Zo iets moois ontdekt!!
donderdag 12 december 2013 om 18:28
Per toeval kwam ik vanmorgen op dit filmpje op YouTube:
http://youtu.be/1p_ebSseEq8
Het is echt prachtig, vind ik. Yiruma is een Zuid-Koreaanse pianist die heel bekend schijnt te zijn in Azië, Europa en de VS.
http://youtu.be/1p_ebSseEq8
Het is echt prachtig, vind ik. Yiruma is een Zuid-Koreaanse pianist die heel bekend schijnt te zijn in Azië, Europa en de VS.
donderdag 12 december 2013 om 20:44
quote:ninika schreef op donderdag 12 december 2013 19:58 Hij is vooral bekend omdat zijn nummer gebruikt werd in de eerste Twilight film. Maar erg mooi inderdaad!Van Twilight had ik inderdaad gelezen. Ik ken Twilight verder niet Ik zag op iTunes dat hij ook een soundtrack van Pride & Prejudice heeft gedaan.
donderdag 12 december 2013 om 22:51
quote:mriek83 schreef op donderdag 12 december 2013 19:50 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="juna25 in "Zo iets moois ontdekt!!"" class="messagelink">juna25 schreef op 12 december 2013 @ 19:30</a>:</b>
Haha das grappig! Deze speel ik nu zelf mooi nummer he!</div></blockquote>Wat gaaf zeg als je dit kan spelen! Ik vroeg me al af of het op de dwarsfluit te doen zou zijn. Op piano is t best te doen! Misschien op dwarsfluit ook wel? Treden we samen op!
Haha das grappig! Deze speel ik nu zelf mooi nummer he!</div></blockquote>Wat gaaf zeg als je dit kan spelen! Ik vroeg me al af of het op de dwarsfluit te doen zou zijn. Op piano is t best te doen! Misschien op dwarsfluit ook wel? Treden we samen op!
donderdag 12 december 2013 om 23:16
quote:juna25 schreef op donderdag 12 december 2013 22:51 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="mriek83 in "Zo iets moois ontdekt!!"" class="messagelink">mriek83 schreef op donderdag 12 december 2013 19:50</a></b> <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="<a href="juna25 in "Zo iets moois ontdekt!!"" class="link">juna25 in "Zo iets moois ontdekt!!"</a>" class="messagelink">juna25 schreef op 12 december 2013 @ 19:30</a>:</b>
Haha das grappig! Deze speel ik nu zelf mooi nummer he!</div></blockquote>Wat gaaf zeg als je dit kan spelen! Ik vroeg me al af of het op de dwarsfluit te doen zou zijn. </div></blockquote>Op piano is t best te doen! Misschien op dwarsfluit ook wel? Treden we samen op!
Jaa! Gaan we met de pet rond
Haha das grappig! Deze speel ik nu zelf mooi nummer he!</div></blockquote>Wat gaaf zeg als je dit kan spelen! Ik vroeg me al af of het op de dwarsfluit te doen zou zijn. </div></blockquote>Op piano is t best te doen! Misschien op dwarsfluit ook wel? Treden we samen op!