Centraal Moderatortopic

13-10-2013 10:56 3246 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
quote:Lulu62 schreef op 18 december 2013 @ 14:08:

Hi Mods,

Waarom doet mijn plaatje het niet?

Ik had net zo'n leuke gevonden

Ik heb geen idee maar als je hier je plaatje plaats dan zetten wij hem er wel in. Je mag hem ook naar ons toe mailen.

Let op, het plaatje kan het beste qua afmeting 80x60 zijn.

mvg,

Junior.
Hier doen ze aan een ledenstop

Uitgerekend in Augustus 2014; de zomerkindjes!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
beautyandugly spamt in al haar berichten haar eigen site.

Oa in het Lush topic en een topic van een paar dagen terug over dagcreme.

(forum mobiel dus staffen kan ik niet :-/ )
Het topic Geslachtsvoorspelling... is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
quote:Lucky_Birdie schreef op 18 december 2013 @ 17:59:

beautyandugly spamt in al haar berichten haar eigen site.

Oa in het Lush topic en een topic van een paar dagen terug over dagcreme.

(forum mobiel dus staffen kan ik niet :-/ )

Beste Lucky_Birdie,

Hartelijk dank voor het melden, er is inmiddels actie ondernomen.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Topic Rare beesten!! is verplaatst naar de pijler Thuis.

mvg,

Junior.
Matth0 is er weer.

http://mobiel.viva.nl/forum/list_messages/216216

Wéér tijd voor passende maatregelen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alweer? Daar word je toch doodmoe van?
quote:ModeratorViva schreef op 18 december 2013 @ 11:25:

Het topic Kunnen jullie mij helpen ik heb een probleem!! is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumNiet!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Mod heb je die zwangeren al even streng toegesproken?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 18 december 2013 @ 19:49:

Matth0 is er weer.

http://mobiel.viva.nl/forum/list_messages/216216

Wéér tijd voor passende maatregelen.

Hij is weer door de mods buiten gezet. Bedankt voor de melding

met vriendelijke groet,

Junior
Mods, ik kan mijn berichten in "Kennispartner ANWB" niet aanpassen. Is dit bedoeld, of een fout?

Als het zo bedoeld is, kunnen jullie dan uitleggen waarom, en dit duidelijk in de OP van een dergelijk topic melden?

Alvast bedankt!
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Ik zie nu dat ik ook mijn bericht in "Kennispartner ABN AMRO" niet kan aanpassen, dus er lijkt een bewust plan aan ten grondslag te liggen. Ik hoor graag hoe en wat.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
quote:ClaudeFiolle schreef op 18 december 2013 @ 21:17:

Ik zie nu dat ik ook mijn bericht in "Kennispartner ABN AMRO" niet kan aanpassen, dus er lijkt een bewust plan aan ten grondslag te liggen. Ik hoor graag hoe en wat.

Beste ClaudeFiolle, je zou je berichten gewoon moeten kunnen aanpassen, kun je dat in andere topics wel? Mis je in het bewuste topic de icoontjes om je posting te kunnen aanpassen?

met vriendelijke groet,

Junior
quote:Nouschi schreef op 18 december 2013 @ 20:17:

Mod heb je die zwangeren al even streng toegesproken?

Nou, inderdaad. Ik weet dat je als zwangerosaurus kunt lijden aan hersenverweking, maar het vol=vol blijft toch maar hardnekkig beklijven.

Bestaan de gepaste maatregelen bij hen uit alleen een "tututut"-berichtje, of mogen zij de regels aan hun buik lappen?
Ik heb even getest en Klootviool heeft gelijk. Het aanpas-icoontje in ontbreekt bij mijn 'bericht' in het ABN-AMRO topic. Raar verhaal.

Edit: ik heb er wel een 'bekijk bericht' icoontje (met dat plusje), en die heb ik hier weer niet. Misschien is er wat misgegaan bij het instellen van de permissies?
quote:Lady-Voldemort schreef op 18 december 2013 @ 21:46:

Ik heb even getest en Klootviool heeft gelijk. Het aanpas-icoontje ontbreekt. Raar verhaal.Idem
Dat is volgens mij zeker niet de bedoeling en ik ga het doorgeven!

Met vriendelijke groet,

Junior
quote:Fame schreef op 18 december 2013 @ 20:16:

[...]

Niet!

Hoe ik het kan zien is het verwijderd, misschien in de tussentijd al door mijn collega.

Bedankt iig voor de melding.

mvg,

Junior.
quote:Lughnasadh schreef op 18 december 2013 @ 21:46:

[...]

Nou, inderdaad. Ik weet dat je als zwangerosaurus kunt lijden aan hersenverweking, maar het vol=vol blijft toch maar hardnekkig beklijven.

Bestaan de gepaste maatregelen bij hen uit alleen een "tututut"-berichtje, of mogen zij de regels aan hun buik lappen?

Beste Nouschi en Lughnasadh,

Uiteraard gelden de huisregels voor iedereen en ik heb in het topic nu ook gemeld dat iedereen, mits die zich aan de huisregels houdt, hier welkom is.

Bedankt dat jullie ons er even op hebben geattendeerd .

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 18 december 2013 @ 21:57:

[...]

Hoe ik het kan zien is het verwijderd, misschien in de tussentijd al door mijn collega.

mvg,

Junior.Het is wel weg hoor, Fame gaf gewoon haar niet bestaande 'verbazing' te kennen dat het een trol betrof .
Topic HBO Rechten in februari? is verplaatst naar het Prikbord Aangeboden.

mvg,

Junior.
quote:Lady-Voldemort schreef op woensdag 18 december 2013 22:16 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="JuniorModeratorViva in "Centraal Moderatortopic"" class="messagelink">JuniorModeratorViva schreef op 18 december 2013 @ 21:57</a>:</b>

[...]

mvg,

Junior.</div></blockquote>Het is wel weg hoor, Fame gaf gewoon haar niet bestaande 'verbazing' te kennen dat het een trol betrof . Sorry voor de verwarring! Ik begrijp dat er een dagenlang durend diepgaand onderzoek heeft plaatsgevonden terwijl het hoge troll gehalte van het beeld spatte. Vandaar mijn verbazende niet!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 18 december 2013 @ 22:28:

[...]

Sorry voor de verwarring! Ik begrijp dat er een dagenlang durend diepgaand onderzoek heeft plaatsgevonden terwijl het hoge troll gehalte van het beeld spatte. Vandaar mijn verbazende niet!Geen probleem .
quote:Nouschi schreef op 18 december 2013 @ 17:57:

Hier doen ze aan een ledenstop

Uitgerekend in Augustus 2014; de zomerkindjes!

Beste Nouschi,

Bedankt voor je melding. Er is een waarschuwing gegeven door de juniormoderator.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven