Cheers!
vrijdag 20 juni 2008 om 23:21
quote:mimsey schreef op 20 juni 2008 @ 23:18:
Oké, nu ben ik echt blond..maar met het nieuwe forum kan je witte teksten toch niet meer lezen?
Of ben ik de enige die zo stom is dat ze geen gepostte teksten kan selecteren?
Boehoe..misschien mis ik hier al maanden allemaal essentiele informatie!Ja, jij bent blond. Bewerken => alles selecteren. Tadaaaaaa!
Probeer maar eens.
Oké, nu ben ik echt blond..maar met het nieuwe forum kan je witte teksten toch niet meer lezen?
Of ben ik de enige die zo stom is dat ze geen gepostte teksten kan selecteren?
Boehoe..misschien mis ik hier al maanden allemaal essentiele informatie!Ja, jij bent blond. Bewerken => alles selecteren. Tadaaaaaa!
Probeer maar eens.
vrijdag 20 juni 2008 om 23:24
quote:meave schreef op 20 juni 2008 @ 23:22:
Jij bent nog blonder. Kan gewoon selecteren zonder te bewerken. En ik ben ook blond, want ik weet niet wat je bedoelt met bewerken.
Nou, dat kan ik dus niet en blijkbaar Mims ook niet?
Ik bedoel boven aanklikken (naast de tab bestand zit de tab bewerken) en daar onderaan "alles selecteren."
Jij bent nog blonder. Kan gewoon selecteren zonder te bewerken. En ik ben ook blond, want ik weet niet wat je bedoelt met bewerken.
Nou, dat kan ik dus niet en blijkbaar Mims ook niet?
Ik bedoel boven aanklikken (naast de tab bestand zit de tab bewerken) en daar onderaan "alles selecteren."
vrijdag 20 juni 2008 om 23:27
als je dan toch wilt selecteren, kun je toch gewoon ctrl-a doen? toch?
maareh.. dan wel graag witte teksten aankondigen, want ik heb ze ook gemist.
Ik heb trouwens moeheid met vlagen: ik slaap een paar dagen om 8 uur 's avonds al en dan ben ik weer een (paar) avond(en) tot laat wakker.. nu nog proberen ze te synchroniseren met de avonden dat Elvis thuis en weg is (dus laat op als Elvis thuis is, zou wel eens gezelliger kunnen zijn voor ons beide en dan zou ik dus op avonden als vanavond en morgenavond op tijd naar bed kunnen gaan )
maareh.. dan wel graag witte teksten aankondigen, want ik heb ze ook gemist.
Ik heb trouwens moeheid met vlagen: ik slaap een paar dagen om 8 uur 's avonds al en dan ben ik weer een (paar) avond(en) tot laat wakker.. nu nog proberen ze te synchroniseren met de avonden dat Elvis thuis en weg is (dus laat op als Elvis thuis is, zou wel eens gezelliger kunnen zijn voor ons beide en dan zou ik dus op avonden als vanavond en morgenavond op tijd naar bed kunnen gaan )
Later is nu
vrijdag 20 juni 2008 om 23:28
Van het juli-topic:quote:mimsey schreef op 20 juni 2008 @ 23:25:
Waarom stellen kinderen altijd van die gemakkelijke vragen?
Mopsey vandaag:
"Mamma, waarom heeft Barbie eigenlijk van zulke hele grote borsten?"
"Pfff..euh...geen idee, schat".
~kind speelt verder, ik haal opgelucht adem, maar te vroeg...~~
"Mamma, ben jij dan ook een Barbie?"
Ja schat, ab-so-luut ben ik een Barbie..
Waarom stellen kinderen altijd van die gemakkelijke vragen?
Mopsey vandaag:
"Mamma, waarom heeft Barbie eigenlijk van zulke hele grote borsten?"
"Pfff..euh...geen idee, schat".
~kind speelt verder, ik haal opgelucht adem, maar te vroeg...~~
"Mamma, ben jij dan ook een Barbie?"
Ja schat, ab-so-luut ben ik een Barbie..
Wat wilde ik nou toch typen?
vrijdag 20 juni 2008 om 23:30
vrijdag 20 juni 2008 om 23:33
quote:Elyane schreef op 20 juni 2008 @ 23:24:
Ik wil al de hele tijd naar bed, maar werd eerst verlenging en nu penalty's.
Leuk man, wij hebben turkse buren, die werden net helemaal gek!
Poeh, die turken maken er wel spannende potten van zeg!!!! Ben echt niet zo'n vreselijke voetballiefhebber, maar vorige week was al waanzin en nu weer! En ik ben erg voor Turkije, vind ik ook een beetje Nederland. Ook hier in de buurt een hoop getoeter en blijheid!
Kjong zal nu dus ook wel een lekker feestje hebben daar. Fijn!
Toch wil ik een finale Nederland-Duitsland, maar dan wél winnen uiteraard!!
Ik wil al de hele tijd naar bed, maar werd eerst verlenging en nu penalty's.
Leuk man, wij hebben turkse buren, die werden net helemaal gek!
Poeh, die turken maken er wel spannende potten van zeg!!!! Ben echt niet zo'n vreselijke voetballiefhebber, maar vorige week was al waanzin en nu weer! En ik ben erg voor Turkije, vind ik ook een beetje Nederland. Ook hier in de buurt een hoop getoeter en blijheid!
Kjong zal nu dus ook wel een lekker feestje hebben daar. Fijn!
Toch wil ik een finale Nederland-Duitsland, maar dan wél winnen uiteraard!!
vrijdag 20 juni 2008 om 23:33
en ik kan trouwens af en toe wél en andere keren niet stukjes tekst selecteren.. dan is de hele pagina ineens blauw. Maar als je zoekt naar witte tekst, is een geheel blauwe pagina niet erg, toch?
Vanavond trouwens nog grappig (vond ik): Elvis vraagt of ik donderdag wat heb, want hij wil met vrienden uit eten. Ik kijk in m'n agenda en zie.."Niets, alleen mogelijk Nederland die speelt"
hahaha, hij gelijk opzoeken en jahoor, ze gaan donderdag niet uit eten, tenzij Rusland wint natuurlijk, morgen.
Vanavond trouwens nog grappig (vond ik): Elvis vraagt of ik donderdag wat heb, want hij wil met vrienden uit eten. Ik kijk in m'n agenda en zie.."Niets, alleen mogelijk Nederland die speelt"
hahaha, hij gelijk opzoeken en jahoor, ze gaan donderdag niet uit eten, tenzij Rusland wint natuurlijk, morgen.
Later is nu