Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Wauw bam, wat klink je geweldig sterk! Kan me voorstellen dat je de speelgoedwinkel even hebt leegekocht, heb je de blije koppies al gezien? Weten de kinderen al wat er speelt? Hoe reageerden ze? Wat ellendig, maar begrijpelijk dat bambiman zo inklapt, koester dat weekend samen, heerlijk! Een geweldig filmpje! Even met een collega gekeken en we lagen werkelijk onder de balie van het lachen, GEWELDIG!

Ik wil even zeggen hoe dol ik op jullie ben......kus!
Kindjes weten wat er speelt (de oudsten) en soms komt er een direkte vraag en vooral Yentl heeft er echt zichtbaar moeite mee, merk je doordat ze nog vaker dwars is, wisselende stemmingen enzo. En gisteren aan vriendin van mij vroeg of zij haar 'mamma' mocht noemen. Compliment voor vriendin want die is dol met mijn hertjes maar Yentl vroeg het omdat ze bang is dat er straks niet meer ben. Heftige shit, is dat. Maar zoals dat bij kinderen gaat; even later gaan ze weer normaal verder met eigen bezigheden. Noah zegt me nu ineens paar keer per dag dat-ie me lief vindt, normaal issie niet zo van de complimenten.

Ik ook dol op iedereen hier. Tongen?

Nu hertjes naar bed mikken.
Een stille meelezer breekt even in om Bambi een hart onder riem te steken. Ik vind het verschrikkelijk nieuws voor je. Ik heb destijds een topic geopend hoe vertel je je kind dat je kanker hebt, bij mij is 2 maand geleden Lymfeklierkanker (Hodgkin)geconstateerd en ik ben ook een jonge moeder van 27 met 2 kids (3,5 jaar en 9 maand). Op dit moment ben ik ook bezig met chemokuren, ik heb er nu 5 gehad en moet er nog 7. Het is waar wat je zegt dat als je er middenin zit, je er gewoon voor gaat en er mee om leert gaan. Je laat alles over je heen komen omdat je moet en wil, je wilt weer beter worden.

Misschien een lichtpuntje, ik ben eigenlijk nog geen 1 keer ziek geweest van chemo, ik heb als enige bijwerking, dat ik de eerste 2 dagen vermoeid ben. Ik hoop voor jou dat dat bij jou ook zo zijn.

Je klinkt heel positief en rustig, ik denk dat dat ook de beste manier is om er mee om te gaan en net wat je zegt niet te ver vooruit kijken maar alles per dag.

Ik wens je heel veel sterkte met alles voor je hele familie, en wil je een keer wat vragen of weten vraag het gerust geen enkel probleem!

Nikki
Nikki, wat lief dat je hier even komt reageren.

Jij ook heel veel sterkte gewenst!

Bambi, als ik lees hoe je er mee om gaat, vind ik je gewoon een enorme kanjer. Wauw... Anderzijds denk ik ook dat dit de enige manier is. Go with the (fucking) flow.

Hier lekker dagje gehad wel, beetje met kinderen gespeeld en verder weinig.

Morgen weer fijn voetbal en zondag trouwjurk kopen, ook leuk.

Ik heb trouwens kaarten voor Theo Maassen, echt gaaf!!!
Bam

Je klinkt rustig en sterk, dat is goed. Maar je mag ook best heel onrustig en zwak zijn hoor, vergeet je dat niet? Dat kan een mens soms gewoon ff nodig hebben.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
ach jeem die arme yentl, en wat moet dat kut voor je zijn zeg! Zwaar hoor, ook voor bambiman!

Lieverd, ik wil best even met je tongen, alleen ben ik wel in het wit vanavond, stoort je dat??
hmmm, Bentetje, dat is toch juist heel geil, een verpleegsterpakje
Zei iemand tongen? Hierrrr ben ik....
hahahaha. Lekkere wijven zijn jullie toch!
Jij ook tongen?
Bammerdebam voor Yentle en het Grote Hert. En vooruit, voor jou ook eentje (Als je ze zat bent moet je het zeggen). Verder ben ik het geheel ende helemael eens met Zuss. Dus. Ik vind je optimische helemaal Bambi en helemaal terecht. Maar je mag ook best een keer bang zijn. Of boos. Ofzo.
Zeg, sta ik hier voor jan joker met mijn tong naar buiten ofzo?

Bam, je bent een kei, wauw stoer sterk wijf!! Dat gaat dus gewoon helemaal goedkomen met jou, punt uit!!!

Arme Yenl, arm groot Hert, arme jullie allemaal...

Hoop dat jullie het fijn hebben morgen met z'n tweetjes. Heb hier de blagen al verteld dat de hertjes weer komen logeren in de zomervakantie en dat bericht werd met zeer luid gejuich ontvangen, dusss...

Wij hebben ontzettend genoten in Ouwehands, al waren we in het eerste uur al kleddernat door de zeeleeuwenshow en hadden we voor het eerst géén droge kleren bij ons. Dan is het toch best fris. Maar jemig wat relaxed zo met drie "grote" kinderen (Leentje was naar mijn ouders) Pompel en ik hebben heel relaxed koffiedrinkend naar spelend grut zitten kijken.
quote:meave schreef op 20 juni 2008 @ 22:41:

Zeg, sta ik hier voor jan joker met mijn tong naar buiten ofzo?

[afbeelding]Ja, maar het staat best grappig hoor, blijf vooral nog even staan zo.
Oh ja, je hebt er vier, kinderen. Stom zeg, ik zit net Lief te vertellen dat je er drie hebt (schaamsmiley aan)
Zeg Meave, je bent aan het hengelen hoor, dat mag niet van de Angels!

Maar ik wil wel hoor!
anoniem_53323 wijzigde dit bericht op 20-06-2008 23:13
Reden: Witte tekst zwart gemaakt!
% gewijzigd
Ah Pim, Ouwehands klinkt goed.

Wil Zootje ook zo graag een keer heen, er is vaak reclame op Jetix volgens mij over dat park? Enniewee, ze is helemaal enthousiast.

Ik heb haar ook dolgelukkig gemaakt, want ik heb me opgegeven als hulpmoeder om mee te gaan naar Artis. Lieffie.
elyane wijzigde dit bericht op 20-06-2008 23:01
Reden: jajaja
% gewijzigd
Jammer dan Toet. Als niemand met mij wil tongen, ga ik wel naar bed. En ik bepaal zelf wel of ik mag hengelen. Niks met de angels te maken.
Een welterusten tongzoen dan maar. Hierrrr!!! ~ smak, kwijl~
Heehoi, is ook wat. Zet bier neer en vertrek weer.

Nou, oké, nog maar ééntje dan

Ik heb dan ook bij thuiskomst gekookt, gegeten (goh ) en daarna ... (tromgeroffel) gestréken! Niet zomaar gestreken, nee, het Elvispak diende op te netten. Hoeftie anders nooooit, dus ik heb het sputterend gedaan. Toen nog opruimen (tuurlijk, wie anders) en .. eh.. () Medicine Woman gekeken, sinds kort (deze week?) dé favoriet in Dreamershome. We nemen het zelfs op om ná het eten te kijken.

Bambi, je klinkt sterk, maar ik kan me voorstellen dat het moeilijk is. Blijft bah. Naast alle shit is het moeilijk om dat te delen met Bambiman en zowel steun te geven als te krijgen van/bij elkaar. Maar jullie kunnen het. En JIJ kan het.

En nu hadden we ooit nog ergens zo'n kusmondje als 'smiley' maar ik zou niet weten meer waar.. grmbl

Ah.. gelukkig bracht de vriendjessite uitkomst

en dan deze nog voor Meave

Dat mag toch wel, Toet? Ik weet de regels niet. Die lees ik altijd pas, als het ergens fout gaat van "goh, mocht dat niet?" (blondverbaasdeblik)

Tot laterz weer

Ik ga morgen trouwens met LD de stad in, want die móet een rokje van Coolcat .. zó niet mijn kind
Later is nu
quote:meave schreef op 20 juni 2008 @ 23:06:

Jammer dan Toet. Als niemand met mij wil tongen, ga ik wel naar bed. En ik bepaal zelf wel of ik mag hengelen. Niks met de angels te maken.Okay, dan hoef ik niet meer in geheimtaal (wit) te schrijven!
quote:Toet schreef op 20 juni 2008 @ 22:48:

Oh ja, je hebt er vier, kinderen. Stom zeg, ik zit net Lief te vertellen dat je er drie hebt (schaamsmiley aan)

Oh jee... vindt lief het nu nog wel goed???

Want! Wij gaan in de zomervakantie een weekje op vakantie in het huis van Toet!

We zijn van plan om daar heen te fietsen (ben nu al (voorpret!) routes aan het bekijken) willen we in twee dagen doen en dan ergen in tentje of B&B overnachten. Fietsen wordt dan vakantie-onderdeel: picknicken, speeltuintjes etc. Loentje mag zelf fietsen (en heeeel misschien Lientje ook wel, maar is wel erg ver denk ik).
Oké, nu ben ik echt blond..maar met het nieuwe forum kan je witte teksten toch niet meer lezen?

Of ben ik de enige die zo stom is dat ze geen gepostte teksten kan selecteren?

Boehoe..misschien mis ik hier al maanden allemaal essentiele informatie!
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:Toet schreef op 20 juni 2008 @ 23:14:

[...]

Okay, dan hoef ik niet meer in geheimtaal (wit) te schrijven!

Ghe, helemaal niet gezien. Komt goed.

(Ik moet naar bed. Maar kon gisteravond ook al niet slapen, dus zit nu maar te wachten tot ik écht moe ben... Alsof ik dat na tig jaar korte nachten niet gewoon elke dag ben... Bizar.)
Geen essentiele informatie Mims, alleen alle roddels die over jou gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven