December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Grappiggggggggggg! Een nieuw topic

Ik ben vandaag in Friesland geweest; erg gezellig!

Nova ligt lekker in bed, en ik ga lekker met een koppie thee op de bank.

Ik begin toch een beetje zorgen te maken om Nursie Of zouden we iets verkeerd hebben gezegd?

xx
zooo jij bent snel!

Volgens mij had Nurse gezegd dat ze geen computer had ivm de verbouwing.
he thanks oef nog even gauw een nieuw topic. Heb je net teruggemaild.

Zo vandaag echt zo een hang dag gehad. Merijn leek helemaal weer in orde, althans geen rode ogen meer, zn koorts was weg, maar aan het einde van de dag werd toch toch wel weer huilerig e.d. dus om 18 uur na het eten even pyama aan en getemperatuurd en jawel hoor, weer koorts :( dus meneer ligt er al weer een tijdje in. Ben benieuwd naar morgen. Ik heb erg weinig vrije dagen ivm mijn nieuwe baan, maar R. heeft morgen een belangrijke afspraak voor zijn werk in het AMC en kan dus onmogelijk vrij nemen... cross my fingers dat Merijntje maar gewoon lekker koortsvrij is en ik hem weg kan brengen, mocht het zo zijn dat ik word terug geroepen door het KDV dan zij het zo en ga ik mn ventje weer ophalen.

Ik heb vorige topic (nog) niet terug gelezen. Dus kan even niet op jullie reageren.

Trouwens heb vandaag bij de apotheek voor 3 maanden de pil gehaald ipv een half jaar vond ik eigenlijk best leuk hahaha... dus na deze week nog 3 maanden en dan gaan we er voor... leuk leuk leuk

Groep

Ik heb zojuist een mailtje ontvangen van Oef over hoe en wat qua tabel. Ik ga daar morgenavond even voor zitten hoe het werkt.

Indien de gegevens die nu in het tabel staan niet helemaal up to date zijn. Willen jullie mij dit dan mailen naar loewyz@hotmail.com ?? dan doe ik het gehele tabel gelijk even aanpassen indien nodig.
ach sneu dat Merijn nog niet helemaal beter is. Nou ja misschien nog een lekker nachtje slapen zodat het laatste restje ziek ook nog weg gaat.

ff een leuke foto:

Brian zn nieuwe anti-oorontsteking-muts. Volgens mij is hij er wel blij mee!

Ik vind m leuk, wat vinden jullie?

Ik heb al heel wisselende reacties gehad haha. Van 'wat schattig' tot 'komt ie uit t oude-oostblok of zow'

ben benieuwd wat jullie vinden.
Nou ik vind het een te gekke muts! Ook een hele lollige foto trouwens!
O ja, Indian hoe is het nu met je?

Ik hoop dat het allemaal goed gaat!

Loewyz; spannend hoor over drie maanden voor nummer 2 gaan! Ik hoop dat het morgen weer beter gaat met de kleine man!

Ik heb jullie zo gemist!!! Heb niets bijgelezen nog niet... is denk ik ook geen doen... nieuw topic zie ik... wel makkelijk te vinden die titel!!

Tis hier totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaale chaos hier in huis geweest..

Ik had geen stoel/bank om op te zitten....... geen keuken meer om in te koken... geen deuren in mn kozijnen..... geen gordijnen voor mn ramen.......geen box voor Roxanne........geen verwarming..... geen keukentafel voor te ontbijten.... geen vaste telefoon om mee te bellen en bovenal: GEEN COMPUTER EN TIJD OM TE VIVA-EN

enz enz enz.

Wat heb ik veel momenten gehad dat ik tot 10 moest tellen omdat ik begod niet wist waar ik met mezelf en mn meisje moest blijven.. Voelde me net een ziguner.. vloog van mn ouders naar mn schoonouders naar mn vriendin...

Vanavond slaapt ons poppetje bij mn ouders, kunnen wij eventjes bijtanken, vandaag was de laatste dag dat er écht geklust werd hier in huis... Héérlijk.

Morgen 36 weken zwanger, Brusje zit dus nog op zn plekkie, heerlijk druk , en groeit als kool.

Met Roxanne alles goed, komt wel elke nacht voor een voeding... Nahja, als ik dr een fles geef slaapt ze weer en de rest van de dag doet ze het prima... zal wel een fase zijn.

Verder heeft ze het gepresteerd om zich een paar keer op te trekken tot staan in de box maar dit hebben we alweer een paar dagen niet meer gezien (wel tot op dr knietjes) kruipen doet ze nog steeds niet en als ze omvalt begint ze heel hard te brullen en komt niet bij het idee zelf te gaan zitten

Ow ow ow... ik zal wel mega veel gemist hebben.....

Kunnen jullie me een korte up-date geven zo van jezelf in het kort? Ga vanaf vandaag/morgen weer meedoen!!!

Dikke zoen meiden!!

(volgende week mag ik thuis bevallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Zo even vanaf het werk

@NURSIE

Gelukkig je bent er weer. We hebben je gemist!! Wat een chaos joh in dat huis van jullie. Maar einde is in zicht nou toch?

@Oef

Ik vind het echt een coole muts... maar kan die oostblokland muts opmerking wel indenken hahaha maar goed wie zegt dat het hem dan minder leuk maakt

Was drama vannacht/vanmorgen. Veel huilen e.d. maar viel wel elke keer in slaap. Om 7.10 uit zn bedje gehaald, wil ik zn luier doen... men brullen, overstuur alles erop en eraan (tranen stonden zelfs in mijn ogen!) Volgens mij gaat ie ook weer gewoon een paar tanden krijgen. Vorige x had hij dit ook, maar niet in deze mate. Hij had vanmorgen nog wel verhoging maar wel weggebracht. Heb mijn mobiel naast me liggen want verwacht nog wel een telefoontje van het KDV.
Hey!! Ow, dr is nog niemand geweest gisteravond en deze ochtend..

Roxanne heeft doorgeslapen bij mn ouders Zul je altijd zien hè? haha!

Ik ben dr om 2:15 uitgemoeten, dacht dat ik aan de gang zou gaan, ontzettende buikkrampen en mn darmen waren zich echt aan het leeg maken

Maar goed, loos alarm, heb nu nergens last van... rest van de nacht redelijk goed geslapen.

Zit nu nog in mn kamerjas, ga zo even de hond uitlaten, douchen en dan naar mn schoonmoeder, we gaan een dagje A'dammen.

Roxanne blijft bij ons mam... die gaan samen een dagje keutelen.

Nou, ik ga maar eens naar beneden naar de hond

Voordat ik naar mn schoonmoeder ga kijk ik nog wel eventje gauw ofdat dr hier inmiddels iemand is geweest..

xxx
Hey! goedemorgen Loewyz!!

Wat sneu voor jullie kereltje zeg.... hopelijk voelt ie zich vandaag beter....

En ja, het einde qua verbouwing is nu in zicht ja!!!!

Nou moet ik echt ff naar de hond toe.

xx
hey nurse!

wat een zooitje zeg bij jou thuis.

doe je rustig in amsterdam? hele dag lopen lijkt me niet lekker met 36 weken.

Loewyz sneu zeg dat hij zo slecht geslapen heeft. geen oorpijn hoop ik? tja ben een beetje panisch geworden voor oorpijn geloof ik.

Ow Brian is al wakker, we gaan ff boodschappen doen met super-coole muts

doei
Hoera een nieuw topic!

Oef: Ja leuk!!! Die muts is helemaal geweldig! Sterker nog: hij lijkt erg op de muts die ik voor Manuel heb gekocht haha!

Nurse: Heee we hebben jou ook gemist hoor. Oh oh oh, wat een chaos zeg!! Lijkt me inderdaad erg irritant! Ik zou ook vluchten naar ouders en vriendinnen hoor!

Gucci: Hahaha dank je vor je e-card! Ik moest er erg om lachen: zingende wuppies hihi!

Ja meiden, de grote dag is aangebroken: ik ging gisteren naar bed als twintiger en werd wakker als dertiger. Drie hoeraatjes voor mezelf!!

Manuel heeft vannacht al een half uur voor me gezongen...

Hee en als ik me niet vergis is Basu vandaag ook jarig? Ja toch?!! Gefeliciteerd!!

@Tinus

gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

@Mette

leuk zeg Friesland. Wat heb je daar gedaan???

@Oef

yeay! een nieuw topic

een leuke muts en coole foto zeg

Melinda heeft ook zo 1tje, maar dan helemaal in t wit.

@Loewyz

nog meer overeenkomsten alleen ik ben helemaal niet meer aan de pil begonnen.

Wat sneu voor Merijn zeg, zielig...arm ventje! dikke voor jullie.

@Nurse

wij hebben jouw ook gemist doe je wel rustig aan? zo met je bolle buikkie en lekker veel terrassen tussendoor in A´dam he???

@Iedereen

dikke:hug:

Liefs

GUCCi

Goede morgen!!

Ik reageer even vanaf het nieuwe topic, anders is het zo ver erug lezen en onhandig reageren. (Heb wel gelezen hoor!)

Loewyz, succes met je zieke mannetje!

Spannend zeg nog maar 3 maanden de pil!

Oef, wat een leuke foto!

Gewoon lekker opzetten die muts, staat hartstikke leuk!

Nurse, wat een elende zeg zo'n verbouwing! Doe je rustig meissie!

Tinus GEFELICITEERD!!!

Wat "lief"dat Manu al voor je gezongen heeft!

Basu ook GEFELICITEERD !!!(als tinus gelijk heeft hihi!)

Hier gaat alles toppie, manlief is al 2 dagen ziek thuis dus dat is wel gezellig!

Geen nieuws is goed nieuws zullen we maar zeggen!

Marloes
@Tinus

graag gedaan hoor! vond hem grappieg, die wuppies, maar eigenlijk meer iets voor onze nurse hihihihi

Hoe is het met Manu?

ik hoor Melinda geloof ik....ja, die is aan t babbelen...tot later

@Loewyz

kan ik t ook hier neer zetten voor de tabel?

GEWiCHT --> 9400

LENGTE --> 75

volgende afspraak --> na der verjaardag ergens!!

GUCCi

nog ff snel

@Marloes

beterschap met je man.

@Tinus

je staat in WieHier

@Basu

als Tinus gelijk heeft: Jij ook van harte gefeliciteerd

nu ga ik echt.

Kijk eens aan! dr is weer wat aanloop geweest!!

Mijn bad loopt op dit moment vol, had geen zin om te douchen, een lekker warm bad daar en tegen wel! hihi.

Voor alle jarigen GEFELICITEERD!

En voor de rest: bedankt voor de welkom-terug-berichtjes!

Fijne dag allemaal!

Houdoe!

(ps, had ik al in mn vorige berichtjes genoteerd dat we inmiddels een naam hebben?!??!?!?!?! tis er eentje die hier nog niet langs is gekomen.... Zo, ik ga in bad liggen!!!!)

xx
He Nurse!! Sjeee wat een gedoe zeg bij je thuis, ben nieuwsgierig naar de voor en na foto's! Veel plezier in A'dam!

HIEPERDEPIEPHOERA VOOR TINUS EN BASU

Meiden, ik ben stikchaggie... Zondag hadden we gefietst en Nova zat daarna met drinken in haar stoel. Ik dacht toen nog, sjee je sloffen (leren soort schoentje) passen niet echt bij je outfit vandaag.. Dus toen had ze ze allebei nog aan. Maar goed, zus en fam kwamen een bakkie halen en bleven eten. Noof daarna naar bed; en toen lag er maar 1 schoen.

En ik kan die tweede schoen dus nergens vinden, heel het huis al doorzocht, de kasten en banken van de muur gehad, maar nee hoor nergens te vinden Kan daar niet tegen...

Maar goed, nu dus een hoop rommel in huis door het zoeken naar die slof (en het was nog een dure ook..) dus ik ga het hier eerst maar weer eens aan kant maken.

x
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 07-11-2007 11:07
Reden: jaaa wat zou dat zijn hé??
% gewijzigd
Super van de naam Nursie!! Helemaal top! Ben erg benieuwd wat jullie bedacht hebben!

Gelukkig hoeven we niet meer heel lang te wachten op ons Brusje!
Goedemiddag!!!

Een heel nieuw vers topic, heerlijk... ga nu even op iedereen reageren en daarna lekker eventjes op bed. Vanmiddag om half vier week een echo, van te voren nog eventjes douchen dus kan niet zo heel lang liggen

@ Mette, wat leuk dat je in Friesland was. Had je ook wel even een bakkie bij mij kunnen doen... Je bent over de afsluitdijk gegaan, dus het lag op je route volgens mij! Ach, volgende keer beter toch? Wat ontzettend balen van Nova haar slof. Weet je zeker dat ie ergens binnen moet liggen en dat jullie hem niet zijn verloren met het fietsen??

@ Loewyz, heb je al een telefoontje gehad van het kdv? Wat leuk dat jullie over een maand of drie ook voor een brusje gaan! Het is en blijft ontzettend bijzonder vind ik.... Ik zal je straks nog even een mailtje sturen... als ik het tenminste niet vergeet

@ Oef, wat een leuke muts!!! En wat een fantastische foto... Brian staat er echt leuk op! Wat voor kleur winterjas heb je eigenlijk?

@ Mette, wat lief dat je vraagt hoe het gaat... nou, heb over drie uurtjes dus weer een echo. Ook al zag ik vorige week een kloppend hartje, ik zal heel blij zijn als het nu nog steeds goed is. Heb nog steeds vrij regelmatig buikpijn. Geen bloedverlies meer gehad gelukkig, maar door die buikpijn maak ik me wel meer zorgen dan tijdens de vorige zwangerschap. Ik laat vanmiddag nog wel even weten hoe het is gegaan...

@ Nurse, wij hebben jou ook gemist hoor!!! Gelukkig ben je nog niet bevallen en kun je het de komende weken nog even rustig aan doen!!! Ga je wel doen he??? Wat super trouwens dat jullie een naam hebben!!! Wij hebben ook al een naam voor een meisje, maar ik ben er van overtuigd dat het weer een jongetje is... moet nog heel lang geduld hebben voordat we daar achterkomen hahaha.

@ Tinus, van harte gefeliciteerd met je verjaardag Voel je je nu ook anders, nu je een dertiger bent??

@ Marloes, beterschap met je mannetje! Is het een goede zieke of is het een vervelende zieke (die alleen maar zeurt over hoe slecht het wel niet gaat enzo)

Nou, ga nu lekker even anderhalf uur plat... echt genieten hoor! Ik slaap me ook het leplazerus moet ik eerlijk zeggen. 's Nachts meestal tussen de 7 en 8 uren en als ik overdag de kans krijg dan slaap ik meestal ook nog 2 uren. Ach, ik zal het wel nodig hebben denk ik dan maar...

Ik laat vanmiddag of vanavond wel even weten hoe het gegaan is met de echo...

Dikke kus
*breekt even in*

Ben zo benieuwd naar echo sil zegt al tante m baby in buik, haha veel succes!!

x je schoonzusje

* en sluipt weer weg*
Nurse: Fijn dat je er weer bent. Niet meer zo lang wegblijven hoor! Heeft iemand je mobiele nummer eigenlijk wel? Moeten wel op de hoogte blijven hier natuurlijk. Ik zag je er voor aan om zelfs in een internetcafe te gaan zitten om hier te schrijven dus raaar als je zo lang niet schrijft...

Oef: Volgens mij heeft Aimee al hele goede tips gegeven over vegetarisch eten. Ik vind de groentecurry van vegatopia erg lekker! Alleen niet echt Ygeschikt nog... Ik wist helemaal niet meer dat je ' zo oud' was! Ik had ook de foto's bekeken van de meeting en dacht dat je jonger was.

IndianRose: GEFELICITEERD NOG!! En gelukkig heb je het hartje horen kloppen maar ik kan me voorstellen dat je blij bent als je wat verder bent...

Tinus en Basu: GEFELICITEEERD!!!!!

Mette: Ik had Zootjes voor Y gekocht omdat ze elke keer best koude voetjes had in de doek. Dure krengen maar zouden tenminste niet uitgaan.... Heeft de hond van mijn moeder er eentje stuk gebeten!!! GRRRR was niet blij!! Had ze in de box laten liggen maar de honden trekken het er gewoon uit... Ik stop haar voeten nu gewoon erbij in de doek.

Ik ben zondag naar een draagdoekmeeting geweest. Nu kan ik ook zelf op mn rug knopen en Y heeft weer even kunnen spelen met andere kindjes...
Tinus en Basu gefeliciteerd!!!!

Indian Brian heeft een donkerbruine winterjas. Die hadden we op vakantie gekocht en was de enige die er te krijgen was. Staat niet echt bij die muts maar jammer dan. Ik vond die muts zo leuk haha

Mette lekker jezelf aan t bezighouden? haha wel onwijs balen dat je die schoen kwijt bent.

Yora ja A1mee had al wat info gegeven nog niet echt tijd gehad om te gaan lezen. Leuke foto's. Enneh draagdoekmeeting??? kan dat ook al?

meiden ik ga ook ff slapen, ik hoop dat Brian t 1,5 uur volhoud dan kan ik dat ook lekker.

doei
Hey lovely ladies!

Hier ook weer een die waker is uit het land der slapenden...

Ik had afgelopen nacht mijn laatste nachtdienst dus ik ben er weer. Zit nu met een senseootje, fresh gedoucht even te lezen dat er een nieuw topic geopend is! Yeah!

Ik heb nu niet zo heel veel tijd, moet nog even langs de praxis onze nieuwe thermostaat halen, Joeri halen van het kinderdagverblijf, hem in bad gooien want hij heeft mega rode billetjes, lijkt me dan wel even lekker om even lekker te weken, en dan laat ik hem in zijn blote kont even ronddarren zodat het eventjes kan drogen aan de lucht. Ik denk dat er hier ook weer tandjes aan te komen zitten want het is weer heel rood, zelfs bij zijn liesjes. Echt sneu!

Vanmorgen trouwens, toen ik Joeri weg had gebracht op het kinderdagverblijf, stond ik nog even met een van zijn juffies te praten. Joeri was lekker aan het ronddarren en ging lekker zijn gang. Opeens ging hij kruipen en viel zo, hup, met zijn snoetje plat op de grond. Huilen... Ik kijken, niets te zien. Even later (toen huilde hij al lang niet meer) zagen we dat hij een hele dikke lip heeft! Oeps... Na zijn val had zijn juffie het wel meteen gekoeld met een koud doekje, maar toch werd het dik!

Joeri heeft wel een abonnement op dat soort dingen... Had al een bloedend tandje gehad (bloedend tandvlees bij het tandje na een val), heeft al een (heel licht) blauw oog gehad (na een val), en nu weer een dikke lip!

Gelukkig is het best een bikkeltje!

Ah, het is droog buiten, ik ga snel met hondlief lopen en dan naar de praxis...

Knuf en misschien nog tot zo!

Ohja, nursie, ben blij dat je er weer bent! Vanaf volgende week dagelijkse meldplicht!

En Indian, dikke knuf! Hoe was de echo?

Tinus & Basu gefeliciteerd!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven