Cadeau vriend
dinsdag 17 december 2013 om 08:34
Goedemorgen,
Mijn vriend wordt binnenkort 30. Ik wil graag een groot cadeau geven. Zo rond de 400 euro. Ik heb zelf wel ideeën. Maar ik vraag me af: zouden jullie voor zon bedrag overleggen met je vriend wat hij echt wil hebben of zouden jullie het zelf bedenken en het daardoor een verrassing houden. Vissen heeft geen zin, hij kent me door en door en heeft wist tot nu toe elk jaar wat ik zou geven...
Mijn vriend wordt binnenkort 30. Ik wil graag een groot cadeau geven. Zo rond de 400 euro. Ik heb zelf wel ideeën. Maar ik vraag me af: zouden jullie voor zon bedrag overleggen met je vriend wat hij echt wil hebben of zouden jullie het zelf bedenken en het daardoor een verrassing houden. Vissen heeft geen zin, hij kent me door en door en heeft wist tot nu toe elk jaar wat ik zou geven...
dinsdag 17 december 2013 om 08:45
Vierhonderd gulden is wel een behoorlijk groot bedrag. Lijkt me wel handig om toch te weten dat hij het cadeau ook echt leuk gaat vinden.
Een 'misser' van 400 euro is immers wel erg groot.
Als je het niet wil vragen dan misschien iets geven waar je op zeker speelt?
Bijvoorbeeld weekendje Parijs of een andere grote stad?
Een verwen weekend? Of b.v. een korte vakantie?
Wil je echt concrete dingen geven als bijvoorbeeld een horloge o.i.d. dan zal je toch echt zijn smaak moeten weten.
Of kopen en met de winkelier concrete afspraken maken dat hij het bewuste exemplaar mag ruilen voor een exemplaar van zijn keuze.
Ik blijf vinden dat je voor 400 euro niet zomaar iets moet geven. De kans is te groot dat het niet het juiste cadeau blijkt te zijn. Zo zonde.
Een 'misser' van 400 euro is immers wel erg groot.
Als je het niet wil vragen dan misschien iets geven waar je op zeker speelt?
Bijvoorbeeld weekendje Parijs of een andere grote stad?
Een verwen weekend? Of b.v. een korte vakantie?
Wil je echt concrete dingen geven als bijvoorbeeld een horloge o.i.d. dan zal je toch echt zijn smaak moeten weten.
Of kopen en met de winkelier concrete afspraken maken dat hij het bewuste exemplaar mag ruilen voor een exemplaar van zijn keuze.
Ik blijf vinden dat je voor 400 euro niet zomaar iets moet geven. De kans is te groot dat het niet het juiste cadeau blijkt te zijn. Zo zonde.
dinsdag 17 december 2013 om 08:45
een koffieapparaat zou ik zelf kiezen dan blijft het een verrassing maar een snowboard is misschien wat lastig om al uit te zoeken( heb daar geen verstand van)
Zelf heb ik mijn man wel eens een weekendje Londen gegeven dat heb ik geheim gehouden en iets later gepland zodat hij gewoon vrij kon krijgen. Die dag zelf kreeg hij er een collage van.
Zelf heb ik mijn man wel eens een weekendje Londen gegeven dat heb ik geheim gehouden en iets later gepland zodat hij gewoon vrij kon krijgen. Die dag zelf kreeg hij er een collage van.
dinsdag 17 december 2013 om 08:47
dinsdag 17 december 2013 om 09:30
quote:Taratje schreef op 17 december 2013 @ 08:47:
Gewoon kopen en het bonnetje bewaren.
Als hij dan een ander wil, kunnen jullie altijd ruilen.
Je zou hem ook mee kunnen nemen naar de winkel waar ze het verkopen en dan daar zeggen wat de verrassing is. Hij kan dan uitkiezen welk koffiezetapparaat of snowboard hij wil.Oh dat is leuk! Vlak voor zijn verjaardag samen de stad in en dan nonchalant "Zullen we hier even kijken, jij vindt snowboards toch leuk?".
Als hij dan een ander wil, kunnen jullie altijd ruilen.
Je zou hem ook mee kunnen nemen naar de winkel waar ze het verkopen en dan daar zeggen wat de verrassing is. Hij kan dan uitkiezen welk koffiezetapparaat of snowboard hij wil.Oh dat is leuk! Vlak voor zijn verjaardag samen de stad in en dan nonchalant "Zullen we hier even kijken, jij vindt snowboards toch leuk?".
dinsdag 17 december 2013 om 11:13
Ik zou, als je voor een snowboard gaat, hem toch echt wel meenemen naar de winkel! Ieder snowboard is anders en de één zal je vriend wel bevallen en de ander niet.
Ténzij je echt precies weet wat hij wil, een stijf of iets flexibeler board, breed of iets smaller, lengte, noem maar op!
Indien niet, dan had ik 'm meegenomen.
Je kunt hem natuurlijk ook op z'n verjaardag zelf meenemen naar de winkel! Blijft het toch nog een verrassing tot op de dag zelf!
Ik weet niet wanneer jullie op wintersport gaan, maar het mooiste is natuurlijk om het board in de sneeuw eerst te kunnen testen!
Ténzij je echt precies weet wat hij wil, een stijf of iets flexibeler board, breed of iets smaller, lengte, noem maar op!
Indien niet, dan had ik 'm meegenomen.
Je kunt hem natuurlijk ook op z'n verjaardag zelf meenemen naar de winkel! Blijft het toch nog een verrassing tot op de dag zelf!
Ik weet niet wanneer jullie op wintersport gaan, maar het mooiste is natuurlijk om het board in de sneeuw eerst te kunnen testen!
dinsdag 17 december 2013 om 11:17
quote:miepje1971 schreef op 17 december 2013 @ 11:15:
Gewoon op de verjaardag zelf hem mee nemen naar de winkel en zeggen: je krijgt een espressomachine van me en die mag je nu gaan uitzoeken.
Lijkt mij niks.
Gewoon op de verjaardag zelf hem mee nemen naar de winkel en zeggen: je krijgt een espressomachine van me en die mag je nu gaan uitzoeken.
Lijkt mij niks.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 17 december 2013 om 13:46
Ik zou een soort waardebon of collage of iets dergelijks maken van het cadeau dat je wil geven en die op zijn verjaardag geven. Dan staat er ook nergens een groot cadeau in huis dat hij zou kunnen vinden en kunnen jullie daarna samen gaan uitzoeken. Zo zonde als je moet gaan ruilen en moeilijk moet gaan doen met bonnetjes ed.