Het psychologisch effect van de avatar
maandag 9 december 2013 om 21:38
Wanneer ik bezig ben met het schrijven van een reactie vraag ik mij soms af, wie zich achter een bepaalde avatar schuilhoudt ......
Ik vind sommige avatars bloedmooi, andere vreselijk irritant en onbewust ga ik de link zoeken tussen de avatar en de persoon die het gebruikt. En ik denk niet de enige te zijn.
Soms wordt de link vrij snel gemaakt en soms duurt het langer maar op de ene of andere manier heb ik het idee dat de avatar altijd één van de karaktertrekjes van de persoon verradt en dat die avatar niet helemaal toeval is .......
Ook denk ik te hebben gemerkt dat mannen die als avatar het beeld hebben van een aantrekkelijke man, onbewust leukere reacties krijgen.
Wat vinden jullie ?
Ik vind sommige avatars bloedmooi, andere vreselijk irritant en onbewust ga ik de link zoeken tussen de avatar en de persoon die het gebruikt. En ik denk niet de enige te zijn.
Soms wordt de link vrij snel gemaakt en soms duurt het langer maar op de ene of andere manier heb ik het idee dat de avatar altijd één van de karaktertrekjes van de persoon verradt en dat die avatar niet helemaal toeval is .......
Ook denk ik te hebben gemerkt dat mannen die als avatar het beeld hebben van een aantrekkelijke man, onbewust leukere reacties krijgen.
Wat vinden jullie ?
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
woensdag 11 december 2013 om 19:07
quote:Amand schreef op 11 december 2013 @ 19:03:
Beterrrrrr elle. Nu nog de drank laten staanJa leuk ja...ik drink nooit amand,..weet jij wel wie dit is?..Audrey hepburn, acrice van vroeger, ze heeft zo,n prachtige gezicht, een mooier vrouwen gezicht bestaat er niet....
Beterrrrrr elle. Nu nog de drank laten staanJa leuk ja...ik drink nooit amand,..weet jij wel wie dit is?..Audrey hepburn, acrice van vroeger, ze heeft zo,n prachtige gezicht, een mooier vrouwen gezicht bestaat er niet....
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
woensdag 11 december 2013 om 19:08
quote:Murdoch schreef op 11 december 2013 @ 19:06:
Mooi Elle maar dit vind ik meer jou:
[img]https://encrypted-tbn2.gstatic.com/imag ... s2ZGniZPVQ[/img]Kom op murdock, kan niet waar zijn?!....shit zeg, kom ik zo over, dat kan niet,..... kan gewoon niet!
Mooi Elle maar dit vind ik meer jou:
[img]https://encrypted-tbn2.gstatic.com/imag ... s2ZGniZPVQ[/img]Kom op murdock, kan niet waar zijn?!....shit zeg, kom ik zo over, dat kan niet,..... kan gewoon niet!
woensdag 11 december 2013 om 19:12
woensdag 11 december 2013 om 19:13
quote:Murdoch schreef op 11 december 2013 @ 19:11:
Lieve schat, sommigen hier denken dat ik een vrouw ben. Je moet echt leren om onderscheid te maken tussen je forum-persona en hoe je echt bent. Jij bent een vrouw, en dan geld dit advies in het bijzonder voor jou.
Lieve schat, sommigen hier denken dat ik een vrouw ben. Je moet echt leren om onderscheid te maken tussen je forum-persona en hoe je echt bent. Jij bent een vrouw, en dan geld dit advies in het bijzonder voor jou.
woensdag 11 december 2013 om 19:13
quote:elle5460 schreef op 11 december 2013 @ 19:08:
[...]
Kom op murdock, kan niet waar zijn?!....shit zeg, kom ik zo over, dat kan niet,..... kan gewoon niet!
Sorry.
Maar ik vind het best vaak leuk om je te lezen.
[...]
Kom op murdock, kan niet waar zijn?!....shit zeg, kom ik zo over, dat kan niet,..... kan gewoon niet!
Sorry.
Maar ik vind het best vaak leuk om je te lezen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 11 december 2013 om 19:24
woensdag 11 december 2013 om 19:30
woensdag 11 december 2013 om 19:35
quote:Murdoch schreef op 11 december 2013 @ 19:32:
Ja je hebt gelijk bgb. Het komt gewoon keihard aan als je zelf het slachtoffer bent van vooroordelen. Ik moet nodig een forumvakantie om dit een plekje te geven, het raakt me nu te erg.
Ga maar lekker slapen meid...droom fijn.
Wij denken aan je hoor!!..haha...vergeet dat nooit.
Ja je hebt gelijk bgb. Het komt gewoon keihard aan als je zelf het slachtoffer bent van vooroordelen. Ik moet nodig een forumvakantie om dit een plekje te geven, het raakt me nu te erg.
Ga maar lekker slapen meid...droom fijn.
Wij denken aan je hoor!!..haha...vergeet dat nooit.
woensdag 11 december 2013 om 19:48
quote:Amand schreef op 11 december 2013 @ 19:34:
Jack - Christmas Edition doet het niet goed. Ik kijk morgen wel of het Hare Koninklijke Hoogheid Forumsoftware dan wel behaagd heeft mijn ava goed weer te geven.Gewoon even opnieuw proberen. Werkte bij mij ook.
Jack - Christmas Edition doet het niet goed. Ik kijk morgen wel of het Hare Koninklijke Hoogheid Forumsoftware dan wel behaagd heeft mijn ava goed weer te geven.Gewoon even opnieuw proberen. Werkte bij mij ook.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu