December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Hey!

Hihi, vanmorgen naar de Boerenbond geweest om zakken honden en paardenbrokken te halen en Roxanne moest een maat grotere laarsjes. Stonden we daar bij zo´n rek, ziet ze klompjes staan; dezelfde als dr papa... ´Oooohhh!!!!! Mama!!´ Okay, even kijken ofdat je er mee uit de voeten kan...

Nou, ze knotst om de zoveel meter neer maar vind t prachtig zoals ze zegt: ´Klompie als papa!!!´

Dus gekocht

Zulke zijn t:

Maar dan in maatje 26... ziet dr echt heel schattig uit

Loewyz:

Fijn dat t beter gaat met Merijn! Ook hier wordt zoiets uitvoerig besproken de hele dag

Wat vaag dat ze niets kunnen vinden... maar als ik het goed begrijp trekt de pijn nu wel weg?

Mette:

Soms kan een potje huilen wel opluchten... kan me voorstellen dat je er even doorheen zit.

Wel fijn dat je dit jaar iig de zorg voor een operatie van Nova niet hebt.

(hihi,ik las in eerste instantie ´het hele pleuristeam´ ipv plexusteam )

Nogmaals een dikke enne meis, denk wel aan jezelf hè, anders op de rem trekken en aangeven aan je omgeving dat het even niet meer lukt om bij te springen, bedoel, jullie mam zou ook een taxi kunnen pakken hè?

Marloes:

En wat zei de ha? Heeft ze haar oog niet gestoten of met dr vinger erin geprikt oid?

Falcon/Tinus:

Ik zeg niets.

Kletsmajoor:

Dat wordt dus je dochter niet meer dragen maar zelf de trap op en af laten lopen! Moet natuurlijk wel met een super-babe aankomen daar op t CB

Oef:

Dat je de tijd neemt om uitgebreid te reageren hier!!

Jeeeee, dat klinkt als een erg drukke, volgeplande dag!

Wat zal je blij zijn als de tweeling een half jaar is ofzo, niet zoveel voedingen meer ect. Heeeel fijn dat je elke dag hulp hebt trouwens!

Straffen;

Roxanne is meestal *afkloppen* wel onder de indruk als ik zeg dat iets echt niet mag, (Yasmine ook, begint meteen te huilen ) een strafhoekje/ op de gang oid is hier nog niet nodig geweest.

Als Roxanne begint te huilen en dr handjes voor haar oogjes slaat (draaaamaaaa queen ) ga ik op mn hurken bij haar zitten, haal dr handjes weg, zeg dat ze even naar mama moet kijken en luisteren, zeg dat huilen niet nodig is (veeg dr traantjes weg of zeg dat ze zelf even haar traantjes weg moet vegen) en begin nogmaals te vertellen waarom ze bijv. nu mee naar binnen moet (Snap dat je buiten wilt blijven maar we gaan nu koken meis, we moeten straks toch eten? Straks ná het eten kunnen we misschien nog wel even naar de beestjes.)

Moet zeggen dat als je haar dan nog de ruimte geeft om tegen te stribbelen ze hier ook gebruik van maakt.

Dit zie ik vooral bij M. die zegt bijv. ´We gaan nu naar binnen schat, eten. Straks gaan we misschien nog wel even naar buiten. Goed? ´

Op die ´Goed?´ Zegt ze dan meteen ´Nee! buiten blijven!´

(Spring er dan niet tussen trouwens, hij lost t zelf maar op met zn dame(s) )

Bij Yasmine (die trouwens niet haar handjes voor dr ogen slaat maar hartverscheurend gaat staan huilen ofdat ik dr weet niet wát aandoe) doe ik precies hetzelfde al hou ik mijn praatje tegen haar korter. (Bijv. ´Ja meis, jammer he? we gaan nu naar binnen, eten.´)

Op deze manier is het dan 9 vd 10 keer opgelost.

Moet dus zeggen dat ik heeeeeeel veeeeeeeeel praat tegen haar (en ookal tegen Yasmine die bijvoorbeeld wel eens mopperd bij het plat leggen voor een schone luier) Leg alles in den treure uit wát en waarom.

(soms errug vermoeiend )

Maar ik moet zeggen dat het zn vruchten wel afwerpt.

Kan me voorstellen dat als je kindje van iets wat niet mag in een driftbui schiet deze manier niet echt toepasbaar is volgens mij.

En als je stemverheffing en iets duidelijk verbieden ook geen

indruk maakt dan is het natuurlijk wel heel moeiijk is om ze te corrigeren omdat ze er niets om geven en gewoon hun eigen naad naaien...

Lastig hoor..

Nou,tis weer een heel verhaal volgens mij

Ga maar es posten
He lieverds,

Ik ga maar weer even met mijn klaagzang..

M'n moeder belde huilend op uit het ziekenhuis, Pap was op weg naar mij want hij is na 43 jaar ontslagen..

Hij is 59, hij is op zijn 16e voor het bedrijf begonnen. De prepensioenregeling is er voor mensen van voor 1950, laat hij nou net 3 maanden later geboren zijn

Dus geen regeling voor m'n paps, hij valt tussen de wal en het schip in. Ze gingen nog wel hun best doen om er iets voor hem uit proberen te halen. Maar hij krijgt ook geen geld mee van het bedrijf want het geld is er gewoonweg niet..

Tris was gister al vrij ivm ziekenhuisbezoek Leiden dus kan hij vandaag niet naar huis toe komen, ook omdat zijn baan ook op de tocht staat. Dus ja, dan neem je niet zo makkelijk maar vrij omdat hij dan toch bang is dat ze dat dan zien als minder inzet dan een ander ofzo.

Hij zou zo rond eind april horen of hij mag blijven of niet, maar hij heeft nu wel aangegeven dat hij het liever nu hoort dan straks. Zijn leidinggevende zou contact opnemen met P&O wat de reorganisatieplannnen inhouden voor Tris z'n contract.

Stop klaagzang..

Ik heb net Noof naar bed gebracht, en ze vond haar nieuwe dekbedovertrekje zo mooi, heb even een foto gemaakt.

Ik ga even op de bank, m'n hoofd barst zowat uitelkaar..
Achjee Mette

Wat een ellende, kan me indenken dat je hoofd overloopt...

Misschien een beetje lomp van me om te zeggen maar als je eens een stapje terugneemt wat betreft familieleden helpen, klankbord te zijn? (makkelijker gezegd dan gedaan...)

Maar even je op jezelf, Mops, Nova en Tris richten? In jullie eigen gezin speelt al even genoeg af lijkt me zo...

De foto van Nova is trouwens super!
Eize heeft een goede nacht gehad, 1x wakker ivm honger. Maar dat komt omdat we om 23.00 geen papfles hebben gegeven.

Vanmorgen met hem naar de huisarts gegaan. Ik wilde toch even eens dat er naar zijn longen werd geluisterd. Zit Eize gezellig in de wachtkamer zijn hele luier vol te poepen en bij de dokter komt het er dus bij de randjes ook uit. Goede timing Eize !

Hij heeft een neusspray gekregen en net zoals bij Boyd een baby-inhaler met Ventolin. 2x per dag puffen, kijken of het beter gaat. De koorts is al helemaal over. Hij is nog wel wat mopperig, want als hij hoest, doet zijn keel zeer.

Falcon,

Ik zeg het eerlijk: ik was onnozel op HM. Ik had daarom al wel mijn hele grote vraagtekens.

Doet me goed dat ik door mijn naïviteit iedereen aan het lachen heb gekregen.

Kidon

Wat een verschil bij alle CB’s zeg. Bij Boyd was het heel minimaal wat ze deden. (vond ik wel best hoor). Goed te horen dat Dylan weer akkoord is gevonden. (en jij zo trots als een pauw!)

Boyd: 88cm en 11 kilo.

Oef In de hoek

Ik merk aan Boyd dat hij op de gang zetten ook een leuk spelletje vindt. Hij gaat er wel staan, maar lacht gewoon. Ik laat hem 2 minuten staan en als ik weer ga kijken, dan staat hij me al

weer grijnzend aan te kijken. Wel merk ik dat het toch effect heeft, want hij is daarna een stuk rustiger en luistert beter.

Misschien een andere straf verzinnen? Een andere plek? De tijd verlengen met staan?

Loewyz

Als ze niets kunnen vinden, kom je ook niet vinden. Hopelijk dat de MRI nog iets uitwijst.

En ik las: je bent de tel kwijt?? Onee, je telefoon. Gevonden? en schoon?

A1mee

Van de glijbaan in de speeltuin is hij niet meer bang. In de tuin op de glijbaan zijn we al een tijdje niet meer geweest. Maar Nils moet nog iets maken waardoor het neerkomen niet zo pijnlijk is. Eerder laat ik hem er niet opgaan.

Kletsmajoor

Haha, jezelf bellen als het in de was zit. tringblubtringblubtringblub (even visualiseren met geluid he?)

Mette

Shit Shit Shit voor je vader. Wat is het toch oneerlijk he? Zijn er meerdere ontslagen bij dat bedrijf?

Bij ons op het werk is er ook een collega ontslagen met 59jaar. Laatst gekomen, dus de pineut.

Kan hij het nog via de vakbond aanvechten?
Hhhm, heb een beetje last van krampen....
Oh jeeeeeeeee!!

wat voor krampen? komen ze om de 5 minuten? vaker? vliezen al gebroken?????

Geen idee eigenlijk.... Heb net mn darmen geleegd maar de kramp blijft... Weet niet goed wat t betekend... zal wel niets zijn, beetje voorwerk

Stiekem vind ik het wel heel lastig om te interpeteren wat ik nu precies voel en wanneer ik M. zou moeten bellen bijv.

Wil bijv. niet dat ie voor niets moet rijden...

Bij Yasmine nagenoeg geen last gehad, alleen veel gevloeid, eenmaal in t zkh 7 cm hebben...

Bij allebei de vliezen pas gebroken tijdens de bevalling....

Ook ben ik 2 keer met 40 wkn en 3 dgn bevallen, heb niet het idee dat het eerder ´kan´ ook zoiets stoms...

nog steeds wat kramp... ga maar es stofzuigen ofzo, misschien wordt t meer of minder door wat beweging
Hahahaha, ja ga jij maar stofzuigen dan!
Lieve Forummers,

Met React hebben we afgesproken dat we topics met 5000 onderwerpen of meer zullen sluiten (dus niet verwijderen) en een nieuw deel aan (laten) maken.

Dit omdat deze topics er op dit moment voor zorgen dat het hele forum trager is dan nodig.

Jullie kunnen een nieuw topic starten en de link naar mij mailen (zet er wel even bij, welk topic). Ik zal dan de link naar het nieuwe topic hier plaatsen.
Meiden, verder ouwehoeren in December 206 - deel 2 svp!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven