Babies juni 2013

13-08-2013 19:23 939 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Dit is ons nieuwe topic, met een algemeen account zodat meerdere mensen het tabelletje kunnen aanpassen.

Ik heb een aantal gegevens kunnen 'achterhalen' uit het topic maar vul het gerust aan. In een PB-tje ontvangen jullie de inlog gegevens!

Hopelijk staan hier bijzonder snel allemaal poppetjes

NaamNODRondeBijzonderhedenHartje0414/029e ronde1 ste kindje

Zwangeren

NaamZwangerEchoUitgerekendBijzonderhedenMissjs 08-11-'1327-03-'141 ste kindjeFramboos 03-09-'1309-04-'141ste kindjeSam 02-10-'1325-04-'142de kindjePippeleurtje 29/1117-06-'141 ste kindjeBentbootje??1 ste kindjeBiessie4 dec23-07-'142e kindjeSkylar15-01-1404-09-142e kindjeTinus3 febr20-09-'144e kindjeElsy08-03-201412-10-20141ste kindjeCinnamon08-04-1418-11-141ste kindje
Pippeleurtje, wat ontzettend lief van dat kaarsje voor Cinnamon. En spannend dat je al zo snel kunt weten wat het geslacht van je kindje is! Nee ik wist ook niet dat dat al zo snel kon
@ sky ik heb niet zo'n duidelijk idee wanneer m'n eisprong is, mijn NOD staat op 3 januari. In het kader van goed het nieuwe jaar in. En op basis van m'n FF verwacht ik rond de kerstdagen m'n ei

Sorry ben wat druk met m'n werk dus even geen puf om te reageren
@ cinnamon hoe is het daar? Ben benieuwd hoe je je nu voelt en wat je plan is voor de komende dagen. Ga je volgende wk weer werken?

@ pippeleurtje wat lief van het kaarsje! Hoe voel je je en wat denk en hoop je dat het wordt?

@ elsy dus nog even druk zo aan t eind van t jaar. Hopelijk kun je je eisprong wel benutten...

@ dubbeltje je weet maar nooit. Kan zijn dat je juist zwanger wordt als je er minder mee bezig bent. Op naar 2014. Staat de kerstboom al?

@ hier. Sinds gisteren weer erger ongesteld, terwijl ik dacht dat ik 4 dec opnieuw ongesteld was geworden. Ik was altijd zo regelmatig! Precies 31 dgn. Hoop niet dat het door dit helemaal van slag is.

Nu ook erge buikpijn en met kleedje op de bank.

Maandag toch maar ff naar de huisarts. Blijft toch gek dat ik eigenlijk vanaf 17 okt vloei.
Zo gek word vanmorgen wakker met buikpijn een beetj menstruatieachtige krampen. En op het toilet kom ik er achter dat ik wat bloed verlies met dradentrekkend slijm, ik zit nu op CD11 en heb eigenlijk nog nooit eerder bloed verloren zo in het begin. Iemand hier bekend mee? Maakte me eigenlijk een beetje zorgen. Want snap niet zo goed waar het vandaan komt. Eerdere cyclussen dacht ik m'n eisprong pas rond dag 20 te hebben?!

@ Enya ik zou ook zeker even langs je huisarts gaan, je vloeit zo wel erg lang. Misschien dat je baarmoeder net niet helemaal schoon wil raken na je miskraam? Hopelijk houd het snel op en weetje waar je aan toe bent !
Goedemorgen

@ Enya, ik zal idd ook even langs de HA gaan.

Misschien is er nog wat achter gebleven en moet dat nog weggehaald worden? Want het lijkt mij ook niet normaal dat je al 2 mnd aan het rommelen bent. Tuurlijk is je hormoonhuishouding even van het padje af, maar toch.... het kan geen kwaad om even langs te gaan.

@elsy, misschien een heftige eisprong?

http://www.zwangerschapsp ... erlies-voor-eisprong.html

hier hebben meiden het ook. Misschien heb je er wat aan.

@ Cin, hoe is het daar meid?

Gister was ik jarig. 33.

ik heb het niet zo op ouder worden. hahaha.... dus toen mijn moeder belde was het ook even janken. BAH!

Erg he. maar schijnt ook een beetje bij een ES te horen.

Daar heb ik erge moeite mee, ook met het feit dat mijn lijf natuurlijk veranderd (wordt weer voller) . Spijkerbroek zit wat strakker. heel vervelend.

Met mijn ei hou ik altijd ook veel vocht vast. dus het werkt lekker mee.

Dinsdag en woensdagochtend en avond had ik nog 2 dikke positieve Ovu testen. Gister avond was het streepje een stuk lichter. Voor de zekerheid toch nog maar even aan de bak gegaan! las ergens dat wanneer je een positieve ovu test hebt, je ei binnen 48 komt. dus ja. Better be save then Sorry

Vanavond komen een paar vrienden. Wel even gezellig.

@ Hartje, hoe is het daar?

@pip en met jou?!?!?!?!?!

ik ga weer wat doen heir.

this niet druk. dus ja............lekker saai dus.

xx
@ sky ik kan me voorstellen dat het niet erg mee werkt allemaal! Lekker je gedachten verzetten en hopelijk kun je het op die manier allemaal wat los laten.

@ aan het topic te zien wat je gepost hebt ga ik vanavond maar eens aan de slag sexy time dus haha.

Hier lekker een dagje vrij!
Lekker aan de bak!

Nou wij hebben eht verplichte wel gehad deze week. pfffffffffffffff

alle 2 geen puf. Erg he.

Heb wel weer zin in gewoon omdat het leuk en lekker is.

ipv omdat het moet!

Enjoy vanaaf Elsy!
Goedemorgen ladies,

Sky als eerste natuurlijk van harte met je verjaardag! 33 is toch 'n mooie leeftijd, niets om verdrietig over te zijn toch? Ik hoop dat het etentje leuk was gisteren met de familie, en vandaag lekker vrienden op bezoek, gezellig! Ik snap wat je bedoelt met gewoon seksen zonder 'moeten', dat is 'n hele andere beleving dan wanneer 't echt NU MOET... maar goed, je bent ermee bezig, je houdt de timing goed bij met die testen, dus het moet nu toch gewoon lukken? Ik hoop 't zo voor je!

Pippeleurtje, wat onwijs lief van je! het kaarsje heeft zeker geholpen hoor, onwijs bedankt!!!! Ik hoop dat je volgende week al kunt zien of het een jongetje of een meisje is, heb je een voorkeur? Ik weet wel van 'n bekende van mij dat 't kindje wel echt goed moet liggen, om het te zien...zij wilde 't ook graag weten maar moest echt wachten tot week 20 omdat 't kindje elke keer 'verkeerd' lag...

wil je 't ook met ons delen als je 't weet? zou wel leuk zijn hoor! Maar misschien houd je 't liever voor jezelf...

Elsy, wat raar ineens dat bloedverlies, en dan ook zo snel na je ongesteldheid? Ik hoop dat 't is wat Skylar bedoelde, dat 't gewoon niets is en dat je gewoon 'n goede cyclus hebt. Maar als dit net voor je eisprong is, is je NOD van 3 januari dan niet een beetje laat? Nouja, een kerstkindje is inderdaad wel heel gaaf hoor!

Dubbeltje, goed om te horen dat 't goed met je gaat. Het 'niet moeten' waar ik 't net over had geeft dus wel rust, dat is wel fijn toch? geniet maar lekker van elkaar, 'n wijntje op z'n tijd en de rust, dan komt 't vanzelf wel weer goed! En zou super zijn als je in januari weer actiever aan de slag zou gaan, maar ik snap dat 't vooral niet geforceerd moet zijn, dus neem de tijd!

Enya, wat rot dat je nog steeds zo'n bloedverlies hebt, kun je niet echt iets mee... Wat de gyn en de verloskundige mij vertelden, is dat 't nog wel 'n half jaar kan duren na de miskraam, eer je weer een regelmatige cyclus hebt. Maarrr... je hebt ook in dit eerste onregelmatige half jaar wel gewoon elke keer 'n eisprong. Dus ja, je kunt wel gewoon zwanger raken, maar timing is wel lastiger te bepalen. Ik hoop dat je gauw weer geluk hebt!

Biessie, jij ook thnx voor je lieve berichtje, erg fijn om te weten dat ik hier terecht kan. Maar als ik teveel aan 't zeuren ben ofzo, dan moet je me ook maar 'n schop onder m'n hol geven hoor, want wil niet heel de stemming continue naar beneden trekken. Ik wil graag weer meegaan in de volgende ronde, en vooral ook meeleven met jullie allemaal.

Tinus, jij nog nieuws??? Zou zomaar raak kunnen zijn toch? Ik ben erg benieuwd en heb hoop voor je!

Hier gaat 't redelijk. Ik merk dat ik nog erg snel moe ben na de narcose, ben gisteren veel bezig geweest in huis, wassen, opruimen etc, en was echt kapot. Vandaag zou ik even boodcshappen gaan doen, en blijkt 't ruitje van m'n auto te zijn ingetikt, grrr!!! gewoon op ons eigen terrein, auto stond binnen de poort, met 't hek dicht, maar nee, iemand vond 't nodig om even te kijken wat we binnen hadden. Er is verder niets uit, autopapieren etc zijn er nog, maar toch, raar is 't wel. Dus moet straks naar 'n autogarage en dan wachten op de reparatie, blegh, nu even geen zin in.

Vanavond vieren we sinterklaas met vriendinnen, doen we via skype, en ik moet nog 'n gedicht schrijven, maar dat doe ik straks wel. Ik hoop alleen dat er niet teveel zwanger-opmerkingen door de lucht vliegen (er zijn er 3 zwanger, waarvan 2 meiden 1,5 week langer dan ik was) want ik weet niet of ik dat trek. Gister belde m'n man tijdens z'n werk op, wilde even z'n verhaal kwijt want 'n collega kwam hem even vertellen dat ze 14 weken zwanger was. En wat doe ik? Ik begin keihard te huilen aan de telefoon. So much for emotionele controle. Ook niet echt relaxed want man wilde z'n ei er even over kwijt, en dan krijgt ie zo'n huilende emobom aan de telefoon, wel sneu voor 'm want hij zat er echt mee... maargoed, t was gewoon de schrik, later nog wel goed over kunnen hebben.

Volgende week ga ik wel weer werken, ik vertelde volgens mij al over 't event waar ik ma-woe naartoe ga, dat moet denk ik wel lukken, al is de eerste 1,5 dag een workshop over feedback, zal vrij emotioneel worden dus weet niet of ik dat wel trek. We zien 't allemaal wel.

Verder zit ik nog met 'n paar zwangerschaps-mailings die ik niet uitgezet krijg, is hopelijk vandaag toch gelukt, want dat is niet echt fijn om onverwacht onder je neus te krijgen. Alle baby/zwangerschapsspullen die we al hadden staan inmiddels op zolder, hopelijk voor over een paar maanden.

Nou, ga ff wat eten, tot gauw allemaal weer!
@ cinnamon mijn NOD is berekend op 31 dagen (gemiddelde van al m'n cyclussen. Maar de laatste keer was m'n cyclus 29 dagen. Als ik een van deze dagen indd m'n eisprong heb zou het weer een cyclus van 29 dagen worden. En m'n NOD eerder zijn. Snap je het nog?

Pas goed op jezelf een narcose is een aanslag op je lijf, daar kun je lang last van hebben. En heel logisch dat je zo emotioneel reageerde! Kan me dat heel goed voorstellen. Het hoort wel bij het verwerken! Een hele dikke knuffel hopelijk voel je je zelf snel weer helemaal de oude!
Ach Cinnamon, geef jezelf de tijd lieverd

Het is nog zo vers allemaal en het is echt niet niks zo'n miskraam, en dat is nog een understatement... Het lijkt me vreselijk!

En dan Sinterklaas vieren met drie zwangere vriendinnen die net 1,5 week verder zijn dan jij zou zijn -> ik vind het knap van je dat je dat doet! Ik weet niet of ik dat in jouw plaats gedaan zou hebben; en denk ook dat je vriendinnen er echt begrip voor tonen als je aangeeft dat je het moeilijk vindt.

En neem aan dat je man begrijpt dat bij jou de emoties nog hoog zitten. Misschien heb je ook nog wel veranderende hormoonspiegel waar je mee te maken hebt. Het draait erom dat jullie uiteindelijk allebei steun aan elkaar hebben.

Sterkte en wees zacht voor jezelf!

Skylar; toch van harte gefeliciteerd ook al viel het je zwaar weer een jaartje erbij te krijgen. Hopelijk heb je nog een gezellige avond gehad met je vrienden. En nu maar hopen dat al het 'verplichte' geseks niet voor niks is geweest!

Elsy, vreemd zeg dat bloed op dag 11. Misschien inderdaad bloed bij de eisprong, zou ook niet weten wat het anders kan zijn. Wel apart als je dat normaal nooit hebt! Maar kan dus voorkomen blijkbaar.

En Enya indd vreemd dat je al bijna 2 maanden vloeit. Je zou denken dat het op een gegeven moment toch echt op moet houden. Vervelend want zo wordt het natuurlijk moeilijk om het goed af te kunnen sluiten en de draad weer op te pakken. Verstandig om maandag even naar de huisarts te gaan.

De kerstboom staat nog niet; gaat dit weekend gebeuren . Ben lekker aan het bijtanken, vandaag ook weer vrij. Heerlijk. Ga zo uitgebreid boodschappen doen en koken, met fijne muziek aan, dat vind ik een van de leukste dingen om te doen op een vrije dag
Even kort, reageer later op iedereen!

Nog niet ongesteld! En test zegt negatief.

Alleen vanaf maandag licht bruinverlies.. Maar ook echt licht..

We wachten af!
Ongesteld! :( volgende nod is 12 januari
He hartje, balen zeg! Op naar de volgende ronde.

Elsy, wat gek, dat bloedverlies... Hopelijk een gouden eitje!

Enya, ik hoop dat je cyclus gauw weer zichzelf is!

Hoe gaat het cinnamon?

Haai andere meiden! Alles wel?

Hier gaat alles zijn gangetje. Ben nog erg misselijk en geef bijna iedere dag over. Heb wel medicatie, maar dat helpt niet echt.

Voor de rest vooral erg moe. Groot voordeel hierbij is dat ik dus heerlijk slaap iedere nacht

Ik hoop mijn misselijkheid voor de kerstdagen een beetje kwijt te zijn. Zou wel graag van al het lekkers willen genieten.

Ben inmiddels al bijna 9 weken zwanger, het gaat zo snel! Het zou mooi zijn als de misselijkheid deze keer wel met 12-14 weken verdwijnt.
@ hartje balen meid! Niet leuk! Hopelijk is de volgende ronde jullie ronde!

@ biessie haha lol om de gouden eitjes! In dit geval dan bijna gouden kersteitjes ben benieuwd wanneer m'n eisprong zich aandient! En in de tussentijd doen we ons best.

Voor jou hoop ik zeker dat je misselijkheid verdwijnt en je een beetje van de kerstdagen en het eten kunt genieten.
Even snelle ego post

Weekendje weg geweest. Heerlijk. Lekker gewandeld, vandaag 18 km. Nu bedje in.

Afspraak huisarts staat as dinsdag.

Drukke week hier voor de boeg.
Cinnamon hoe is het met je? Gelukkig heb je niet veel pijn en bloedverlies gehad. Hebben je man en jij veel steun aan elkaar? Enne lekker blijven schrijven hier als het je helpt daar zijn we toch voor!

Veel plezier tijdens het event. Maar als het niet gaat denk dan aan jezelf hè.

Enya welkom terug! En idd wat je zegt door het te delen met anderen kunnen ze ook rekening houden met je gevoelens. Wel mooi om te lezen dat iedereen op je werk zo begaan is met je!

Zegt ook iets over jou als persoon!

Goed dat je een afspraak gemaakt hebt bij de huisarts! Laat je weten hoe het was?

Skylar nog gefeliciteerd met je verjaardag! Gaaf cadeau heb je gehad.

Balen zeg dat je zoveel last hebt van je buik, hopelijk hebben jullie toch nog wel gebruik kunnen maken van de vruchtbare dagen.

Weer lekker op het vervelende wachtbankje. Pfff dat duurt altijd zo lang.

Laat je ES niet de overhand nemen hè. Dan kom hier maar lekker even mopperen maar jij bent sterker!

Elsy hoe gaat het met het temperaturen? Ik heb dat bij de eerste ook een tijdje gedaan en ik vergat het ook de helft van de tijd haha.

Zou het je eisprong geweest kunnen zijn? Dat zou dan betekenen dat je een korte cyclus hebt van 25 dagen. Even in de gaten houden dus. Je zou dan je nod op de 27e hebben.

Pippeleurtje als je kleine besluit om tijdens het voetballen geboren te worden kan je man mooi een tv naast je neer zetten, kan hij het beide zien hahaha. Grapje.

Ik wist idd dat er sommige bureaus zijn die al vanaf 13 weken het geslacht kunnen bepalen. Ik België zijn dat er een stuk meer.

Wanneer heb je de echo? En mogen wij het dan ook weten?

Dubbeltje niet te steng zijn voor jezelf hoor! Soms is het idd even goed om het wat los te laten kun je er dadelijk vol goede moed weer tegen aan. Nieuw jaar nieuwe kansen!

Hartje shit zeg dat je ongesteld bent geworden. 2014 wordt jou jaar!

Biessie wat balen zeg dat je zo ziek bent. Wat voor medicijnen gebruik je? Ik kreeg toen zetpillen emesafene heette ze geloof ik. Hielpen wel een beetje. Hoop voor je dat je de misselijkheid zo kwijt bent. Heb je binnenkort nog een echo?

Ikzelf ben helaas zaterdag weer ongesteld geworden en ik moet zeggen had er even het balen van. Had zo gehoopt in 2013 zwanger te zijn en dat is dus niet gelukt. Nu gaat het wel weer en gaan we vol goede moed voor 2014. Mijn cyclus was deze maand dus 34 dagen. Nieuwe NOD zal dus ergens rond 12 januari liggen (heb ik 30 dagen aangehouden)

Afgelopen donderdag had de gyn mij gebeld om de uitslag van het bloed door te geven en ze vertelde me dus dat die goed was en dat ze duidelijk kon zien dat er een eisprong geweest was en aan de waardes te zien ongeveer 48 uur voor het bloed onderzoek. Nou dat klopt dan precies.

Ze zei ook dat ze nu dus niet zoveel voor ons kan doen gezien alle uitslagen goed waren. Ze heeft me wel de keus gegeven om een baarmoederfoto te laten maken maar daar heb ik voor bedankt. Kan altijd nog. Heb nu de rust alweer dat ik weet dat de uitslagen van alle onderzoeken goed zijn. Nu maar hopen dat het dan ook vlug raak is. Ik mag wel als ik dat wil nog een keer langs komen om de cyclus in de gaten te houden maar dat ga ik nu ook nog niet laten doen. Mocht ik in juni nog niet zwanger zijn dat mag ik sowieso terug komen. En gaan ze verder kijken.

Verder gaat het lichamelijk hier even niet zo lekker. Heb ik het voorjaar een parasiet in mijn darmen gehad en merk dat ik weer klachten heb. Vanmorgen naar de huisarts geweest en moet ontlasting op kweek laten zetten. Als er weer een parasiet inzit dan zal ik een hele zware ab kuur krijgen waarmee je niet zwanger mag worden. Dus als dat zo is dan wordt het niks deze maand maar mijn eigen gezondheid is belangrijker.
Heb hartje d'r NOD en die van mij aangepast in de tabel.

Groetjes Tinus
Hoi Tinus,

Wat leuk om altijd jou uitgebreide posts te lezen. Je reageert ook altijd op iedereen. Dat zegt ook weer iets over jou als persoon!

Bij mij zei het ook wat over mijn collega's. Vandaag waren er twee ook weer extra lief.

In ieder geval wordt het ons jaar, 2014!

Klinkt ook beter dan 2013, mocht t wat uitmaken...;-)
Hoi dames!

Tinus, fijn dat alles goed is! En wat een naar verhaal van die parasiet, hopelijk is dat niet het geval! Ik duim voor je!

Enya, fijn dat je weer meeschrijft! En indd, wat een fijne collega's heb je! Je weekendje weg klinkt ook goed, behalve dan die 18 km wandelen Maar dat komt omdat ik zelf nu geen puf heb voor iets!

Biessie, jij dus ook al zo misselijk! Maar je hebt er dus wel medicijnen voor. Kun je wel gewoon werken?

Hartje, balen van je ongesteldheid! Ik blijf doorduimen hoor!

Dubbeltje, het boodschappen doen en lekker uitgebreid koken klinkt heerlijk! Wat had je gemaakt? Lekker genieten van je leven zoals die is, die kers op de taart komt er echt wel!

Cinnamon, sterke vrouw! En dan ook nog eens skypen met zwangere vriendinnen. Pff! Petje af voor jou! Ik hoop dat alles goed met je gaat!!

Skylar en Elsy, hoe gaat het met jullie?

Hier dus vanavond een echo, ik ben super benieuwd! En morgen op controle bij de verloskundige. Hopelijk gaat ze eindelijk eens met mij meedenken of iets op papier zetten of wat dan ook. Anders dan trek ik aan de bel bij t UWV voor een afspraak met een arbo-arts.

Mijn baas vind het namelijk niet kunnen dat ik zoveel afwezig ben, en wil op papier zien dat het niet gaat. Wat ik uiteraard begrijp. Ik word er alleen niet echt rustiger van. Maar ja, heel de dag door kokhalzen, regelmatig overgeven en zo duf en suf zijn als het maar kan.. Daar zit de baas dan ook weer niet op te wachten. En vervangend werk bestaat niet (heb een actieve baan, en ben een visitekaartje van t bedrijf). Pffffff!!

En dat terwijl ik gisteravond nog dacht dat het beter ging, ik zei zelfs tegen manlief 'als het zo doorgaat, ga ik einde van de week weer werken hoor!!' Nou, daar denk ik nu weer anders over Sorry voor mijn geklaag! Even van me afschrijven hoor!
Woeehoeee!! Het geslacht is bekend! Ze vertelde dat het heel bijzonder was om met 14 weken al zo duidelijk te zien wat het word. Kindje poseerde dus érg goed!! Verder nog naar het hartje geluisterd en een hele 'rondleiding' door de baarmoeder gekregen haha! En ook de baby overal goed bekeken. Alles zag er super uit!! Mijn placenta ligt trouwens aan de achterkant, dat wist ik niet. Ook handig om te weten natuurlijk! Ze heeft zoveel verteld, echt veel meer dan de verloskundige ooit bij elkaar heeft gedaan. Dus ben van plan om nog 1 of 2 keer in de zwangerschap naar haar te gaan voor een echo.

Sorry voor mijn ego post Na de kerst trakteer ik op roze of blauw nieuws Voordat een bekende weet dat ik hier mee schrijf en mij dus volgt! *iek*
Je enthousiasme spat van het scherm. Super om te lezen!

En natuurlijk helemaal geweldig dat alles er goed uitziet!

Ben wel heel benieuwd of jullie een zoontje of een dochtertje gaan krijgen maar ik snap heel goed dat je het eerst aan je naaste wil vertellen.

Blijf lekker op je wolkje zitten.

Wat zul jij lekker slapen vannacht.

Geniet ervan!
hi hi

JEEEEEEEEEEJ ROZE OF BLAUW NIEUWS!

we like!

Pip wat een vage baas weer. Nou lekker naar de arbo arts. DOEI. eigenlijk zou je gewoon over zijn buro moeten gaan hehehehee

hier alles ok

maandag met koppijn en darm issues naar huis gegaan

gister nog maar een extra dag gespijbeld.

mijn motivatie is tegenwoordig nit dusdanig dat ik met mega koppijn nd zaak ga.

Niw

vraagje.

sinds gister (dag 6 na EI) heb ik beetje bruine afscheiding.

als ik dat google lees ik over innestelingsbloeding, af en toe een licht krampje. iemand ervaring mee?

Vindt die verhalen van Tinus ook altijd zo leuk.

Ik zit op de zaak meestal te reageren en dan heb ik geen tijd daarvoor. En thuis kom ik daar nooit aan toe! Erg he.

Niw, mijn nod is met kerst. Of iets er na.

Spannend.

Van mijn zoon had ik eind januari een positieve test. Geboren op 21-9 (iets te vroeg).

wordt dan weer een Maagd (zoon en man ook al)

Fijn

niw

ik ga even verder!

BYE
elsy hoest nu daar?
@ Sky hier alles ok! Klussen als een malle

@ Pip spannend ben benieuwd naar of het roze of blauw nieuws word

Hier is het knetterend druk, laatste werk week van jaar is echt belachelijk druk 5 dagen werken dik 40 uur. Terwijl ik er 32 hoor te werken pfff. Ik trek het echt maar net moet ik zeggen. Maar nog 1 dag en dan heb ik 2 weken vakantie!! Ben daar heel heel heel erg aan toe. Maarja als ik dan vakantie heb dan moet ik letterlijk klussen schilderen vloer leggen etc.
Vooralsnog zegt FF dat m'n ei op vrijdag de 13de geweest is dat kan alleen maar voor mooie kinders zorgen hihi. Denk niet dat het klopt want die zaterdag heb ik pas om 11:15 getemperatuurd wel direct na ontwaken terwijl ik normaal rond 7:30 meet. Lol

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven