Lijf & Lijn alle pijlers

Ouder worden

06-12-2013 21:58 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over een paar maandjes word ik 35. Dichter bij de 40 dan bij de 30. En dat terwijl ik de schok van het 30 worden eigenlijk nog niet helemaal verwerkt heb.

Ik merk dat ik ouder worden niets vind. Ik voel me verder ook nog gewoon 25. Alleen dan met wat meer ervaring. Vooral uiterlijk vind ik ouder worden gewoon niet leuk. Hoe vinden jullie dat ouder worden?
Ik vind het heerlijk. Ik word niet meer uitsluitend op mijn uiterlijk beoordeeld. Van mij had dit 15 jaar eerder gemogen
Ik ben bijna 55 en vind het prima. Ik zit beter in mijn vel dan toen ik 22 was. Heb veel meer zelfvertrouwen. Het kan me geen mallemoer meer schelen wat men van me denkt.

Mijn haar is grijs (bijna wit) maar dat staat me goed, zegt men. Leesbrilletjes heb ik in alle kleuren. Wat ik niet zo leuk vind zijn mijn oogleden die steeds meer gaan hangen, maar een operatie (die zelden vergoed wordt) zal ik niet snel overwegen.
Als je ouder bent kun je er nog heel goed uitzien, maar je aantrekkingskracht op het grootste deel van de bevolking is toch wel verdwenen. Maar dat maakt het ook allemaal best lekker ontspannen, toch?!

En voor de rest: plezier maken, vooral plezier maken en van het leven genieten, zo veel als je kunt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven