachten topic een printscreen kunnen plaatsen van het probleem? Dan kunnen wij deze informatie doorspelen aan de juiste personen en het probleem hopelijk zo snel mogelijk oplossen!

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik krijg dan een mooi sierlijk blauwe B te zien waar je normaal een zwart blokje ziet waarin met witte letters viva staat.
ik ook Christiane. Soms werkt het, soms niet. Op sommige pagina's van het forum raak ik al helemaal niet meer.

It is what it is and that's what it is!
Ik zie dat de reclame over de nieuwe topics er niet steeds is, top
Je bent zelf een theepot
Hoi Mods!

Mag er een slotje op "Alleen zijn en gelukkig zijn met jezelf - deel 2"? We hebben de 3000 posts bereikt en ik heb zojuist een deel 3 geopend!

Bedankt!
quote:SuzanneSuus schreef op 09 december 2013 @ 15:01:

Ik zie dat de reclame over de nieuwe topics er niet steeds is, top Goed om te horen!

quote:lisanne84 schreef op 09 december 2013 @ 15:32:

Hoi Mods!

Mag er een slotje op "Alleen zijn en gelukkig zijn met jezelf - deel 2"? We hebben de 3000 posts bereikt en ik heb zojuist een deel 3 geopend!

Bedankt!

Je topic deel 2 is gesloten! Veel plezier in het nieuwe deel!

Moderator Viva forum

Topic 3 dagen Parijs 50 euries is verplaatst naar het Prikbord Aangeboden.

mvg,

Junior.
D'r zit een o te veel in de door mij geopende topic-titel op de mode-pijler. Willen jullie hem weghalen? Alvast dank.
Waar zit de any-key?
quote:Houston77007 schreef op 09 december 2013 @ 17:05:

D'r zit een o te veel in de door mij geopende topic-titel op de mode-pijler. Willen jullie hem weghalen? Alvast dank.

Ja verwijderd .

mvg,

Junior.
Het topic "Masteronderzoek" is verwijderd ivm onderzoek.

Moderator Viva forum

Het topic neuscorrectie is twee keer geopend, topics samengevoegd en verplaatst naar Gezondheid

met vriendelijke groet,

Junior
Leuke titelcombi's in de top 10 lijst zit vol, nieuw deel is geopend. Kunnen jullie het oude deel sluiten?
Topic Enquête over vrouwenemancipatie op werkvloer is verwijderd ivm niet toegestane enquete. Bedankt voor de meldingen.

mvg,

Junior.
quote:GiB schreef op 10 december 2013 @ 06:31:

Leuke titelcombi's in de top 10 lijst zit vol, nieuw deel is geopend. Kunnen jullie het oude deel sluiten?

Het topic is gesloten, veel plezier in het nieuwe deel .

mvg,

Junior.
Hallo mods en juun, ik wilde een nieuwe ava uploaden maar na herhaalde pogingen lukt dit nog steeds niet. Kunnen jullie daar iets aan doen?
Beide topics Liefern allen.... zijn verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
quote:redhothead schreef op 10 december 2013 @ 10:50:

Hallo mods en juun, ik wilde een nieuwe ava uploaden maar na herhaalde pogingen lukt dit nog steeds niet. Kunnen jullie daar iets aan doen?

Beste redhothead,

Meerdere forummers kampen met dit probleem. Wij kunnen helaas niet zien waardoor dit wordt veroorzaakt. Zou je mailtje willen sturen naar forum@viva.nl met je accountgegevens en het probleem?, Dan kunnen we het doorzetten naar de techniek en kunnen zij wellicht achterhalen wat het probleem is.

Alvast dank!

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Het topic 'Rough & Raw' is verwijderd ivm schoolonderzoekje.

Het topic 'Ooit getrouwd (geweest)?' is verwijderd ivm een onderzoek.

Ik zie mijn avatar wel bij mijn info staan, maar niet bij berichten die ik plaats. Zien andere hem wel?
quote:chocolol schreef op 10 december 2013 @ 13:37:

Ik zie mijn avatar wel bij mijn info staan, maar niet bij berichten die ik plaats. Zien andere hem wel?Ik niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven