andere jongen daten?
vrijdag 20 juni 2008 om 12:49
Hello, zit in een beetje een lastig pakket. Heb ruim een jaar een sv, we zijn heel dol op elkaar en hebben het geweldig,maar toch hebben we niet echt een relatie.
Nou ben ik pas geleden iemand anders tegen gekomen die ik wel leuk vind (gewoon wel leuk, niet hoteldebotel, maar heb hem ook niet heel lang gezien, misschien een a twee uurtjes op een feestje)
Hij had zijn nummer via vriendin aan mij gegeven.
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, of ik wel of niet contact op moet nemen met die andere jongen.
Ik weet dat ik niet daadwerkelijk een relatie heb met sv, maar toch zou het bijna voelen als vreemdgaan.
Aan de andere kant kom ik met sv ook niets verder.
Wat zouden jullie doen?
Nou ben ik pas geleden iemand anders tegen gekomen die ik wel leuk vind (gewoon wel leuk, niet hoteldebotel, maar heb hem ook niet heel lang gezien, misschien een a twee uurtjes op een feestje)
Hij had zijn nummer via vriendin aan mij gegeven.
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, of ik wel of niet contact op moet nemen met die andere jongen.
Ik weet dat ik niet daadwerkelijk een relatie heb met sv, maar toch zou het bijna voelen als vreemdgaan.
Aan de andere kant kom ik met sv ook niets verder.
Wat zouden jullie doen?
vrijdag 20 juni 2008 om 12:51
Bespreek het met je SV'tje.
Ik zou het iig niet achter zijn rug omdoen, maar geef aan dat je ook wel weer eens wilt daten met anderen. Dan kan hij zelf kiezen of hij met je door wilt gaan, of dat hij dat het hier dan liever bij laat.
Gelijk heb je trouwens hoor. Je moet ook gewoon verder kunnen kijken!
Ik zou het iig niet achter zijn rug omdoen, maar geef aan dat je ook wel weer eens wilt daten met anderen. Dan kan hij zelf kiezen of hij met je door wilt gaan, of dat hij dat het hier dan liever bij laat.
Gelijk heb je trouwens hoor. Je moet ook gewoon verder kunnen kijken!
vrijdag 20 juni 2008 om 12:56
vrijdag 20 juni 2008 om 15:26