Zo iets moois ontdekt!!

12-12-2013 18:28 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Per toeval kwam ik vanmorgen op dit filmpje op YouTube:

http://youtu.be/1p_ebSseEq8

Het is echt prachtig, vind ik. Yiruma is een Zuid-Koreaanse pianist die heel bekend schijnt te zijn in Azië, Europa en de VS.
Oh ja, deze ken ik. Heel erg mooi, inderdaad! En leuk is dat hè, om zo toevallig een mooi nummer te vinden!
Ja heel leuk! Echt een prachtige melodie!!
Wauw.... Bedankt voor het delen, prachtig.....
Haha das grappig! Deze speel ik nu zelf mooi nummer he!
quote:petram schreef op 12 december 2013 @ 19:30:

Wauw.... Bedankt voor het delen, prachtig.....Graag gedaan! :D
Bedankt voor het delen, ik vind het echt heel erg mooi!!
quote:spoekeltje schreef op 12 december 2013 @ 19:45:

Bedankt voor het delen, ik vind het echt heel erg mooi!!Leuk die reacties, daar deel ik het voor! Als ik enthousiast over iets ben wil ik het graag aan iedereen laten horen/zien.
quote:juna25 schreef op 12 december 2013 @ 19:30:

Haha das grappig! Deze speel ik nu zelf mooi nummer he!Wat gaaf zeg als je dit kan spelen! Ik vroeg me al af of het op de dwarsfluit te doen zou zijn.
Wauw!! Wat mooi!
Hij is vooral bekend omdat zijn nummer gebruikt werd in de eerste Twilight film. Maar erg mooi inderdaad!
Wow, mooi!!!!
quote:ninika schreef op donderdag 12 december 2013 19:58 Hij is vooral bekend omdat zijn nummer gebruikt werd in de eerste Twilight film. Maar erg mooi inderdaad!Van Twilight had ik inderdaad gelezen. Ik ken Twilight verder niet Ik zag op iTunes dat hij ook een soundtrack van Pride & Prejudice heeft gedaan.
Mooi. Dank!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:mriek83 schreef op donderdag 12 december 2013 19:50 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="juna25 in "Zo iets moois ontdekt!!"" class="messagelink">juna25 schreef op 12 december 2013 @ 19:30</a>:</b>

Haha das grappig! Deze speel ik nu zelf mooi nummer he!</div></blockquote>Wat gaaf zeg als je dit kan spelen! Ik vroeg me al af of het op de dwarsfluit te doen zou zijn. Op piano is t best te doen! Misschien op dwarsfluit ook wel? Treden we samen op! ;)
quote:juna25 schreef op donderdag 12 december 2013 22:51 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="mriek83 in "Zo iets moois ontdekt!!"" class="messagelink">mriek83 schreef op donderdag 12 december 2013 19:50</a></b> <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="<a href="juna25 in "Zo iets moois ontdekt!!"" class="link">juna25 in "Zo iets moois ontdekt!!"</a>" class="messagelink">juna25 schreef op 12 december 2013 @ 19:30</a>:</b>

Haha das grappig! Deze speel ik nu zelf mooi nummer he!</div></blockquote>Wat gaaf zeg als je dit kan spelen! Ik vroeg me al af of het op de dwarsfluit te doen zou zijn. </div></blockquote>Op piano is t best te doen! Misschien op dwarsfluit ook wel? Treden we samen op! ;) Jaa! Gaan we met de pet rond
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven