Leuks vertellen ?

12-12-2013 18:49 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lezers,

Ik verveel mij een beetje, ik dacht misschien weet iemand wat leuks of grappigs te vertellen?

Hooor het dan graag
Grappig is het niet. Maar ik heb vandaag groen licht gekregen om het idee dat ik heb voor mijn masterscriptie verder uit te gaan werken tot een concreet voorstel!

En ik ben bijna thuis na 30 min in de bus staan
Ik ben vandaag uitgenodigd voor het personeelskerstfeest van de organisatie waar ik als vrijwilliger werk. Vind ik zo leuk, andere jaren, bij andere instelling, moest mijn 'leidinggevende' mij altijd op de hoogte brengen van het feit dat het kerstfeest niet voor stagiaires en vrijwilligers was. Ik voel me ineens nog meer gewaardeerd!
Ik heb bijna een vriendjeeee ^^

Moet het nog ff tot me door laten dringen
Ik ben gestruikeld onderweg naar huis... met een tas boodschappen.

Deed nog pijn ook, maar ik kon alleen maar dom hinniken, omdat het er ongetwijfeld belachelijk uit zag.
Ik had gisteren een prima echo; kloppend hartje, grootte embryo conform zwangerschapsduur (8,5 week).

En het was nog een lieve echoscopiste ook! (Niet onbelangrijk bij een inwendige en spannende echo)
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis
Ik krijg 2 kerstpakketten dit jaar. Voordeeltje van uitzendkracht zijn.
Been there, done that, got the T-shirt.
Ah dat is ook fijn sandt!
Fancy Wat leuk en mooi! gefeliciteerd!
Been there, done that, got the T-shirt.
Gefeliciteerd fancypants!
Kijk dit filmpje en je smelt! (mits je een romantische ziel bent!)

http://www.youtube.com/watch?v=Ec4JaVT-AHk
anoniem_149576 wijzigde dit bericht op 12-12-2013 19:36
Reden: link vergeten
% gewijzigd
Ik spreek toch geen Chinees?!
Gefeliciteerd fancy!!??
quote:sandt schreef op 12 december 2013 @ 18:57:

Ik ben vandaag uitgenodigd voor het personeelskerstfeest van de organisatie waar ik als vrijwilliger werk. Vind ik zo leuk, andere jaren, bij andere instelling, moest mijn 'leidinggevende' mij altijd op de hoogte brengen van het feit dat het kerstfeest niet voor stagiaires en vrijwilligers was. Ik voel me ineens nog meer gewaardeerd!

Wat leuk sandt ik was vandaag even aangenaam verrast als jij door dezelfde uitnodiging! Leuk toch he.

Kreeg ook een beker met je bent goud waard gevuld met chocolade en een banketstaaf voor de dag van de vrijwilliger vorige week. En omdat er binnen de organisatie waar ik werk nog een andere organisatie is kreeg ik daarvan nog een hele mooie plant in pot.
Sandt nice??
Goedzo Sandt!!
quote:matroesjka_ schreef op 12 december 2013 @ 19:07:

Ah dat is ook fijn sandt!Dankje wel, en jij veel succes!
quote:fancypants schreef op 12 december 2013 @ 19:05:

Ik had gisteren een prima echo; kloppend hartje, grootte embryo conform zwangerschapsduur (8,5 week).

En het was nog een lieve echoscopiste ook! (Niet onbelangrijk bij een inwendige en spannende echo)Gefeliciteerd, leuk nieuws zo voor de feestdagen!
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 12 december 2013 @ 19:11:

[...]

Wat leuk sandt ik was vandaag even aangenaam verrast als jij door dezelfde uitnodiging! Leuk toch he.

Kreeg ook een beker met je bent goud waard gevuld met chocolade en een banketstaaf voor de dag van de vrijwilliger vorige week. En omdat er binnen de organisatie waar ik werk nog een andere organisatie is kreeg ik daarvan nog een hele mooie plant in pot.Dag van de vrijwilliger is me dan weer helemaal ontgaan, ik was denk ik te druk met vrijwilligen. Leuk als je 'baas' daar wel aan denkt!
Ik ben gisteren met een groep leerlingen naar voormalig kamp Westerbork geweest. Een groep vmbo leerlingen die nog wel eens moeite hebben met stil zijn en respect tonen voor een ander dus we waren erg benieuwd... Maar wat zijn we trots op ze!

Ze luisterden goed, mond dicht, respectvol... De gids kon ook erg mooi gedragen vertellen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
quote:matroesjka_ schreef op 12 december 2013 @ 18:51:

Grappig is het niet. Maar ik heb vandaag groen licht gekregen om het idee dat ik heb voor mijn masterscriptie verder uit te gaan werken tot een concreet voorstel!

Gefeliciteerd!

Ik heb toevallig juist vandaag mijn scriptie ingeleverd
Met mijn zoon gaat het al een jaar niet lekker gaat bijna niet naar school ziek hoofdpijn misselijk. Eugenwijs als we zijn zelf vit b12 injecties gaan geven ( was te laag naat HA wil niet echt meewerken) Nu na 3 prikken naar psycholoog, waar hij moet leren omgaan met zijn beperking. En die vond hem er zoveel beter uit zien dan de keer ervoor. En mijn kind maakt weer grapjes en kliert met zijn broer! Is nog wel heel moe maar er gebeurd iets voor het eerst in meer dan een jaar!!!!!!
Wat een gezellig topic. Ik word helemaal blij van goedgekeurde / ingeleverde scripties, waardering voor vrijwilligers, respectvolle pubers en kinderen die weer zichzelf worden.

(En van de felicitaties)
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis
quote:AnAppleADay schreef op 12 december 2013 @ 19:45:

[...]

Gefeliciteerd!

Ik heb toevallig juist vandaag mijn scriptie ingeleverd Hey ik ook! wat een feestje..
Ik heb een boek geschreven dat helemaal goedgekeurd en door de uitgeverij is geaccepteerd. Die ligt dus voorjaar 2014 in de winkel het wordt mijn debuut. Ben helemaal in de wolken
quote:Underkoffer schreef op 13 december 2013 @ 00:03:

Ik heb een boek geschreven dat helemaal goedgekeurd en door de uitgeverij is geaccepteerd. Die ligt dus voorjaar 2014 in de winkel het wordt mijn debuut. Ben helemaal in de wolkenWauw wat cool. Dat is nog eens leuk zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven