December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Hallo allemaal,

Ben nog steeds grieperig en heb dus voor morgen ook nog ziek gemeld op mijn werk.

Vind het wel sneu voor Justin hij heeft een weekje vakantie (als een van de weinige dus er zijn ook niet veel vriendjes) en de vriendjes die ik bel voor hem die zijn ook niet thuis....

A1mee, klinkt inderdaad knap ingewikkeld die jurk....

mette, lekker dat je je hart even goed hebt kunnen luchten bij je vriendin!

Oef, ben jij zo agressief dan??? hihi

maincoon, balen dat je dan allemaal van die fouten tegen komt op je werk...

Joni, tja snap het ook niet, zie ze nog steeds niet!? Zal wel aan mijn computer liggen...
He meiden,

Even gauw, want ik wil nog even een serie kijken die ik heb opgenomen, en ik moet eigenlijk ook nog strijken..

Even over het oppasprobleem;

Wat kun je toch soms malen en malen en niet zien dat de oplossing heul erg simpel is..

Ik ga als m'n moeder de behandelingen krijgt op een andere dag werken, zodat Noof naar m'n zus kan, en ik vang dan op donderdag Tess& Tijn op.

Suf hé? ik helemaal een lijstje gemaakt met mogelijke opties. Zou vandaag naar MEE gaan bellen. Ik had info aangevraagd voor een medisch kdv hier in de buurt.
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 20-06-2008 13:06
Reden: Verkeerde smiley aangeklikt..
% gewijzigd
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 20-06-2008 13:24
Reden: wat zou er nou gestaan hebben hé, whahaha
% gewijzigd
Simpel eigenlijk he die oplossing! Maar wel een hele goede!! Lekker Mette.

Ik zat echt even te kijken toen ik die stomme smiley van je zag staan. Denk wat krijgen we nou weer?

Mijn tentamens ging ruk! Maar ik was niet de enige die dat vond gelukkig. Maakt het wat gezelliger volgend jaar :p.
mette, dat is een superoplossing!

Yora, ik hoop dat het mee valt met die tentames....

Net stond ineens 1 van de vriendjes van justin op de stoep dus daar is hij nu mee mee naar huis om te spelen en oma had al gebeld of hij om 15:30 kwam spelen en eten dus die is onder de pannen!

Amber ligt lekker te tukken dus het is stil hier in huis!
Hahaha... dat de oplossing soms zo simpel kan zijn he! Fijn dat je het zo kan regelen Mette, toch wel een betere oplossing dan via een mkd of MEE ofzo.

Ik had toch een paar weken geleden zo'n hormonale aktie waarbij ik in 1 klap ons volledige vakantiegeld er doorheen had gedraaid met de aankoop van gordijnen... nou, die zijn dus binnen.

Dus lief ging ze ophalen en toen hij thuiskwam had ik al zoiets van; jeetje, da's wel een hoop gordijn zeg. Gaan we ze uitpakken om ze op te hangen, ehhh... nee, dit is niet de goede, die is veel te lang. Mmm en die ook, en die ook en die.... "Ik hoop maar dat ze ze niet zijn vergeten op te delen, kunnen we weer terug"... Maar nee, dat was het probleem niet, die sufk*tten hebben precies het goede aantal gordijnen meegegeven, alleen hebben ze alles 2 keer te lang (breedte dus) gemaakt! Ik zit hier dus met dubbele gordijnen!

We hebben de bon er op nagekeken en het is ècht goed doorgegeven en die smak geld die we er voor betaald hebben was dus ook terecht, alleen zitten we nu dus met de dubbele hoeveelheid stof.

Het is misschien stom, maar ik heb besloten om er niks van te zeggen. Ik ga, als ik me na de bevalling weer goed voel, ze zelf opdelen en dan heb ik dus nog een hele set gordijnen over die ik in de rest van het huis kan gebruiken. Als ik ze nl terugbreng ben ik ze waarschijnlijk weer 3 weken kwijt en ik krijg toch geen geld terug, dan maar zo. Tis misschien niet helemaal netjes, maar ala, da's hun fout (en ik voel me ietsjepietsje minder schuldig nu ik 2 keer zoveel gordijn heb voor datzelfde bedrag haha!)

Oja... lief vond ze gelukkig wèl erg mooi
...
anoniem_18718 wijzigde dit bericht op 20-06-2008 14:38
Reden: 2 keer hetzelfde bericht is wat veel van het goede
% gewijzigd
Hahaha, da's wel erg veel gordijn..

Yora; Balen dat je tentamen zo ruk ging. Maar misschien valt het staks nog mee? Of heb je helemaal niets ingevuld?

O ja over m'n vage bericht hier; ik had iets algemeens geplaatst over een bericht op HM, maar bedacht me toen ineens ondanks ik er geen nick in had genoemd, ik m'n bericht maar moest verwijderen. Toen zag ik dat ik de verkeerde smiley had aangeklikt dus moest ik weeeer bewerken, hahaha!

Ben een beetje een muts vandaag, haha!
Marloes; Lekker dat hij onder de pannen is, kun jij het lekker rustig aan doen. Beterschap!
Mette ik dacht eigenlijk dat je 2 x hetzelfde bericht had geplaatst. Maar qua tijd is dat misschien ook een beetje raar. Ben heeeel benieuwd wat er stond.

Mijn cijfer van twee dagen geleden is binnen een 4,5. Zucht. Nou maar hopen dat het cijfer uit mei wel een beetje leuk is. Graag minstens een 8 ofzo
Yora: een 4,5, sja da's niet genoeg nee, maar je moet maar zo denken, je weet iig al 45% van de stof, hoef je nog maar 15% bij te leren om een voldoende te halen!

Marloes: Voel je je al een beetje beter?

Mette: Ik was ook wel heul benieuwd naar wat voor een heftig-ranzige smiley je had geplakt...

Gordijnen-story deel 3:

Heb de bonnen er nog maar eens op nageslagen, en wat ik toen al vreemd vond is dat er 8,60m stof nodig is voor een gordijn van 3 meter... Hoezo veel knipafval?!? Ik dacht toen nog dat het misschien geen kamerhoge stof was en dat ze dus 2 banen horizontaal op elkaar moesten naaien, dan kom je al meer in de buurt, maar nu met die gordijnen van 6 meter (en het ontbreken van een horizontale naad) vond ik dat toch wel een beetje vreemd... dussss... ikke bellen. Die dame die ik aan de lijn kreeg vond het ook wel vreemd maar ze zou me later als ze de filiaalhoudster gesproken had, weer terugbellen.

Wordt ik precies onder het avondeten (lekkere timing) gebeld: Sorry mevrouw, is toch echt uw eigen schuld en we kunnen niks voor u doen...

"Pardon?" Mijn broek zakte nog net niet over mijn te dikke zwangere kont af! "Ik begrijp dat je je baas gesproken hebt, dus die is aanwezig, in dat geval wil ik haar graag spreken want ik heb bij haar tenslotte die bestelling geplaatst" Nog heel coulant geweest en gezegd dat zij er ook niets aan kon doen enzo...

Krijg ik bazin aan de lijn die de schuld óók op mij wil afschuiven. Toen werd ik echt pissig. Ik heb gvd een gordijn van 3 meter besteld, heb haar duidelijk gezegd dat ik al gordijnen heb en dat ik die heb OPGEMETEN en dat ik DEZELFDE maat weer terug wil. Nu is hun systeem er voor bedoeld dat totale nitwits een gordijn kunnen bestellen, die meten hun raam op en de computer doet de rest. Helaas heb ik in mijn leven al tig gordijnen gemaakt dus ik hou zelf al rekening met extra stofbreedte om m mooi te laten vallen. Dat zit al in die 3 meter dus ik vraag om een gordijn van 3 meter, da's logisch (zou Cruijff zeggen ;) )

Zij beweert dat ze me vroeg of ik een gordijn op 3 meter klaar wil hebben. Ja natuurlijk, ik ga niet zelf nog een zoom er in naaien. Maar met "klaar" bedoelde zij dus dat het nog 2 keer zo lang wordt om m mooi te laten vallen.... HOE KAN IK DAT NU WETEN????

Ik wil 3 meter en verwacht dus ook 3 meter. Helaas is dat niet logisch in de Hema-filosofie en zit ik dus met veels te dure gordijnen (want het bedrag op de bon klopt wel, maar ik heb gewoon voor die extra stof betaald die ik dus niet nodig heb!) Het gaat gvd om nogal een bedrag zeg!

Ik werd steeds pissiger want ze hield voet bij stuk, maar ja, ikke is zwanger dus ik ben ook koppig en ik hield ook voet bij stuk. Uiteindelijk geeft ze toe dat het miscommunicatie is (duh) en dat ze me maandag terugbelt om te zien wat ze voor me kan doen.

Nou is dat waarschijnlijk een franchise-onderneming dus ze loopt nogal een risico (van ruim 400 euro, t gaat tenslotte niet om een tafelkleedje), maar ik wil gewoon het gordijn wat ik besteld heb, en daar wil ik ook de prijs voor betalen die terecht is, en dus geen 960 euro!

Wordt vervolgd!.....
Najaaa A1mee, wat een muts van de Hema. Voet bij stuk houden hoor, heb je iig nog een gedeelte van je vakantiegeld terug
He balen een 4,5..

Ik ga duimen voor het cijfer van mei!
Huh? *kijkt rond hier*

Niemand???????

Najaaaaaaaaa..

Dan maar even in m'n up kletsen Hier is alles oke, vanmorgen naar de stad geweest. Als ik dan zeg; Kom we gaan naar de stad, we gaan ... Dan zegt zij met stralend hoofd erbij: Soppe (=shoppen)

Vanaaf naar m'n zus en fam. Daar komen ook m'n ouders, lekker met elkaar voetbal kijken. Heb er zin in!

Morgen komen m'n schoonouders alvast voor m'n verjaardag want dan zijn ze op vakantie.

O ja update van de afvalrace; er is nu 11 kilo af!

Ik stond wel even stil toen we het nieuws van m'n moeder hoorde, toen had ik er ook even geen zin meer in, maar nu toch weer opgepakt deze week en het gaat goed!

x
Nu het hier toch zo rustig is, kan ik natuurlijk prima nog een bericht plaatsen

Joni; bedankt nog voor de Actiontip ; heb voor ¤7,30 een heuleboel gekocht aan shampoo (van Herbal Essence) rexona deo, pampers billendoekjes, handzeep, handzeep zonder spoelen, en scheermesjes voor m'n benen gehaald.

Nou had een hele tas vol, voor bijna niks!! Daar word ik dan zo blij van
Mette: Leeeuuuk hoor dat Nova 'soppe' zegt.

Ik ga geen voetbal kijken. Schijnt heeeeeel raar te zijn. Gisteravond was hier echt een gekkenhuis buiten. Turkije had gewonnen. Ja zo krijg ik het ook wel mee. Vorige keer Turkije toen was ik al een beetje voorbereid door de buurman, die ik toen elke keer hoorde.

Ik heb bij de Action een tandenborstel die 1 minuut blijft knipperen gekocht voor 80 cent. Ik geef blijkbaar graag bakken met geld uit want ik koop echt alles bij Lush.

Pech van die 4,5. Er is ook een 2,5 gehaald. Dat is dan eigenlijk nog erger.

A1mee: Ik wilde ooit verf voor de babykamer bij de Hema kopen. Maar ze stonden toen zo te klooien daar en er ook zo niks van te weten dat ik toch maar naar de Gamma ofzo ben gegaan. Ben benieuwd hoe het af gaat lopen met je gordijnen.

Het is hier trouwens wel heeeeeeel rustig he???
Om mijn berichtenaantal ook een beetje omhoog te krijgen...

Gooeeeed hoor Mette al 11 kilo eraf!! Wat doe je eigenlijk allemaal op de sportschool?

Ik vind eigenlijk alleen die lessen leuk. Die apparaten vind ik stukken minder.
Dan kom ik ook maar even mee wouwelen, wordt het toch nog gezellig hier

Heb me voor morgen weer beter gemeld, sta af en toe nog even te duizelen, maar voel me verder weer goed.

Vanmorgen nog maar even naar de kapper geweest, als ik toch nog thuis ben kan dat mooi even en H is nu thuis voor de kids, dat gaat toch wat makkelijker.

A1mee, nou ja wat een mensen zijn dat zeg bij de HEMA....maar heb je nu nog wel je extra set gordijnen of niet meer??

Yora, balen van die 4,5 maar het kan inderdaad altijd nog erger

Nou maar hopen dat de volgende dan inderdaad een 8 is dan kom je toch nog op een mooi gemiddelde!

Mette, geweldig dat Soppe!

Goed man 11 kilo kwijt

Ga ook wel eens naar de action hier, echt geweldig!

Justin wil ook even computeren dus ga maar ruimte maken zo
Hey meiden! Heb eindelijk weer even tijd voor jullie!! Het as weer een hectische week... Heb gisteren nog gezwommen in de Amstel! (deed mee aan een triathlon en deed 20 minuten over 500 meter! Hahahaha! Ik kwam als een na laatste uit het water! Hihihi!)

Het was verplicht gesteld om mee te doenaan de triathlon door onze chef, en we konden of individueel mee doen of een groepje van 3 en dan ieder een onderdeel. Ik was dus ingedeeld voor zwemmen. Niet echt mijn sterkste kant, ik had beter kunnen fietsen!

Maar goed, dat was dus gisteren, daarna nog gebierfietst zonder bier, bbq en toen naar huis. (was een soort teambuildingsdag met alle collega's, ongeveer 90 man)

Daarna thuis naar het dorpsfeest gegaan met vriendlief!

Bieren!!!

Hmmm, mjammie! Joeri lag in bed, babyfoon bij mijn ouders en wij zijn gaan swingen op Nick en Simon en Jeroen v/d Boom! Heb van Jeroen een handtekening op mijn arm! Hahaha!

Verder ben ik nu mega brak! Hebben net boodschapjes gedaan, Joeri ligt nu in bed en straks gaan we naar mijn schoonouders, schoonmoeder is jarig geweest en viert het vandaag... Morgen als het goed is op kraamvisite (konden van de week niet) en smiddags weer een verjaardag...

Heb wel een beetje bij proberen te lezen van de week maar ben nu alles wel weer vergeten, erg he?

Weet dat ik aan jullie denk!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Mette wat goed zeg 11 kilo eraf!!!! Ik zit ook nog steeds op de 11 kilo eraf sta al een aantal weken stil. Maar goed maandag wil ik voor het eerst weer eens gaan sporten dus hopelijk gaat het afvallen straks weer verder. Hihihi en die gekke Nova met de Soppe hihihih.

Knorrie jij feestbeest! Klinkt erg gezellig!

Marloes zitten je haartjes weer goed? Vind het zelf altijd zo lekker ff naar de kapper, echt een verwennerij. Maar ik ga dan ook naar een iets prijzige kapper, niet echt duur maar wel iets duurder dan gemiddeld. Maar ik ga dan ook niet zo vaak, dan blijft het echt een verwennerij hihihi.

Yora jammer van die 4,5, hopelijk volgende beter! Tsja ik zou ook wel alles van de lush willen hebben hihihihi. Nou ja met mijn nieuwe salaris zal dat de komende tijd ook wel meer worden.
Hoi meiden,

Jammer van de voetbal hé? Vond het wel gezellig die avondjes

Yora; ik 'sport' onder begeleiding van de fysio. Dus heel veel oefeningen. Heel saai.

Op de sportschool vond ik de 'hupsklasjes' ook veel leuker dan aan de apparaten hangen. Hoewel ik de cardioapparaten wel leuk vond. Half uurtje crossen, en dan zien hoeveel calo's eraf zijn, heeerlijk!

Knor; heeey! Leuk dat je er weer bent! Dat klinkt als gezellige drukte bij je.

Marloes; Lekker geknipt en gekleurd? Ik hoop dat je je weer wat beter voelt!

Mainecoon; wat voor sport ga je doen?

Wij hebben vanmorgen m'n schoonouders op de koffie gehad. Was wel gezellig.

Vanmiddag lekker niksen,denk ik,

x
He Mette ik heb nog steeds een jaarabonnement bij een sportschool dus word hoogtijd dat ik weer eens ga hihihi. Ik ga cardio doen en ik heb een aantal oefeningen aan de apparaten die ik van de fysio moet doen. Ik moet mijn schouderspieren gaan versterken om mijn houding te verbeteren en om te zorgen dat mijn schouders minder risico hebben om uit de kom te schieten enzo. Niet dat dat eerder is gebeurd gelukkig maar het risico is toch wel vrij aanwezig volgens de fysio. Ik moet de boel dus flink gaan verstevigen met oefeningen, joepie.
Tis hier stilletjes he?

Ik heb eigenlijk niet veel te melden en ook niet zo'n zin om uitgebreid te reageren *schaam*

Ohjawel, wel een nieuwtje, Yasmine heeft de 6e ziekte... ze zit al in de 'pukkel fase' dus ze is dr bijna vanaf

Maarre, iedereen een fijne avond gewenst en misschien tot morgen!
echo-o-o-o-o-o-o

tsss.... zit iedereen met zn knar in de zon ofzo?

Nurse: Dus Yasmine is ook al aan de vlekjes gegaan, hier hebben we nog geen 1 kinderziekte doorgemaakt. Scheelt wel dat Kaya weinig met andere kleintjes in contact komt (klinkt best zielig eigenlijk) dus ze is welgeteld 1 keer verkouden-met-koorts geweest en verders helemaal niks. Weerstandje hè door die bv!

Wil iedereen die nog niet op het topic van Sophie heeft gereageerd op HM dat snel even doen ajb?

Ben nog steeds aan het wachten op die Hema-muts en hoe langer ik er over nadenk hoe meer ik maar met 1 oplossing akkoord ga: ze maken mn gordijnen op de maat die ik wilde en betaal voor precies die gordijnen en geen cent meer... Ben benieuwd wat ze gaat voorstellen...

Ook hier heb ik niet zoveel te leuten vandaag, ga mn to-do-lijstje maar eens afwerken en dan straks bezoek van 2 vriendinnen. Heb er wel zin in, ze nemen hun hond ook mee dus Yulla kan ook lekker rennen zometeen!
Ik ben er ook!

Vanmorgen druk met het huishouden. Noof helpt altijd mee, dus altijd handen vol, zeg maar

De ramen zijn binnen en buiten gedaan, afwasmachine leeggehaald (schijtklus..) stoffen, stofzuigen, boodschappen gehaald, adminstratie net even gedaan. Dus nu even aan een bakkie koffie! Lekker hoor!

A1mee; had natuurlijk al gereageerd op HM, maar ik had nog geen duidelijke voorkeur Zal zo nog even langsgaan daar. Veel plezier met je vriendinnen!

Nurse; oooo schaam je, geen zin om te reageren??

Heb je trouwens nog foto's van de meisjes, met de bruiloft?

Noof had afgelopen week 6e ziekte. Vrijdag en het weekend koorts en donderdagochtend onder de spikkels op haar romp. Nu is het weer over.

Heeft Yasmine er veel last van gehad?

Ben je ook weer druk aan het poetsen?

Mainecoon; Kun je niet beter net als ik gaan fysiofitnessen? Dan is er een fysio aanwezig die met je sport en je daarin goed kan begeleiden. Vooral als je spieren moet kweken om schouderluxatie te voorkomen, lijkt het me wel handig dat je niet zelf gaat aanklooien. Straks doe je meer kwaad dan goed, zeg maar.

O ja, weer even 1 uit de oude doos Wat eten we vandaag?

Ik ga even lekker verder internetten en dan even een boek lezen,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven