Leuks vertellen ?
donderdag 12 december 2013 om 18:57
Ik ben vandaag uitgenodigd voor het personeelskerstfeest van de organisatie waar ik als vrijwilliger werk. Vind ik zo leuk, andere jaren, bij andere instelling, moest mijn 'leidinggevende' mij altijd op de hoogte brengen van het feit dat het kerstfeest niet voor stagiaires en vrijwilligers was. Ik voel me ineens nog meer gewaardeerd!
donderdag 12 december 2013 om 19:05
donderdag 12 december 2013 om 19:07
Kijk dit filmpje en je smelt! (mits je een romantische ziel bent!)
http://www.youtube.com/watch?v=Ec4JaVT-AHk
http://www.youtube.com/watch?v=Ec4JaVT-AHk
anoniem_149576 wijzigde dit bericht op 12-12-2013 19:36
Reden: link vergeten
Reden: link vergeten
% gewijzigd
Ik spreek toch geen Chinees?!
donderdag 12 december 2013 om 19:11
quote:sandt schreef op 12 december 2013 @ 18:57:
Ik ben vandaag uitgenodigd voor het personeelskerstfeest van de organisatie waar ik als vrijwilliger werk. Vind ik zo leuk, andere jaren, bij andere instelling, moest mijn 'leidinggevende' mij altijd op de hoogte brengen van het feit dat het kerstfeest niet voor stagiaires en vrijwilligers was. Ik voel me ineens nog meer gewaardeerd!
Wat leuk sandt ik was vandaag even aangenaam verrast als jij door dezelfde uitnodiging! Leuk toch he.
Kreeg ook een beker met je bent goud waard gevuld met chocolade en een banketstaaf voor de dag van de vrijwilliger vorige week. En omdat er binnen de organisatie waar ik werk nog een andere organisatie is kreeg ik daarvan nog een hele mooie plant in pot.
Wat leuk sandt ik was vandaag even aangenaam verrast als jij door dezelfde uitnodiging! Leuk toch he.
Kreeg ook een beker met je bent goud waard gevuld met chocolade en een banketstaaf voor de dag van de vrijwilliger vorige week. En omdat er binnen de organisatie waar ik werk nog een andere organisatie is kreeg ik daarvan nog een hele mooie plant in pot.
donderdag 12 december 2013 om 19:22
quote:fancypants schreef op 12 december 2013 @ 19:05:
Ik had gisteren een prima echo; kloppend hartje, grootte embryo conform zwangerschapsduur (8,5 week).
En het was nog een lieve echoscopiste ook! (Niet onbelangrijk bij een inwendige en spannende echo)Gefeliciteerd, leuk nieuws zo voor de feestdagen!
Ik had gisteren een prima echo; kloppend hartje, grootte embryo conform zwangerschapsduur (8,5 week).
En het was nog een lieve echoscopiste ook! (Niet onbelangrijk bij een inwendige en spannende echo)Gefeliciteerd, leuk nieuws zo voor de feestdagen!
donderdag 12 december 2013 om 19:25
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 12 december 2013 @ 19:11:
[...]
Kreeg ook een beker met je bent goud waard gevuld met chocolade en een banketstaaf voor de dag van de vrijwilliger vorige week. En omdat er binnen de organisatie waar ik werk nog een andere organisatie is kreeg ik daarvan nog een hele mooie plant in pot.Dag van de vrijwilliger is me dan weer helemaal ontgaan, ik was denk ik te druk met vrijwilligen. Leuk als je 'baas' daar wel aan denkt!
[...]
Kreeg ook een beker met je bent goud waard gevuld met chocolade en een banketstaaf voor de dag van de vrijwilliger vorige week. En omdat er binnen de organisatie waar ik werk nog een andere organisatie is kreeg ik daarvan nog een hele mooie plant in pot.Dag van de vrijwilliger is me dan weer helemaal ontgaan, ik was denk ik te druk met vrijwilligen. Leuk als je 'baas' daar wel aan denkt!
donderdag 12 december 2013 om 19:44
Ik ben gisteren met een groep leerlingen naar voormalig kamp Westerbork geweest. Een groep vmbo leerlingen die nog wel eens moeite hebben met stil zijn en respect tonen voor een ander dus we waren erg benieuwd... Maar wat zijn we trots op ze!
Ze luisterden goed, mond dicht, respectvol... De gids kon ook erg mooi gedragen vertellen.
Ze luisterden goed, mond dicht, respectvol... De gids kon ook erg mooi gedragen vertellen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
donderdag 12 december 2013 om 19:45
donderdag 12 december 2013 om 20:25
Met mijn zoon gaat het al een jaar niet lekker gaat bijna niet naar school ziek hoofdpijn misselijk. Eugenwijs als we zijn zelf vit b12 injecties gaan geven ( was te laag naat HA wil niet echt meewerken) Nu na 3 prikken naar psycholoog, waar hij moet leren omgaan met zijn beperking. En die vond hem er zoveel beter uit zien dan de keer ervoor. En mijn kind maakt weer grapjes en kliert met zijn broer! Is nog wel heel moe maar er gebeurd iets voor het eerst in meer dan een jaar!!!!!!
donderdag 12 december 2013 om 22:13
vrijdag 13 december 2013 om 00:04