Centraal Moderatortopic

13-10-2013 10:56 3246 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Mag het topic over Sabia van schilderspalet heul snel weg? Gadverdamme zeg.

Het is al gestaft.
quote:soley79 schreef op 14 december 2013 @ 20:48:

Mag het topic over Sabia van schilderspalet heul snel weg? Gadverdamme zeg.

Het is al gestaft.

Het topic is verwijderd, dank voor de meldingen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:elfje26 schreef op 12 december 2013 @ 15:59:

Hi,

'Mijn laatste' doet het de hele tijd niet, onder het kopje mijn viva.

Is dat een algemene storing?

Dat in combinatie met de zoekfunctie die het niet doet, maakt het niet makkelijk topics terug te vinden....

Er zijn inderdaad problemen met bovengenoemde functies, er wordt aan gewerkt en wij hopen dat er spoedig een oplossing komt.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Topic Na 7 dagen beschermt door de pil? is verplaatst naar de pijler Gezondheid.

Topic Glasvezelhuisje lawaai ervaringen?! is verplaatst naar de pijler Thuis.

Topic Ik zoek een aflevering! is verplaatst naar de pijler Entertainment.

Topic Waar kan ik snel en goedkoop een bril bestellen? is verplaatst naar de pijler Mode & Beauty.

mvg,

Junior.
Modzz,

Seksklets deeltje 51 mag op slot. Nieuw deel is reeds geopend!

Dank.
Ik denk dat onze Matthje er weer is, gezellig.

http://forum.viva.nl/forum/Relaties/Wat ... ges/215873
quote:Lady-Voldemort schreef op 15 december 2013 @ 18:31:

Ik denk dat onze Matthje er weer is, gezellig.

http://forum.viva.nl/forum/Relaties/Wat ... ges/215873

Bedankt voor je melding, topic is verwijderd en er zullen maatregelen worden genomen

met vriendelijke groet,

Junior
quote:Rooss4 schreef op 15 december 2013 @ 15:36:

Modzz,

Seksklets deeltje 51 mag op slot. Nieuw deel is reeds geopend!

Dank.

Er zit een slotje op, veel plezier weer!

met vriendelijke groet,

Junior
Seks pijler weer een ouwe trol over Marokkaanse mannen
quote:Anyco schreef op 15 december 2013 @ 19:00:

Seks pijler weer een ouwe trol over Marokkaanse mannenBedankt voor het melden. Topic De populariteit van de Marokkaanse man is verwijderd.

mvg,

Junior.
Mod,

zou je de titel van mijn topic Zwemmen met de vissen willen wijzigen naar Slapen met de vissen

Hartelijk dank.
quote:Amand schreef op 15 december 2013 @ 22:20:

Mod,

zou je de titel van mijn topic Zwemmen met de vissen willen wijzigen naar Slapen met de vissen

Hartelijk dank.

Titel aangepast.

mvg,

Junior.
Junior, kan er wat gedaan worden aan al die topics die Kusje opent en met dezelfde vaart weer verwijdert? Dat is zooo irritant!

En nog een vraag: waarom mag er geen OP worden gequote, maar wel de topic worden weggehaald?

Dank alvast voor de response.
Topic Havo 5 scholieren gezocht! is verwijderd ivm niet toegestane enquete.

mvg,

Junior.
Topic schoonouders kiezen hetzelfde kerstmenu is verplaatst naar de pijler Eten.

mvg,

Junior.
quote:Anna_69 schreef op 15 december 2013 @ 22:44:

Junior, kan er wat gedaan worden aan al die topics die Kusje opent en met dezelfde vaart weer verwijdert? Dat is zooo irritant!

En nog een vraag: waarom mag er geen OP worden gequote, maar wel de topic worden weggehaald?

Dank alvast voor de response.

Beste anna_69,

Bedankt voor je melding.

Er mag geen OP worden gequote, omdat de openingspostings vaak erg lang kunnen zijn en om die reden kan het erg vervelend zijn als iedereen die telkens opnieuw gaat quoten.

Mocht een gebruiker steevast zijn of haar eigen berichten weghalen, dan zullen wij passende maatregelen nemen. We vinden wel, dat een gebruiker berichten (en dus ook een OP) mag wijzigen, maar dan wel met mate.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Topic voedselfobie is verplaatst naar de pijler Psyche.

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op maandag 16 december 2013 08:45 Topic <a href="schoonouders kiezen hetzelfde kerstmenu" class="link">schoonouders kiezen hetzelfde kerstmenu</a> is verplaatst naar de pijler Eten.

mvg,

Junior. Ik dacht dat het wegens privacie (want niemand gourmet) zou zijn verwijderd!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 16 december 2013 @ 13:14:

[...]

Ik dacht dat het wegens privacie (want niemand gourmet) zou zijn verwijderd!

Nou op de pijler Actueel vond ik het iig niet Thuis horen .

mvg,

Junior.
quote:ModeratorViva schreef op 16 december 2013 @ 11:46:

[...]

Beste anna_69,

Bedankt voor je melding.

Er mag geen OP worden gequote, omdat de openingspostings vaak erg lang kunnen zijn en om die reden kan het erg vervelend zijn als iedereen die telkens opnieuw gaat quoten.

Mocht een gebruiker steevast zijn of haar eigen berichten weghalen, dan zullen wij passende maatregelen nemen. We vinden wel, dat een gebruiker berichten (en dus ook een OP) mag wijzigen, maar dan wel met mate.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Moderator VivaIs dat echt de reden? Want als dat zo is, dan zou je dus nooit mogen quoten, want dat kan het ook een lange tekst zijn. En als je het laten we zeggen, per ongeluk wel zou quoten wat zijn dan de gevolgen?
Cum non tum age
Dit staat er over bij de Huisregels:

m. Onnodig quoten. Quoten moet een functie hebben: je maakt met een quote duidelijk op welk bericht je reageert. Ook het quoten van een hele openingspost is niet toegestaan: het is immers logisch dat je reageert op de openingspost.

Er staat niet waarom het niet is toegestaan, maar ik kan me herinneren dat deze regel is ingevoerd om TO de kans te geven de OP te verwijderen zonder dat deze elders helemaal terug te lezen is.
Beste anna_69,Bedankt voor je melding. Er mag geen OP worden gequote, omdat de openingspostings vaak erg lang kunnen zijn en om die reden kan het erg vervelend zijn als iedereen die telkens opnieuw gaat quoten. Mocht een gebruiker steevast zijn of haar eigen berichten weghalen, dan zullen wij passende maatregelen nemen. We vinden wel, dat een gebruiker berichten (en dus ook een OP) mag wijzigen, maar dan wel met mate. Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,Moderator Viva

Mods, ik heb dezelfde melding als Anna een maand geleden of zoiets al gedaan. Ook over Kusje.

Er zouden passende maatregelen genomen zijn door jullie maar ze gaat gewoon door.

Rete-irritant.
Huts!
Geen kusjes meer lezen misschien een optie?

Soms quoten mensen je terwijl je hebt aangegeven niet gequote te willen worden. Dit gaat veelal over privacy-gevoelige kwesties.

Het valt me op dat er mensen zijn die dat compleet negeren, of blijkbaar je post maar amper hebben gelezen.

Dan kan je vragen of ze het willen verwijderen, maar grote kans dat ze niet eens meer in dat topic terug keren.

Ik snap dan ook echt niet dat mensen een vrij lange post quoten en maar op een enkele regel reageren. Die is dan soms dikgedrukt. Dan denk ik, haal gewoon de rest om die regel weg ipv alle text mee te nemen.
Jamaarjamaar...de "passende maatregelen..." wij weten toch niet welke dat zijn? Misschien hebben de mods haar wel uitgeroepen tot forummer van het jaar en haar een bos bloemen gestuurd .

En oh ja, voor ik het vergeet: Matth0 loopt weer te prediken op Psyche. Fruitstuk heet ie vandaag.
quote:Lughnasadh schreef op 16 december 2013 @ 15:05:

Jamaarjamaar...de "passende maatregelen..." wij weten toch niet welke dat zijn? Misschien hebben de mods haar wel uitgeroepen tot forummer van het jaar en haar een bos bloemen gestuurd .

En oh ja, voor ik het vergeet: Matth0 loopt weer te prediken op Psyche. Fruitstuk heet ie vandaag.

Klopt, het topic en fruitstuk zijn verwijderd!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven